Železniční doprava
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Mně se líbí jak někteří jedinci kritizují něco čemu moc nerozumí.Např.to,že nejelo bimbadlo z Blavy způsobila chyba na brzdových magnetech,druhá věc je ta,proč ŽSSK nezajistila náhradní soupravu.No a dnešek,když nějáký trouba v Klánovicích přechází koleje,tak to ve 120 km/h nemůže jinak dopadnout.Ale každý si kopne do ČD
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
ČD (Necyklopedie - čekej doma, čekejte dlouho, času dost) - prostě u týhle firmy se obávám delší dobu nic nezmění.
Když už ČD investují do nových souprav nebo resp. na ně přispívají, tak z toho vždycky vzejde skvost (Regionova že ano a její skvělá a jedinečná okna) a tady tomu není jinak.
Pendolinem jsem jel a že by to bylo nějak hypermoderní cestování na super úrovni - to není. Je to pohodlné, ale na nohy místa málo, dělá to celkem rámus a vůbec.
Ne nadarmo ve Velký Británii jezděj mnohokrát Pendolna na osobácích nebo spěšnejch vlacích.
Když už ČD investují do nových souprav nebo resp. na ně přispívají, tak z toho vždycky vzejde skvost (Regionova že ano a její skvělá a jedinečná okna) a tady tomu není jinak.
Pendolinem jsem jel a že by to bylo nějak hypermoderní cestování na super úrovni - to není. Je to pohodlné, ale na nohy místa málo, dělá to celkem rámus a vůbec.
Ne nadarmo ve Velký Británii jezděj mnohokrát Pendolna na osobácích nebo spěšnejch vlacích.
No, ono to bohužel (ale to opět ČD neomlouvá, neměly kupovat takovej krám) papá od vlekoucí lokomotivy pouze 3kV ss a to lokomotivy ČKD a Škoda na střídavé trakci neumí. Prostě je to italskej rozmazlenej fracek. Takže v tom okamžiku je to naprosto mrtvý, nic v tom nefunguje, čili je to přepravě cestujích naprosto nevyhovující. Ale jde právě o tu náhradní soupravu, nevěřím tomu, že by v Bratislavě nenašli jakýkoliv rušeň schopný jet do Břeclavi a k tomu že by nenašli pár i těch nejobyčejnějších, nejhnusnějších, vagónů. Bylo by to sice asi hrozné cestování, ale pořád lepší, jak nic. No a ČD by v Břeclavi měly hodinu na to, aby si obstaraly nějakou lepší soupravu s nějakým esem. Maximálně by ho poslali z Brna, v Břeclavi toho asi fakt moc nebude. Prostě už se opakuji, ale je úděsný fakt, že se na to ČD a ZSSK prostě vykašlaly.adam_r píše:....pred to pendolino cvaknout lokomotivu ze zalohy a poslat to takhle do Breclavi....
Taky me to pripada, ze by se u takovehoto produktu k tomu mohli postavit celem. Bud sehnat nahradni soupravu, nebo asi nejjednodussi reseni by bylo pred to pendolino cvaknout lokomotivu ze zalohy a poslat to takhle do Breclavi (beztak to nejspis takhle nakonec odjelo, akorat bez lidi). CD by pak meli hodinu na to vystrachat nekde 363 na to, aby to odvezli do Prahy.I.am.good píše:To mi přijde fakt velice tragický. Nejde o 680, ale o to, že to je vlajková loď ČD a oni se na to rpostě vykašlou. Smůla, jděte pěšky. Podle mě to je naprosto neomluvitelné chování ze strany dopravce k zákazníkům.
Je to takový možná blbý přirovnání, ale zkusím to vysvětlit takto:cwapa píše:Vždy se něco potentučkuje ,tak bych s toho nedělal žádnou vědu. Jo a že ten vlak neodjel z Bratislavy není ani tak věcí ČD jako ZSSK. Bylo to na jejich území a tak oni měli vypravit náhradní soupravu. A ještě jedna věc ,už rok se žádný Pendolíno nepodělalo tak nevím proč takový humbuk.
Koupíš si letenku (drahou) na Concorde(vím, že už to nelítá, ale to je příklad), který má super luxusní vybavení a skvělou rychlost. Dojedeš na letiště, tam ti řeknou, že letadlo má poruchu, že máš smůlu, nepoletíš tím a počkáš si půl dne(ekvivalent frekvence spojů vlak-letadlo v Evropě) na jiné letadlo, které ale bude nějakej starej ruskej Iljušin. Které je ale pomalé, nemá takový servis, takové vybavení a navíc je už dosti obsazeno, takže ti nezbyde nic jiného, než třeba stát celou dobu letu v chodbičce.
To mi přijde fakt velice tragický. Nejde o 680, ale o to, že to je vlajková loď ČD a oni se na to rpostě vykašlou. Smůla, jděte pěšky. Podle mě to je naprosto neomluvitelné chování ze strany dopravce k zákazníkům.
Vždy se něco potentučkuje ,tak bych s toho nedělal žádnou vědu. Jo a že ten vlak neodjel z Bratislavy není ani tak věcí ČD jako ZSSK. Bylo to na jejich území a tak oni měli vypravit náhradní soupravu. A ještě jedna věc ,už rok se žádný Pendolíno nepodělalo tak nevím proč takový humbuk.I.am.good píše:Super!!! A četl jsi, jak dopadl ten italskej krám v pondělí ráno v Bratislavě? A ten přístup ŽSSK A ČD k tomu? Hoooodně hustý.
Pro neinformované - SC Slovenská strela, která odjíždí ráno před třičtvrtě na šest z Bratislavy směr Praha, která je vedená jednotkou 680, v pondělí ráno zkolabovala přímo na bratislavském hlavním nádraží.
Vlak byl odřeknut, což laicky znamená, že těch např. 200 lidí, co s ním chtělo jet, měli smůlu. Vlak není. Nejede. A nepojede.
Čekající cestující, kteří chtěli využít tohoto spoje tak, aby v Praze byli něco kolem deváté ráno byli nuceni čekat na následující vlak do Prahy, což bylo nějaké EC, které odjíždělo z Bratislavy v !!půl deváté!!, takže téměř v ten čas, co ti cestující měli být už v Praze.
Hodně neveselá zkušenost.
Super!!! A četl jsi, jak dopadl ten italskej krám v pondělí ráno v Bratislavě? A ten přístup ŽSSK A ČD k tomu? Hoooodně hustý.Káem píše:Zajímavý komerční počin.
České dráhy....
Pro neinformované - SC Slovenská strela, která odjíždí ráno před třičtvrtě na šest z Bratislavy směr Praha, která je vedená jednotkou 680, v pondělí ráno zkolabovala přímo na bratislavském hlavním nádraží.
Vlak byl odřeknut, což laicky znamená, že těch např. 200 lidí, co s ním chtělo jet, měli smůlu. Vlak není. Nejede. A nepojede.
Čekající cestující, kteří chtěli využít tohoto spoje tak, aby v Praze byli něco kolem deváté ráno byli nuceni čekat na následující vlak do Prahy, což bylo nějaké EC, které odjíždělo z Bratislavy v !!půl deváté!!, takže téměř v ten čas, co ti cestující měli být už v Praze.
Hodně neveselá zkušenost.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Zajímavý komerční počin.
ČTK:
České dráhy rozšíří od 1. září platnost jízdenky na vlaky pendolino i na všechny stanice ve třech krajích, kam pendolina jezdí. Řekl to náměstek ředitele ČD pro osobní dopravu Jiří Kolář. Pokud cestující využije pendolino, tak za návazné spoje ve Středočeském, Moravskoslezském a Jihomoravském kraji nebude muset platit.
Znamená to, že osobě cestující například z Berouna do Havířova bude stačit lístek na pendolino z Prahy do Ostravy a nebude muset platit za návazné spoje do Prahy a z Ostravy.
Platnost jízdenek nebude končit přímo na hranicích kraje, cestující bude mít možnost na ně dojet až do nejbližší stanice rychlíku v sousedním kraji. Jihočeši tak například budou moci jet na "pendolinovou jízdenku" již z Tábora nebo Písku.
Nové jízdenky dráhy nazvaly SC Net Sever a SC Net Jih. Na severní Moravu jejich cena pro druhou třídu bude 500 korun, pro první třídu 750 korun. Do Brna a okolí se lidé při použití pendolina dostanou za 400 korun ve druhé třídě, za 600 korun v první. Jedinou změnou oproti dosud platným tarifům je zvýšení ceny pro první třídu o 150 korun, respektive 100 korun. Cena 2. třídy v pendolinu i mezinárodních jízdenek zůstává i po 1. září stejná.
ČTK:
České dráhy rozšíří od 1. září platnost jízdenky na vlaky pendolino i na všechny stanice ve třech krajích, kam pendolina jezdí. Řekl to náměstek ředitele ČD pro osobní dopravu Jiří Kolář. Pokud cestující využije pendolino, tak za návazné spoje ve Středočeském, Moravskoslezském a Jihomoravském kraji nebude muset platit.
Znamená to, že osobě cestující například z Berouna do Havířova bude stačit lístek na pendolino z Prahy do Ostravy a nebude muset platit za návazné spoje do Prahy a z Ostravy.
Platnost jízdenek nebude končit přímo na hranicích kraje, cestující bude mít možnost na ně dojet až do nejbližší stanice rychlíku v sousedním kraji. Jihočeši tak například budou moci jet na "pendolinovou jízdenku" již z Tábora nebo Písku.
Nové jízdenky dráhy nazvaly SC Net Sever a SC Net Jih. Na severní Moravu jejich cena pro druhou třídu bude 500 korun, pro první třídu 750 korun. Do Brna a okolí se lidé při použití pendolina dostanou za 400 korun ve druhé třídě, za 600 korun v první. Jedinou změnou oproti dosud platným tarifům je zvýšení ceny pro první třídu o 150 korun, respektive 100 korun. Cena 2. třídy v pendolinu i mezinárodních jízdenek zůstává i po 1. září stejná.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)