Ad 9001: Sorry, ale docela dost tady tlučeš slámu. Víš, co jsou to kolizní směry?
Samozřejmě, že není problém pustit provoz v nových obloucích na Palačáku. Jisté omezení IAD to způsobí, ale nic tak drastického.
Problém je v tom, že spousta lidí v tomhle městě stále nechápe, že doprva je otázka priorit. Pokud chci jet komfortně gumokolem, tak si prostě počkám, protože veřejná doprava bude preferována a zatímco já budu stát v koloně, tak MHD pojede. Což se samozřejmě panu radnímu Radovanovi nelíbí, ale leckde na světě to funguje.
Řadič není argument. Dá se vyměnit za nový. Samozřejmě to něco stojí, ale pokud by město chtělo zkvalitňovat služby MHD (a zase jsme u toho Radovana), tak by nebyl problém ho pořídit. Bohužel, můj SSZ zdroj je na dovolené a tak nemohu zjistit, co je teď na Palačáku za řadič (a nakonec je mi to úplně jedno)
Mimochodem, první věc, která Absoluta donutila jezdit do práce IAD, je interval a naplněnost tramvají linky 24 během výluky na Palačáku.