111 není odporák, ale tyristorka (hraje úplně stejně jako zmiňované), 112 už byla vyřazena (byl to prototyp pro 111). Odporová žehlička je 110. Kupodivu žádná z těchto řad nemá odporovou brzdu! Tu má až 114 (doly Tušimice - u ČD není).arny píše:Do odporů umí brzdit všechny el lokomotivy - tyrystorky řady , x62/3, (tedy podobně jako T3M, KT/T6), z odporáků 111/2, x50/1, 371/2, „běchyněská bobinka“ (100), „laminátka“ 240, a panťáky, s dieselů „veselá kráva“ 714, tanvaldský kocour (743), nejezdící „kyklop“ T 499.0, qvatro 843
Raději bych to rekapituloval... uvádím elektrické lokomotivy ČD (kromě prototypových "řad") podle ŽM Atlasu vozidel
Odporová brzda ANO: 100, 150, 151, 162, 163, 240, 263, 350, 362, 363, 371, 372
Odporová brzda NE: 110, 111, 113, 121, 122, 123, 130, 140, 141, 181, 182, 210, 230, 242
Z dieselů umí brzdit do odporů ještě např. někteří čmeláci (úprava podle typu ČME3T) a různé jiné překopávky.