KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
Pragotrony i "budníky" se demontují v dílnách, "budníky" jdou do šrotu, Pragotrony (jenom trochu funkční) do skladu pro případné použití.Beatlesák píše:Co se dělá s Pragotrony když jde Kachna do Šumperka? Odmontují se už ve vozovně a pak se někde skladují nebo se vyhazují? A nebo se demontují až v Prasu a pak se vyhodí? Stejnou otázku mám na budník. Zajímalo by mě kde by se dal takový Pragotron nebo budník sehnat. Čistě ze sběratelských důvodů. (Nestavím si doma tramvaj, i když by to nebylo špatné)
Ď.
Velká část z nich je už v současnosti nefunkčních, náhradní díly na ně nejsou.
Sehnat vyřazené se určitě dají (jako cokoliv jiného), ale lituji, takové "služby" neprovozuji.
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: KT8D5
Když už jsme u toho, nevěděl by někdo, jak ten Pragotron zapojit do sítě tak, aby fungoval? Mám na mysli, jestli někdo například nedisponuje schématem zapojení nebo nějakými informacemi ohledně toho.
- Beatlesák
- Uživatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 07.4.2005 12:16
- Bydliště: Neratovice/Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
Co se dělá s Pragotrony když jde Kachna do Šumperka? Odmontují se už ve vozovně a pak se někde skladují nebo se vyhazují? A nebo se demontují až v Prasu a pak se vyhodí? Stejnou otázku mám na budník. Zajímalo by mě kde by se dal takový Pragotron nebo budník sehnat. Čistě ze sběratelských důvodů. (Nestavím si doma tramvaj, i když by to nebylo špatné)
Ď.
Ď.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
A gulášek ...ééé tedy nějaké foto by nebylo?demon píše:Další pán na holení - pardon, tedy kachna...
Na první koleji se od včera odstrojuje ex Volmar a ex Benetton č.9017.
Budiž jí Šumperk lehký...
BTW:Vůbec bych rád viděl nějaké fotky z rekonstrukce kachen v Šumperku. Našlo by se něco?
BTW 2: Budou se už ty kachny modernizovat v ÚDDP?
- Pavel PS
- Uživatel
- Příspěvky: 91
- Registrován: 31.1.2007 21:29
- Bydliště: tak už nejbližší vozovnou nejsou Střašidelnice, ani Pankrác, ale Kobylisy
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5
No v knihovně je ta paní knihovnice tak hodná, že by se klidně přemluvit nechala, třeba na víkendOskar píše:Jen dodám, že v knihovně Fakulty Dopravní ČVUT jsem objevil asi 10 cm vysokou bichli svázaných A4 s titulkem "KT8D5 - elektrická výzbroj". Žel bohu, je k dispozici pouze k prezenční výpůjčce.
(sorry za OT)
Re: KT8D5
Jen dodám, že v knihovně Fakulty Dopravní ČVUT jsem objevil asi 10 cm vysokou bichli svázaných A4 s titulkem "KT8D5 - elektrická výzbroj". Žel bohu, je k dispozici pouze k prezenční výpůjčce.
Re: Manuál
Také chválím a pokud by bylo možné přidat i ostatní návody(T6,T3+mod.), tak se přimlouvá...Quetzalcoatl píše:Díky za Návod k obsluze kachničky! Prima počtení.
Re: Manuál
Počteníčko to je. Jen škoda, že už z toho větší polovina neplatí.Quetzalcoatl píše:Díky za Návod k obsluze kachničky! Prima počtení.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Manuál
Díky za Návod k obsluze kachničky! Prima počtení.
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Já bych to zase až tak černě neviděl. Stačí se podívat do historie a tam bylo dokonce několik případů přečíslování vozů, z důvodu uvolnění číselných řad pro jiné vozy. Naposledy to bylo uvolnění série 5000 pro vozy typu T1 a pracovní vleky se přečíslovaly na číselnou řadu 4500. Důkaz je možno vidět ve vozovně Střešovice. Máme tam dva vozy označené jako 5001. A také nesmíme zapomenout na náhradní vozy typu T3, které podědily čísla zrušených vozů...fricoolinek2 píše:Nebude budoucí vůz 9051 (ex 9001) tak trochu v rozporu s pravidlem, že každá pržská tramvaj měla jiné evidenční číslo, když 9051 už v Praze jezdila ( download.php?id=3375 ), byť to byl prototyp ČKD?
Prostě druhá obsazení jsou v Praze výjimkou potvrzující pravidlo (zatím).
A také si docela dobře pamatuji setkání dvou vozů čísla 8013 - první byla terezka a druhý byl prototyp T5A5 ČKD než byl přečíslován na 0013...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)
Nebude to první evidenční číslo obsazené dvakrát a pokaždé jiným vozidlem. Namátkou 6457, 6736, 6795, 6798, 8012... Je jich fakt dost, osobně v to počítám i T3MDVC
Naposledy upravil(a) Absolut dne 03.1.2008 9:00, celkem upraveno 1 x.