T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
To potvrzuji, byla na PÚ v 9.2005 a od té doby již uplynulo hodně času.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Poslední T3SU se sedačkama 2+1, tedy 7003 dnes jezdí na 8/11. Doporučuji jí nafotit, protože jí asi už moc času nezbývá.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Děkuji za odpověď!
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Tak snad odpovím přehledně. Když vůz stojí ta je ZR dole - na začátku. Po zadání jízdy se začne vytáčet nahoru. Rychlost vytáčení ZR je úměrná úhlu sešlápnutí jízdního pedálu. Vůz se však vždy bude snažit dosáhnout maximální rychlosti s ohledem na sklon traťe. ZR má 99 stupňů. Prvních 75 se používá pro odporovou jízdu. Zbylé stupně se pro jízdu nepoužívají. Používají se jen na brzdu. Díky pomocným dotekům jsou k dispozici čtyři stupně jízdy na zeslabeném poli (shunt). Při jízdě setrvačností se kladka ZR otáčí podle okamžité rychlosti vozu (díky cívce přípravy) tak, aby při zapnutí jízdy či brzdy byl záběr plynulý, bez cukání.KZsoci píše:Ahoj,
mám hloupý dotaz. funguje systém pedál-zrychlovač takhle?
během jízdě (zrychlení) zkouši zrychlovač stále úplně obrátit, a pedál může ovlivnit, jak rychle dělá to zrychlovač, takže jak rychle jsou odpory vypnuté -> jak rychle vozidlo zrychlit. Ale pedál neovlivní, do které stupně obráti zrychlovač. Odnímáme-li nohu od pedálu, zrychlovač vyspoji obvod, a když ještě neobrátil do konci, je ještě velký proud, co musí také být - PAKK! - vynechan.
Na konci zrychlovače je hospodárná stupěn, a potom šuntovaní.
Je to pravda?
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Ahoj,
mám hloupý dotaz. funguje systém pedál-zrychlovač takhle?
během jízdě (zrychlení) zkouši zrychlovač stále úplně obrátit, a pedál může ovlivnit, jak rychle dělá to zrychlovač, takže jak rychle jsou odpory vypnuté -> jak rychle vozidlo zrychlit. Ale pedál neovlivní, do které stupně obráti zrychlovač. Odnímáme-li nohu od pedálu, zrychlovač vyspoji obvod, a když ještě neobrátil do konci, je ještě velký proud, co musí také být - PAKK! - vynechan.
Na konci zrychlovače je hospodárná stupěn, a potom šuntovaní.
Je to pravda?
mám hloupý dotaz. funguje systém pedál-zrychlovač takhle?
během jízdě (zrychlení) zkouši zrychlovač stále úplně obrátit, a pedál může ovlivnit, jak rychle dělá to zrychlovač, takže jak rychle jsou odpory vypnuté -> jak rychle vozidlo zrychlit. Ale pedál neovlivní, do které stupně obráti zrychlovač. Odnímáme-li nohu od pedálu, zrychlovač vyspoji obvod, a když ještě neobrátil do konci, je ještě velký proud, co musí také být - PAKK! - vynechan.
Na konci zrychlovače je hospodárná stupěn, a potom šuntovaní.
Je to pravda?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Taky jsem moh nejdřív mrknou na PrTky, nebyla to hezká kombinace...MOp píše:http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006040824fricoolinek2 píše:Netrpěla 7227 hepatitidou? A proč vlastně?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006040824fricoolinek2 píše:Netrpěla 7227 hepatitidou? A proč vlastně?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
tady fotky : (dokonce ze včerejška)
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
7006 již na GO, 7035 jezdí za 7010, včera na 24.Nin píše:Jezdi jeste strasnicka sucka cisel 7006 a 7035 uz jsem je dlouho nevidel...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Jezdi jeste strasnicka sucka cisel 7006 a 7035 uz jsem je dlouho nevidel...
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
já se neraduju, tohle je Pražská klasika ....
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisl ... 2006041333
sice je to spíš jen symbolické, ale někdo se možná zaraduje se mnou: první vozovna v praze bez T3.
pro hnidopichy: pracovní vůz nepočítám, neb se mě coby cestujícího netýká.
sice je to spíš jen symbolické, ale někdo se možná zaraduje se mnou: první vozovna v praze bez T3.
pro hnidopichy: pracovní vůz nepočítám, neb se mě coby cestujícího netýká.
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
pravda je že Varia bych do Prahychtěl, at už LF nebo LF 2 ,3 ....
- Mezclar
- Uživatel
- Příspěvky: 14
- Registrován: 10.11.2007 19:58
- Bydliště: blízko,kde končí tramvaje 10,9 a někdy i 7
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A
Kdo neví jak vypadá Ostravský wan,tak tady mu posílám obrázek.Wany nebo-li také někdy Vario LF ...