T3, T3M, T3SU, T3SUCS

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Absolut » 18.2.2008 17:18

To potvrzuji, byla na PÚ v 9.2005 a od té doby již uplynulo hodně času.

admirak

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od admirak » 18.2.2008 16:57

Poslední T3SU se sedačkama 2+1, tedy 7003 dnes jezdí na 8/11. Doporučuji jí nafotit, protože jí asi už moc času nezbývá. Z:| :wink:

Uživatelský avatar
KZsoci
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04.11.2006 0:13
Bydliště: Budapešť, Maďarsko

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od KZsoci » 14.2.2008 20:38

Děkuji za odpověď! :)

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od MF » 14.2.2008 19:43

KZsoci píše:Ahoj,

mám hloupý dotaz. :) funguje systém pedál-zrychlovač takhle?

během jízdě (zrychlení) zkouši zrychlovač stále úplně obrátit, a pedál může ovlivnit, jak rychle dělá to zrychlovač, takže jak rychle jsou odpory vypnuté -> jak rychle vozidlo zrychlit. Ale pedál neovlivní, do které stupně obráti zrychlovač. Odnímáme-li nohu od pedálu, zrychlovač vyspoji obvod, a když ještě neobrátil do konci, je ještě velký proud, co musí také být - PAKK! :) - vynechan.

Na konci zrychlovače je hospodárná stupěn, a potom šuntovaní.

Je to pravda?
Tak snad odpovím přehledně. Když vůz stojí ta je ZR dole - na začátku. Po zadání jízdy se začne vytáčet nahoru. Rychlost vytáčení ZR je úměrná úhlu sešlápnutí jízdního pedálu. Vůz se však vždy bude snažit dosáhnout maximální rychlosti s ohledem na sklon traťe. ZR má 99 stupňů. Prvních 75 se používá pro odporovou jízdu. Zbylé stupně se pro jízdu nepoužívají. Používají se jen na brzdu. Díky pomocným dotekům jsou k dispozici čtyři stupně jízdy na zeslabeném poli (shunt). Při jízdě setrvačností se kladka ZR otáčí podle okamžité rychlosti vozu (díky cívce přípravy) tak, aby při zapnutí jízdy či brzdy byl záběr plynulý, bez cukání.

Uživatelský avatar
KZsoci
Uživatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04.11.2006 0:13
Bydliště: Budapešť, Maďarsko

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od KZsoci » 14.2.2008 15:43

Ahoj,

mám hloupý dotaz. :) funguje systém pedál-zrychlovač takhle?

během jízdě (zrychlení) zkouši zrychlovač stále úplně obrátit, a pedál může ovlivnit, jak rychle dělá to zrychlovač, takže jak rychle jsou odpory vypnuté -> jak rychle vozidlo zrychlit. Ale pedál neovlivní, do které stupně obráti zrychlovač. Odnímáme-li nohu od pedálu, zrychlovač vyspoji obvod, a když ještě neobrátil do konci, je ještě velký proud, co musí také být - PAKK! :) - vynechan.

Na konci zrychlovače je hospodárná stupěn, a potom šuntovaní.

Je to pravda?

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od fricoolinek2 » 10.2.2008 0:18

MOp píše:
fricoolinek2 píše:Netrpěla 7227 hepatitidou? A proč vlastně?
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006040824
#-o Taky jsem moh nejdřív mrknou na PrTky, nebyla to hezká kombinace...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od MOp » 10.2.2008 0:06

fricoolinek2 píše:Netrpěla 7227 hepatitidou? A proč vlastně?
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006040824

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od fricoolinek2 » 10.2.2008 0:05

http://www.citybus.cz/fotodatabaze/uplo ... 7227-1.jpg

Netrpěla 7227 hepatitidou? A proč vlastně?

VareckaJ
Uživatel
Příspěvky: 359
Registrován: 22.8.2007 20:37
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od VareckaJ » 02.2.2008 18:56

tady fotky : (dokonce ze včerejška)

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od DavidD » 02.2.2008 15:06

Nin píše:Jezdi jeste strasnicka sucka cisel 7006 a 7035 uz jsem je dlouho nevidel...
7006 již na GO, 7035 jezdí za 7010, včera na 24.

Nin
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 30.10.2007 9:12

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Nin » 02.2.2008 14:50

Jezdi jeste strasnicka sucka cisel 7006 a 7035 uz jsem je dlouho nevidel...

VareckaJ
Uživatel
Příspěvky: 359
Registrován: 22.8.2007 20:37
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od VareckaJ » 02.2.2008 12:05

já se neraduju, tohle je Pražská klasika ....

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od pawel » 02.2.2008 12:03

http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisl ... 2006041333
sice je to spíš jen symbolické, ale někdo se možná zaraduje se mnou: první vozovna v praze bez T3.
pro hnidopichy: pracovní vůz nepočítám, neb se mě coby cestujícího netýká.

VareckaJ
Uživatel
Příspěvky: 359
Registrován: 22.8.2007 20:37
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od VareckaJ » 02.2.2008 11:24

pravda je že Varia bych do Prahychtěl, at už LF nebo LF 2 ,3 ....

Uživatelský avatar
Mezclar
Uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: 10.11.2007 19:58
Bydliště: blízko,kde končí tramvaje 10,9 a někdy i 7
Kontaktovat uživatele:

Re: T3, T3M, T3SU, T3SUCS, T3A

Příspěvek od Mezclar » 02.2.2008 10:49

Kdo neví jak vypadá Ostravský wan,tak tady mu posílám obrázek.Wany nebo-li také někdy Vario LF ...

Odpovědět