
Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
No bylo by to krásné, ale jak to chcete na Plzeňskou narvat ??? Tolik místa na zelené pásy tam není 

- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Preference MHD
Keříčky vyrostou, to chce čas 

- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4696
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
Realna je pouze S49 s otevrenym sterkovym lozem, nikoliv ty kericky po stranach. Do sekce scifi zarazuji zminene vyoseni telesa mimo stred komunikace.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
Kéž by tomu tak bylo!Absolut píše:Toto je, pane Jára, velice reálný obrázek. Takto to skutečně může na Plzeňské být.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Preference MHD
Toto je, pane Jára, velice reálný obrázek. Takto to skutečně může na Plzeňské být.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
Tak Takto bych si představoval nově rekonstruovanou trať na Řepákov. Pěkně hodit na stranu a hurá naharu. A mezi silnicí a kolejema a to samé mezi chodníkem a kolejema pěkně trávník případně nějaké krásně kvetoucí keříky. Udělat takovou kombinaci jako je trat okolo hradu x trat v lipsku kterou můžete vidět na fotceP_V píše:4) Rozšířit komunikaci o 4 m na obě strany od tramvajového pásu, kde bude zeleň, nástupiště a vlevoodbočovací pruh před křižovatkami s vlastním semaforem.

- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Preference MHD
8750: Kamaráde věř tomu, že kdyby se tohle všude vešlo, tak to všude je.
Re: Preference MHD
4) Rozšířit komunikaci o 4 m na obě strany od tramvajového pásu, kde bude zeleň, nástupiště a vlevoodbočovací pruh před křižovatkami s vlastním semaforem.
Re: Preference MHD
Trochu OT: Tenhle pán mi taky docela ničí zdraví. V MF Dnes má v sobotu vždycky nějaký skvostný komentář, po kterém mi stoupá tlak.Zdeněk Schwarz, ředitel záchranné služby
A jestli si něčím vysloužil svou neoblíbenost, tak právě svou arogancí, povýšeností a snahou vyjadřovat se i k věcem o kterých nemá ani to nejzákladnější povědomí.


- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference MHD
Policajt nic nevyřeší protože dlouhodobě nemůžuš mít na každý křižovatce jednoho. Nevidím proč by se nemohl používat kamerový systém, když se do něj vráží takové peníze.Karotka píše:3) Namontovat policajty a hlídat, aby vlevobočiči dávali přednost
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: Preference MHD
3) Namontovat policajty a hlídat, aby vlevobočiči dávali přednost 

Re: Preference MHD
V Praze je dost křižovatek, kde tramvajím jedoucím přímo sice padne Volno do jízdy, ale musí stejně zpomalit, příp. zastavit kvůli gumokolům odbočujícím vlevo, jimž svítí na semaforu plný zelený signál. Upravil bych signály na SSZ tak, že:
1) Rozdělit signály pro jednotlivé směry vlevo, rovně, vpravo nebo
2) Plný červený signál doplnit dodatkovou zelenou šipku pro směry rovně+vpravo (jako je to u Hradu dc), tuto fázi vybírat jen na výzvu tramvaje.
Při var. 1 by se snížila propustnost levého odbočení, proto bych upřednostnil var. 2, ale tramvaje by se musely přihlašovat s předstihem, aby nedošlo k tomu, že IGK dostane zelenou, najede do křižovatky na koleje, přihlásí se tramvaj, pak se spustí fáze s červenou a dodatkovými šipkami, ale tramvaji to bude na nic protože ten IGK bude pořád stát na kolejích. Např.: v Plzni je poměrně dost TT vedeno ve středu rušných komunikací a téměř všude nemají tramvaje Volno společně s auty jedoucími vlevo, kdežto v Praze ano - Evropská, Vinohradská, J. Želivského, Vršovická, atd. Zrychlil by se provoz tramvají a snížila nehodovost.
1) Rozdělit signály pro jednotlivé směry vlevo, rovně, vpravo nebo
2) Plný červený signál doplnit dodatkovou zelenou šipku pro směry rovně+vpravo (jako je to u Hradu dc), tuto fázi vybírat jen na výzvu tramvaje.
Při var. 1 by se snížila propustnost levého odbočení, proto bych upřednostnil var. 2, ale tramvaje by se musely přihlašovat s předstihem, aby nedošlo k tomu, že IGK dostane zelenou, najede do křižovatky na koleje, přihlásí se tramvaj, pak se spustí fáze s červenou a dodatkovými šipkami, ale tramvaji to bude na nic protože ten IGK bude pořád stát na kolejích. Např.: v Plzni je poměrně dost TT vedeno ve středu rušných komunikací a téměř všude nemají tramvaje Volno společně s auty jedoucími vlevo, kdežto v Praze ano - Evropská, Vinohradská, J. Želivského, Vršovická, atd. Zrychlil by se provoz tramvají a snížila nehodovost.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
pršelo tak jste jel gumokolmo. A já zrovinka jel tramvaječkou a tím osudným časíčkem a nikde jsem vás neviděl. A zrovna tunel a ty křižovatka před dlouhou třídou byla v pohodě preferovaná.MOp píše:Jsem rád, žes konečně viděl. Dnes jsem jel gumokolmo, nesledoval jsem, ale příští týden zkoumám každý den.
SSZ Revoluční - Řásnovka
Taky jsem dnes na Řásnovce viděl vcelku nesmyslné useknutí. Tentokrát to byla ta speciální fáze a svítila asi jen 5 sekund a fik, tramvaji kousek před čumákem... Jela normálně. Ale byla to výjimka.