KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od PvvS » 28.2.2008 16:53

Snad jedine se mrknout dovnitr, co by tomu chutnalo a podle toho neco zbastlit.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od demon » 28.2.2008 16:43

Beatlesák píše:Co se dělá s Pragotrony když jde Kachna do Šumperka? Odmontují se už ve vozovně a pak se někde skladují nebo se vyhazují? A nebo se demontují až v Prasu a pak se vyhodí? Stejnou otázku mám na budník. Zajímalo by mě kde by se dal takový Pragotron nebo budník sehnat. Čistě ze sběratelských důvodů. (Nestavím si doma tramvaj, i když by to nebylo špatné)
Ď.
Pragotrony i "budníky" se demontují v dílnách, "budníky" jdou do šrotu, Pragotrony (jenom trochu funkční) do skladu pro případné použití.
Velká část z nich je už v současnosti nefunkčních, náhradní díly na ně nejsou.
Sehnat vyřazené se určitě dají (jako cokoliv jiného), ale lituji, takové "služby" neprovozuji.

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: KT8D5

Příspěvek od Jakub » 28.2.2008 16:14

Když už jsme u toho, nevěděl by někdo, jak ten Pragotron zapojit do sítě tak, aby fungoval? Mám na mysli, jestli někdo například nedisponuje schématem zapojení nebo nějakými informacemi ohledně toho.

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: KT8D5

Příspěvek od Jakub » 28.2.2008 15:47

Stačí se nějak domluvit s osobou, která s ním přichází do styku, např. depák. Sám jsem si takhle jeden sehnal, jen ho nedokážu zapojit.

Uživatelský avatar
Beatlesák
Uživatel
Příspěvky: 170
Registrován: 07.4.2005 12:16
Bydliště: Neratovice/Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od Beatlesák » 28.2.2008 15:32

Co se dělá s Pragotrony když jde Kachna do Šumperka? Odmontují se už ve vozovně a pak se někde skladují nebo se vyhazují? A nebo se demontují až v Prasu a pak se vyhodí? Stejnou otázku mám na budník. Zajímalo by mě kde by se dal takový Pragotron nebo budník sehnat. Čistě ze sběratelských důvodů. (Nestavím si doma tramvaj, i když by to nebylo špatné)
Ď.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od fricoolinek2 » 27.2.2008 23:25

demon píše:Další pán na holení - pardon, tedy kachna... :wink:
Na první koleji se od včera odstrojuje ex Volmar a ex Benetton č.9017.
Budiž jí Šumperk lehký... [-o<
A gulášek ...ééé tedy nějaké foto by nebylo?

BTW:Vůbec bych rád viděl nějaké fotky z rekonstrukce kachen v Šumperku. Našlo by se něco?

BTW 2: Budou se už ty kachny modernizovat v ÚDDP?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od demon » 27.2.2008 20:30

Další pán na holení - pardon, tedy kachna... :wink:
Na první koleji se od včera odstrojuje ex Volmar a ex Benetton č.9017.
Budiž jí Šumperk lehký... [-o<

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od PvvS » 04.1.2008 22:50

Taky dekuju za navod :). Docetl sem se leccos zajimavyho :)

Uživatelský avatar
Pavel PS
Uživatel
Příspěvky: 91
Registrován: 31.1.2007 21:29
Bydliště: tak už nejbližší vozovnou nejsou Střašidelnice, ani Pankrác, ale Kobylisy
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od Pavel PS » 04.1.2008 22:25

Oskar píše:Jen dodám, že v knihovně Fakulty Dopravní ČVUT jsem objevil asi 10 cm vysokou bichli svázaných A4 s titulkem "KT8D5 - elektrická výzbroj". Žel bohu, je k dispozici pouze k prezenční výpůjčce. :?
No v knihovně je ta paní knihovnice tak hodná, že by se klidně přemluvit nechala, třeba na víkend :-)

(sorry za OT)

Uživatelský avatar
Oskar
Uživatel
Příspěvky: 1212
Registrován: 10.6.2006 11:17
Bydliště: Ano
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5

Příspěvek od Oskar » 03.1.2008 21:07

Jen dodám, že v knihovně Fakulty Dopravní ČVUT jsem objevil asi 10 cm vysokou bichli svázaných A4 s titulkem "KT8D5 - elektrická výzbroj". Žel bohu, je k dispozici pouze k prezenční výpůjčce. :?

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: Manuál

Příspěvek od DavidD » 03.1.2008 20:27

Quetzalcoatl píše:Díky za Návod k obsluze kachničky! Prima počtení.
Také chválím a pokud by bylo možné přidat i ostatní návody(T6,T3+mod.), tak se přimlouvá...

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Manuál

Příspěvek od MF » 03.1.2008 20:25

Quetzalcoatl píše:Díky za Návod k obsluze kachničky! Prima počtení.
Počteníčko to je. Jen škoda, že už z toho větší polovina neplatí.

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Manuál

Příspěvek od Quetzalcoatl » 03.1.2008 20:04

Díky za Návod k obsluze kachničky! Prima počtení.

Kulík
Uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: 17.5.2004 16:23
Bydliště: Praha

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od Kulík » 03.1.2008 9:00

fricoolinek2 píše:Nebude budoucí vůz 9051 (ex 9001) tak trochu v rozporu s pravidlem, že každá pržská tramvaj měla jiné evidenční číslo, když 9051 už v Praze jezdila ( download.php?id=3375 ), byť to byl prototyp ČKD?
Já bych to zase až tak černě neviděl. Stačí se podívat do historie a tam bylo dokonce několik případů přečíslování vozů, z důvodu uvolnění číselných řad pro jiné vozy. Naposledy to bylo uvolnění série 5000 pro vozy typu T1 a pracovní vleky se přečíslovaly na číselnou řadu 4500. Důkaz je možno vidět ve vozovně Střešovice. Máme tam dva vozy označené jako 5001. A také nesmíme zapomenout na náhradní vozy typu T3, které podědily čísla zrušených vozů...
Prostě druhá obsazení jsou v Praze výjimkou potvrzující pravidlo (zatím).

A také si docela dobře pamatuji setkání dvou vozů čísla 8013 - první byla terezka a druhý byl prototyp T5A5 ČKD než byl přečíslován na 0013...

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: KT8D5.RN2P (Částečně nízkopodlažní vůz)

Příspěvek od Absolut » 03.1.2008 9:00

Nebude to první evidenční číslo obsazené dvakrát a pokaždé jiným vozidlem. Namátkou 6457, 6736, 6795, 6798, 8012... Je jich fakt dost, osobně v to počítám i T3MDVC
Naposledy upravil(a) Absolut dne 03.1.2008 9:00, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět