Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od P_V » 07.3.2008 18:48

Mně to přijde jako zástupný problém. Topení nebo pískovač se snad může tvarem přizpůsobit sedačkám, ne naopak. Jo kdyby tam čouhaly blatníky od podvozku, to by byla jiná.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od fricoolinek2 » 07.3.2008 17:20

m@rtin píše:Absolut:
Nicméně je tam vidět, jak jsou ty sedačky až na druhém schodě. Tohle Praha nechtěla a Brno to od Prahy převzalo
Praha to takto nemá, protože má pod seslema topení. Tramvaje pro Cagliary žadné topení nemá. Proto šlo u 06T nacpat sedačky až k oknům.
Zato maj érkondyšn, no jo, jiný kraj, jiný mrav a taky vybavení :)

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od m@rtin » 07.3.2008 16:58

Absolut:
Nicméně je tam vidět, jak jsou ty sedačky až na druhém schodě. Tohle Praha nechtěla a Brno to od Prahy převzalo
Praha to takto nemá, protože má pod seslema topení. Tramvaje pro Cagliary žadné topení nemá. Proto šlo u 06T nacpat sedačky až k oknům.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od fricoolinek2 » 07.3.2008 16:19

Absolut píše:Na imhd.sk z principu nekoukám, protože k*r*í fotky.
Ale sim tě, dyť ten vodoznak skoro neni vidět, vlastně jsem si ho všimnul, když jsi se zmínil o tom, že "zatáčkujou fotky", a proč ti to tak vadí?

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od pawel » 07.3.2008 16:13

řešení to není elegantní, ale rozhodně rozumné.
btw jak se 06T vypořádává s absencí sedaček v nesených článcích? to by mě zajímalo, co by vzniklo, kdyby praha chtěla 14T v obousměrné verzi. třeba 1,5 sedačka přímo v prostoru dveří, obcházená cestujícími bokem? @3654

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Absolut » 07.3.2008 16:03

Na imhd.sk z principu nekoukám, protože k*r*í fotky.

Nicméně je tam vidět, jak jsou ty sedačky až na druhém schodě. Tohle Praha nechtěla a Brno to od Prahy převzalo.

Ad kgx Mop: Nebojte. Tuším, kde je. A kdyžtak mám zálohu celého disku


Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od slimman » 07.3.2008 15:48


Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od MOp » 07.3.2008 15:26

U kgx kóči není? Vy ztratit archiv kolego? Tak to vyhlásíme státní smutek! :-(

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Absolut » 07.3.2008 15:07

06T není o moc lepší. Má někdo link na fotky interieru 06T? Já mám vlastní fotky v notebooku a ten jsem někde nechal i s fotoarchivem :(

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od slimman » 07.3.2008 15:00

Pan Tarant na otázku co je pod těmi podélným sedačkami bránícího posunutí blíže k oknům napsal, že TOPENÍ. Btw. koukněte na hnací články 06T. :wink:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od MOp » 07.3.2008 14:37

Zrovna zde zverejnena fotografie o par prispevku nize ti ukazuje, proc nejdou sedacky nalepit k parapetu.

Otazka by mela spise znit na p.Taranta, trojhlavého psa ci nekoho jineho ze skodovky, zda je vubec technicky mozne (samozrejme za predpokladu nekolikamilionove dotace na vyvoj a relizaci takoveho reseni), veskera technicka zarizeni premistit z jedne strany na druhou a jednu radu sedacek vyndat... Asi by to slo, ale proc to delat. Praha ma takovou tramvaj, jakou si objednala a Brno take - to je na tom lepe - mohlo ji videt a uzpusobit si ji. Jak to dopadlo je vec jina..

Rikal jsem si, zda je vubec mozne, aby bylo 20ks tram v Brne stejnych. Situace bude zrejme takova, jak psal Absolut..

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od fricoolinek2 » 07.3.2008 13:53

Ale co je PROBOHA tak úžasnýho na tom jednom schodu, když je to za cenu příšerný průchodnosti článkem! Ona neprůchodnost je pochopitelně ještě znásobena tím, že ony podélné sedačky nejsou "nalepené" k parapetu, kdyby byly, tak je ulička možná až o nějaký čtvrtmetr širší, fakt by se tam za těchto okolností ("nalepení" sedaček až parapetům) nevešly ty technický zařízení?

Topper
Uživatel
Příspěvky: 27
Registrován: 13.1.2006 9:20
Bydliště: Uvaly

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Topper » 07.3.2008 13:39

Proxy píše:
MOp píše:Jen aby to nakonec nevypadalo tak, ze na jedne strane vymontuji 3 sedacky na druhe sikmo take 3 a bude tam takova sikana pro cestujici. Jen by mne zajimalo, kam ukryji piskovace apod..
Však on pískovač příliš místa nezabírá :wink: a je tam ještě spousta hluchých míst
...však kdyby Škoda byla trochu kreativní a netrvala na designové rovnostrannosti, tak by se určitě všechna technika dala narvat pro prostoru pod sedačky pouze na jedné straně a ulička by mohla být širší nebo by se tam mohly dát i kolmé sedačky 8-) Však pro Polsko dokázali udělat nízkopodlažní i střední článek s podvozkem, takže se ta technika musela rozložit do krajních článků a zřejmě se vešla...
jestli ono to nebude tim, ze v Polsku ve strednim clanku nemaji zadne piskovace, aneb nehnany podvozek.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Absolut » 07.3.2008 12:02

Tak tenhle blud jsem tedy ještě neslyšel. Praha chtěla 1 schod do VP části, tak ho má - ale za cenu uspořádání sedaček podélně. Již se to tady paslo mockrát. Vozidla s dvěma schody do VP části, na které se stejně bere EU NP dotace snad nemusím jmenovat - třeba všechny NP tramvaje v DP Olomouc.

Proxy: Já tedy na té Tvojí fotce vidím zrovna ta zaplněná místa - ale neříkám, že by to nešlo jinak - ale DP Praha si z nabídnutých koncepcí vybral tuhle, nechal si postavit vozidlo 14T a kupuje 60 kusů. DP Brno si tuto koncepci prohlédl, upravil a objednal vozy. Ani Praha, ani Brno nechtěly dva schůdky a příčné sedačky, ani Praha ani Brno nechtěli jné řešení tohoto vozu. Praha si zadala vůz 15T jiné koncepce a Brno s nezadalo nic. Praha tedy dostává 14T a připravuje se jí 15T a Brno dostává 13T. Nevím, co je na tom složitého.

Odpovědět