To já zas doufam, že je to jen designový výstřelek, který se do jakéhosi reálného návrhu ani nedostane.MOp píše:Konecne rozumny napad! Snad budou mit lide rozum a misto calouneni zvoli drevo. Alespon by se to melo vyzkouset na jednom voze, uz mne opravdu nebavi si sedat do spinavych calounenych sedacek, kde nevim co tam kdo nechal predemnou...
Mimochodem pro dřevěné sedačky se v nedávno pořádané anketě vyjádřili celé 4% cestujících, pro koženkové 40%, pro látkové 24%...
Od pohledu špinavou sedačku potkávam poslední dobou spíš v metru nebo v 14T (asi se ten hladkej materiál nějak hůř čistí) než v ostatních tramvajích. Vyjímku tvoří snad jen některé žižkovské T6, tam je sednutí opravdu o žloutenku...
Problém je i v tom, že na kožence nebo na větší ploše plastu/laminátu jsou obzlášť v létě stopy (pot) po předchozích sedících podstatně víc viditelnější a nemusí ani zdaleka jít jen o sociálně nepřizpůsobivého občana...
Naprostý souhlas !Sergei-LBC píše:A nebude náhodou lepší přepravě takovýchto individuí zamezit, místo celkové degradace úrovně cestování na úkor většiny?
Jákákoliv snaha o řešení tohoto problému jiným způsobem bude mít za následek jen a pouze další a větší sockizaci MHD.
Na sezení na pryčně prostě dneska nikoho neutáhnete...
To myslíš vážně ?Proxy píše:Já si naopak myslím, že design marseillských tramvají je to pravé, co moderní MHD potřebuje...
Nikomu z mého okolí se ten "rybí ksicht" z Marseille nelíbí a když jsem se zmínil o dřevěných lavicích, většina z nich si klepala na hlavu.