Dopravní obsluha Vysočan
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
19
Vzhledem k tomu, že se jedná o úsek dlouhý ani ne 2km (Poštovská - Starý Hloubětín), který ta tramvaj projede za chviličku, nijak bych se tím nezabýval. 19 je po své trase jinak využita dost, vymýšlet nějaký pendl Vysočanská - Starý Hloubětín je zbytečné. Ono se to zase začne měnit. V roce 2007 již budou hotové byty na Nové Harfě. To vyvolá tlak na další stavby v okolí a výstavba se začne posouvat i do Vysočan. Kdyby se dnes v tomto úseku doprava zastavila, za 2 roky jí nikdo bez investic jednoduše neobnoví. Takže dnes se na to lze dívat jako na delší manipulační trať.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Ale to by mělo být hlavně pro lidi kteří dojíždí do Kolína,Pardubic a tak. Když někdo jede daleko tak si myslím že stejně jede na Hlavák nebo holešovice. Můj názor. A lidi tam opravdu nastupují a vystupují pokud jedou Osobákem,Spešným nebo RychlíkemMartin-KT8D5.RN2P píše: Jinak nádraží Libeň slouží převážně k výstupu, jelikož ven z Prahy v nich nestojí jediný vlak kategorie EC, IC, ale pouze R
Omyl, obě dvě linky v úseku Palmovka-Nádraží Libeň jsou celekm využitelný, ale co bude 8 vozit na Harfu?? Jinak 8 nesmí zmizet, aby bylo povrchové spojení kvůli starým lidem a maminkám s kočárky mezi Poliklinikou Vysočany a Karlínem. Jinak Úsek Nádraží Vysočany-Starý Hloubětín je ten zakopaný pes, jelikož je tam metro a říkám dvojice každých 8 minut jsou voz/km oknem. Moje řešení je níže. Jinak nádraží Libeň slouží převážně k výstupu, jelikož ven z Prahy v nich nestojí jediný vlak kategorie EC, IC, ale pouze RFilippl píše:...
ruseni tt ne ma cenu, mystlim, ze zastaveni provozu mezi vysocanskou a hloubetinem mohlo by se skoncit jako zastaveni radlicke, a obnoveni je drahe
osmicku ja mozne odklonit na harfu(doprava obcanu karlina, libni, hloubetina na nadrazi liben, aby nemuseli jet na vlak az do centra)
a po tom 19 zustane sama na vysocany a bude minimalne poloplna
myslim ze nejvetsi chyba byla stavba becka severem, lepsi by bylo z ceskomoravske kopat na nadr. liben
...a v valecnem odobi se uvazovalo o stavbe tramvajoveho nadrazi na vysocanske...
osmicku ja mozne odklonit na harfu(doprava obcanu karlina, libni, hloubetina na nadrazi liben, aby nemuseli jet na vlak az do centra)
a po tom 19 zustane sama na vysocany a bude minimalne poloplna
myslim ze nejvetsi chyba byla stavba becka severem, lepsi by bylo z ceskomoravske kopat na nadr. liben
...a v valecnem odobi se uvazovalo o stavbe tramvajoveho nadrazi na vysocanske...
Nene, 19 jezdila co si já pamatuju, v KT a dvojicích, ale nevim do kdy. A když byla vedena v trase (Hloubětín)-Nám. Lidových milicí-Krejcárek-Želivského-Kubánské náměstí jezdila zpočátku ve dvojici, jelikož na ni byly zkoušeny přejezdy s KT na linku 52 (nebo 55) přes most na Krejcárku kam kačeny ze začátku nemohly. Já sosobně si myslim, že z 19 zmizly dvojice poprvé když byla zrušena 10 v trase (Střelničná-Palmovka-Krejcárek-Olšanské hřbitovy)
V roce 1998, se vrátily dvojice na zkrácenou 5 a myslím, že i na 19, která byla prodloužena na Lehovec (3,8,19) Ale teda nějak si to už tolik taky nepamatuji.
V roce 1998, se vrátily dvojice na zkrácenou 5 a myslím, že i na 19, která byla prodloužena na Lehovec (3,8,19) Ale teda nějak si to už tolik taky nepamatuji.
Vždycky skutečně ne, ono solo na 19 byť o víkendu je vcelku novinka. Solo jzdila tuším mezi lety tak 1990-1998, předtím dvojice. Byť i dvojice starých vozů. A Solo na 19 stačí pouze v úseku Palmovka-Lehovec, ale Palmovka-Želivského je silně bouchnutá.Šmaky píše:19 jezdila vždycky jako sólo a fungovalo to...
klidně bych jim zase ten druhej vagón utrhnul.