Grossák píše: ↑02.2.2020 0:53
SSZ Dělnická - Komunardů nemusí volno na konci cyklu již udělit, pokud v cyklu byl vyčerpán čas, a to tramvajemi.
A to má jako nějakej hlubší význam ? Tajně jsem doufal, že podstatou preference by mělo být upřednostnění MHD...
Prvně tam byla 25 předemnou, co využila volno na začátku cyklu. Pokud to nedokáže vložit nárok tramvaje do cyklu, tak proč se tomu říká preference ?
Grossák píše: ↑02.2.2020 0:53
Těsnov nevím, ale volno do oblouku by bez přihlášení nemělo padnout vůbec. Zkusím na místě.
Mě to přišlo jako kdyby tam byly prohozeny kontakty od vexle, protože první průjezd - uteklo mi těsně volno, vexle zablokovaná vlevo, za mnou autobus + 3 a vycukalo nás to celej cyklus - volno vlevo až po volnu rovně. Druhej průjezd pak 3 přede mnou, autobus za mnou, vexle zablokovaná rovně a zároveň s volnem rovně padlo i vlevo, takže 3 odjela, já stihl volno vlevo na konci cyklu (padlo podruhý za cyklus) a bus měl holt černýho Petra...
Zleva ani v jednom případě nic nebylo, z příma si nevybavuju.