
K Otakarce: po preferenci na Kubáni a Olšanských hřbitovech je potřeba neusnout na vavřínech a vytyčit si nové a smělé cíle a pracovat na nich. A ne, že je něco dobré, tak jak to je.


Moderátor: TRAM-FÓRUM
Možná by stačilo zkusit malé prodloužení zelené od Synkáče. Na Otakarce je mnohdy ve špičce zarážející právě to, že kolona IAD je jen od Synkáče, resp. auta blokují už křižovatku Nuselská x Vladimírova. Z ostatních směrů kolony aut nebývají. A podívat se na DORISU, jakou dostávají l. 11, 14 a 18 na Synkáči DC ve špičce sekyru, není problém. (Já posledně s 18 asi 3 minuty, protože zelená byla tak krátká, že projela 3 auta a BUS se do pruhu stejně celý nevešel a zůstal zadkem v profilu. Takže 1 BUS a já čekal 2 cykly než zmizel.)Grossák píše: ↑30.11.2019 16:52SSZ Otakarova - Bělehradská, možná spíše varianta 2, ale samozřejmě je třeba křižovatku dovybavit zařízením pro detekci BUS a upravit DŘ. Navíc s přesností lokalizace BUS bychom možná nebyli schopní zajistit, aby se nám BUS nepřihlásil ještě v zastávce, ale aby se nám jistě přihlásil hned, když z ní popojede. Varianta s jízdou na čočky je ještě horší ze stejných důvodů. Pokud bychom použili pasivní detekci (kameru), opět narážíme na spolehlivost. Dávat od kamery preferenci na zatížené křižovatce může vyvolat značné kapacitní problémy. Osobně se domnívám, že občasné zablokování tramvaje BUSem je menší zlo.
Na té Revoluční to vypadá na utržený kontakt nad sjezdovou výhybkou u Letenského tunelu na začátku mostu. To je přihlašovací kontakt?Karosák píše: ↑26.11.2019 13:59parrot:
Červený Vrch si žije vlastním životem. Vrtá do toho ústředna, zelené vlny - kolony, do toho to frézování. Občas se do/ze smyčky nedá dostat a musí tě vysvobodit hlídka PČR, která jede okoloJindy to zase padne obojí do jízdy... Nedělal bych závěry.
Revoluční - dnes vyrážím na 8, tak mrknu.
Dále:
-horní Mírák DC, vypadá, že opraveno
-V Korytech závada CML, do opravy Eltodem provizorně pevný cyklus
-Kubáň, stále luxus, včera 6x čistý průstřel![]()
Tak, že se dožiju preference u Olšanských hřbitovů, to jsem nečekal.preference píše:27.11.2019 Preference Olšanských hřbitovech
Částečné dynamické řízení s preferencí tramvají bylo zavedeno na SSZ 3.319 Vinohradská - nám. Jiřího z Lobkovic. Signalizace byla opatřena tramvajovou detekcí a chodeckými tlačítky. Došlo k rozdělení přechodu na tři části. Tramvaje v hlavním směru volno prodlužují, tramvaje ze smyčky krátí hlavní fázi. Na signalizaci mají preferenci rovněž chodci, a to pro přístup na zastávku při přijíždějící tramvaji. Preference byla po krátkodobých opatřeních obnovena také na SSZ 1.192 Jelení – U Brusnice a SSZ 5.515 Štefánikova – Holečkova.