Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od OMH » 26.7.2011 14:11

Láďa píše:Dovolím si nesouhlasit.
Tady nejseš na Facebooku, aby si dával + či -. Tohle je diskuzní fórum, které tu pošlapáváš.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4666
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od MOp » 26.7.2011 14:04

Nasel jsem 3 puntiky ze 4, to ti musi stacit!
9.2.2008 sobota 17:00 srážka s vozidlem zaparkovaným, odstaveným nesprávné otáčení nebo couvání
25.10.2008 sobota 13:05 srážka s jedoucím nekolejovým vozidlem řidič se plně nevěnoval řízení vozidla
28.12.2008 neděle 16:00 srážka s jedoucím nekolejovým vozidlem při zařazování do proudu jedoucích vozidel ze stanice, místa zastavení nebo stání

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od Láďa » 26.7.2011 14:02

OMH píše:
MM-Mikulovsky píše:... jen díky velké předvídavosti a přeopatrnosti řidičů TRAM...
To ale platí na všechno. Proto řídíme a předvídáme všichni, nejen řidiči z profese!
Dovolím si nesouhlasit.

Uživatelský avatar
OMH
Moderátor
Příspěvky: 1789
Registrován: 23.3.2009 21:11
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od OMH » 26.7.2011 13:59

MM-Mikulovsky píše:... jen díky velké předvídavosti a přeopatrnosti řidičů TRAM...
To ale platí na všechno. Proto řídíme a předvídáme všichni, nejen řidiči z profese!

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8467
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 26.7.2011 13:52

Skutečně osobně jsem tam žádnou MU také neviděl - ale jen díky velké předvídavosti a přeopatrnosti řidičů TRAM.
Jinak jsou tam minimálně dvě (možná až 4) tečky, které se špatnou současnou situací můžou (ale samozřejmě nemusí) mit něco do činění.
Jinak (což jsem dosud neuvedl) levé odbočení od Myslíkovy by nebylo - rozhodně prosazuji současně vpravo podél koleje ZC (od Lazarské), ihned od sjezdovky z Myslíkovy osadit bobíky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4666
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od MOp » 26.7.2011 13:51

Ano, ta tmavsi zluta sipka (odboceni z Myslikovy) by naopak byla novym zdrojem nehod..

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3042
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od kruťák » 26.7.2011 13:43

Navíc - k čemu by někomu byla žlutá varianta, když může jet (v současném stavu) takto po modré:

Obrázek

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4666
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od MOp » 26.7.2011 11:11

Posun hrany chodniku o 1-2m znamena prelozit veskere site vedouci pod nim..

Zrovinka v tomto miste nevidim duvod, proc zde menit dopravni rezim. Obraceni jednosmerky je jedna z moznosti, existuji i dalsi - zaslepeni, umele zvyseni jizdni plochy v krizovatce atd..

A kdyz se podivam na statistiku nehod daneho mista od roku 2006, tak mi vychazi 0. Slovy NULA !!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8467
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 26.7.2011 10:47

Dovolím si zde ještě jednou navázat na tyto mé návrhy ohledně úprav (respektive otočení směrů) vedení IAD na komunikacích v okolí TT. Jedná se mi zejména o první z nich a následující
Martin Šubrt píše:MM: První případ je problémový kvůli osovce 3 metry. Auta odbočující od Žitné doprava by měla vlečné křivky zasahující do průjezdného profilu tramvaje od Spálené. A protože by se odbočení muselo navrhnout pro popelářský vůz, znamenalo by to odsun stopčáry pro tramvaje tak o 8-10 metrů zpět a zároveň asi přestavbu toho nároží asi i s posunem jednoho sloupu VO. A i po realizaci by tam byly asi nebezpečné situace, kdy by auto míjelo tramvaj od Spálené. V souhrnu to tam dnes není šťastné, to souhlasím, ale míra starostí se změnou neodpovídá jejím efektům.
Dle mého nového zkoumání místa - ani sloup VO či druhý TV nebrání zúžení v místě předimenzovaně širokého chodníku za účelem rozšíření vozovky vpravo od koleje DC (k Lazarské) i o 1 až 1,5 metru, aby se bez najetí do profilu TRAM na koleji ZC vytočila nejen osobní, ale i popelářská vozidla.
Jediné co uvedenému posunutí obrubníků brání jsou dva sloupy tamní SSZ - takže je jasné, že reálně proveditelné je až současně při (v blízkých letech očekávatelné) výměně oné SSZ!
PS: Jó, co by bránilo v úrovni posunutého obrubníku inastalovat v ose TT mezi protisměrnými kolejemi bobíky, aby nutili řidiče IAD řádně vytáčet oblouk a nenajíždět si i s malými auty jako s tahačem?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Grossák
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 16.11.2003 3:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od Grossák » 24.7.2011 21:03

Brejšín píše:
Grossák píše:Myslím, že tady to tak zlé nebude.
No, to aby se zařadila mezi preferované, to si bude muset teprve vysloužit.
Zanalyzujeme.

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od Brejšín » 24.7.2011 12:34

Grossák píše:Myslím, že tady to tak zlé nebude.
No, to aby se zařadila mezi preferované, to si bude muset teprve vysloužit.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9758
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference MHD

Příspěvek od 9001 » 24.7.2011 0:50

Grossák píše:Na SSZ Průběžná - V Korytech se objevila zatím zapytlovaná šipka od Průběžné vpravo, takže se snad již blíží úprava SSZ a obnova preference tramvají.
=D> =D> =D> =D> =D>

Grossák
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 16.11.2003 3:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference MHD

Příspěvek od Grossák » 24.7.2011 0:32

Na SSZ Průběžná - V Korytech se objevila zatím zapytlovaná šipka od Průběžné vpravo, takže se snad již blíží úprava SSZ a obnova preference tramvají.

Grossák
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 16.11.2003 3:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od Grossák » 24.7.2011 0:21

pawel píše:ad ssz brusnice: take jsem na to vcera koukal. vi nekdo podrobnosti? bojim se bojim, ze vysledkem bude pro 22 dalsi minuta dve navic na ceste z brevnova do centra :(
Myslím, že tady to tak zlé nebude. Pokud zde bude izolované řízení, neměla by hrozit preferenční zmetkovitost semaforů na Malovance, kde jsou značná zdržení kvůli tomu, že tramvaj nemůže nárokem v reálném čase nárazově rozbít či narušit zbytnělou koordinaci pro IAD.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od pawel » 22.7.2011 15:48

ad ssz brusnice: take jsem na to vcera koukal. vi nekdo podrobnosti? bojim se bojim, ze vysledkem bude pro 22 dalsi minuta dve navic na ceste z brevnova do centra :(

Odpovědět