Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
kasme
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kasme » 23.9.2008 21:13
Radek píše:nově samostatná fáze pro levé odbočení od Centrotexu na magistrálu, snad skončí kolony odbočujících IAD na kolejích.
ale budou kolony všude jinde - celková průjezdnost křižovatky se rozdělením fáze "Na Pankráci" zmenšila...
snad to ještě doladí...
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1471
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 23.9.2008 10:56
Z pozice cestujícího jsem zatím celkem spokojený. Průjezd se jednoznačně urychlil, líbí se mi i nově samostatná fáze pro levé odbočení od Centrotexu na magistrálu, snad skončí kolony odbočujících IAD na kolejích.
-
Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fořtík » 23.9.2008 10:13
kasme píše:rekonstruované SSZ Na Pankráci - Děkanská Vinice v provozu od cca pondělního poledne - zatím se chová dost zmateně, zvláště v koordinaci se sousední SSZ 4.407 Na Pankráci - Táborská. Krátké signály volno, vytváření kolon přes sousední křižovatky...
celkové foto od východu
Nechci malovat čerta na zeď, ale myslel jsem si, že to asi nebude dělat dobrotu, když bude jedna křižovatka s dynamickým řízením provozu a druhá s pevným cyklem. Když už se to dělalo, měly se udělat obě křižovatky. A to jak Na Pankráci - Děkanská vinice, tak Na Pankráci - Táborská (Lomnického).
-
kasme
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kasme » 23.9.2008 9:56
rekonstruované SSZ Na Pankráci - Děkanská Vinice v provozu od cca pondělního poledne - zatím se chová dost zmateně, zvláště v koordinaci se sousední SSZ 4.407 Na Pankráci - Táborská. Krátké signály volno, vytváření kolon přes sousední křižovatky...
celkové foto od východu
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4698
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 13.5.2008 19:41
Smysl teto investice zcela postradam. Zmenit ssz jen kvuli tomu, abych ji za x tydnu vyndal uplne a bez nahrady mi prijde totalne na hlavu.
-
Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Příspěvek
od Jakub » 12.5.2008 18:01
Ne, DP má holt zavést již docela hojně rozšířenou preferenci autobusů i tam.
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4698
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 12.5.2008 15:06
A co maji delat ridici bus, kteri vyjizdi z obratiste spejchar? to maji kazde kolo lezt z vozu mackat tlacitko? dementni napad..
-
Bobek
- Šťoura
- Příspěvky: 931
- Registrován: 18.1.2006 14:22
- Bydliště: jsem všude zdejší
Příspěvek
od Bobek » 12.5.2008 8:38
Je to prosté, Watsone. Asi je tam hloupý řadič.
-
Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Příspěvek
od Jakub » 11.5.2008 17:38
Já jen nechápu, proč se nemohl zavést systém "řidiči, zmáčkněte si tlačítko" pro vozidla vyjíždějící ze stavby.
-
Vašek
- Uživatel
- Příspěvky: 175
- Registrován: 15.11.2006 19:11
Příspěvek
od Vašek » 11.5.2008 16:42
Jakub píše:Netušíte někdo, co se to stalo s SSZ na vjezdové křižovatce do obratiště Špejchar? Možná jsem si toho jen nevšiml, ale zdálo se mi divné, že i tramvaje jedoucí přímo povětšinou stály na tomto šikovném semaforu.
Zřejmě došlo ke změně řídícího programu v souvislosti se zvýšeným provozem stavebních vozidel u staveniště tunelu Blanka.
-
Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Příspěvek
od Jakub » 11.5.2008 12:32
Netušíte někdo, co se to stalo s SSZ na vjezdové křižovatce do obratiště Špejchar? Možná jsem si toho jen nevšiml, ale zdálo se mi divné, že i tramvaje jedoucí přímo povětšinou stály na tomto šikovném semaforu.
-
nitro
- Uživatel
- Příspěvky: 81
- Registrován: 23.1.2008 11:11
Příspěvek
od nitro » 11.4.2008 14:42
Grossák píše:Je tam preference autobusů zavedená v roce 2007. Pokud je BUS vybaven, je upřednostněn. O preferenci se dělí s tramvajemi. Způsob řízení a paletu preferenčních zásahů ale neznám.
Jo diky, tusim ze minuly tyden byl na PRT link na clanek kde byl popis zavedenych preferenci a trasa l177 se tam vyskytovala docela casto, coz je jenom dobre

-
Grossák
- Uživatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 16.11.2003 3:18
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Grossák » 10.4.2008 23:45
Je tam preference autobusů zavedená v roce 2007. Pokud je BUS vybaven, je upřednostněn. O preferenci se dělí s tramvajemi. Způsob řízení a paletu preferenčních zásahů ale neznám.
-
nitro
- Uživatel
- Příspěvky: 81
- Registrován: 23.1.2008 11:11
Příspěvek
od nitro » 03.4.2008 16:02
Nejezdite nahodou nekdo pravidelne po krizovatce Harfa (u nadrazi Liben..)? Asi tak poslednich 7-14 dnu se mi zda, jakoby se zmenila priorita smeru. Driv platilo ze autobus v odpoledni spicce smerem od Vysocanske cekal hodne dlouho, ale treba dneska jsem to projel hodne rychle... Nebo ze by tam byla detekce busu v ramci zavadeni metrobusu? Projizdi tam totiz linka 177...
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6359
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 02.4.2008 18:54
willyjeff píše:Ten přechod ikdyž nesvítí světla přejít jde oproti tvým příkladům...
Tak i když ti nejde zatočit doleva, pořád ještě můžeš jet rovně nebo doprava, ne ?
Takže to taky jde...

Sorry za OT.
