Ono by pro začátek stačilo, aby MP/PČR dělala svojí práci pořádně a hned by se alespoň částečně ulevilo. Ale co chtít, když jejich služební vozy dělají stejné prasárny co ostatní (např. objíždění zleva tramvaje v zastávce).mart337 píše:Pořád se budou tlačit auta do bočních ulic a blokovat MHD. A to nevyřešíte lepším seřízením SSZ.
Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4571
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Re: Preference / antipreference MHD
Víte, vážení, myslím že problém není v tom, jestli se někdo ozve nebo ne. Tady a i jinde se o tom mluví už dlouho a všemi směry. V pátek se na Čt 24 vedl hovor na téma emisí od aut ve městech a myslím, že tam byl opravdu docela dobře pojmenován problém. Chybí okruhy a hlavně odstavná parkoviště. To je to hlavní. Auta by se v takovém množství vůbec do města neměla pouštět.
Tady si můžete stěžovat na to jak je moc tram a málo tratí a blbě řízené SSZ. Problém je ale hlavně v tom, že dokud se neudělá pořádně výstavba okruhů a dostatečný počet PD, tak se nikam nepohneme. Pořád se budou tlačit auta do bočních ulic a blokovat MHD. A to nevyřešíte lepším seřízením SSZ.
Tady si můžete stěžovat na to jak je moc tram a málo tratí a blbě řízené SSZ. Problém je ale hlavně v tom, že dokud se neudělá pořádně výstavba okruhů a dostatečný počet PD, tak se nikam nepohneme. Pořád se budou tlačit auta do bočních ulic a blokovat MHD. A to nevyřešíte lepším seřízením SSZ.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
MM: Svůj názor jsem psal a za tím si stojím... Potom je to horší ještě než za komančů, kde si mohl otevřít pusu aspon ten s rudou knížkou... Ale pokud to někomu vyhovuje, tak se pak nesmí divit, že to schytává, že všech stran, protože rada se chová jak Hitler v dubnu 45, kde přesouval divize co už dávno nebyly... (Jo je to hnusný, ale žádný jiný generál, který tohle dělal si nevybavuji...)
Ale spíš vidím zakopaného psa jinde
, aneb vtip mého bývalého kolegy. Petře, za 70 000 tu budu skákat na jedné noze, za 80 000 Kč zaštěkám a za 100 000 mi říkej ****** a budu i slintat...
Ale spíš vidím zakopaného psa jinde

-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
9001 píše:Grossák: To je pořád dokola.. Bohužel nikdo nemá koule se ozvat a všichni tupě mlčí, protože posvátáná kráva RADA HMP je nedoknutelná... Což se divím, že třeba DPP se neozve, protože už jenom technicky to musí být pro měnírnu docela záhul...
............


Není v ČR moc občanů/zaměstnanců schopných se tzv. postavit svému nadřízenému, protože se oprávněně (nejen z uvedených příkladů) bojí velkých problémů, které by si tím způsobili!
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Grossák: To je pořád dokola.
. Bohužel nikdo nemá koule se ozvat a všichni tupě mlčí, protože posvátáná kráva RADA HMP je nedoknutelná... Což se divím, že třeba DPP se neozve, protože už jenom technicky to musí být pro měnírnu docela záhul...
Jinak k samotným SSZ. V posledních dnes jsem musel jezdit autem víc, než bych bych chtěl. upřímně mi přijde, že nejde o "autíčka", ale že slušná část SSZ je nastavená stylem "proti všem".

Jinak k samotným SSZ. V posledních dnes jsem musel jezdit autem víc, než bych bych chtěl. upřímně mi přijde, že nejde o "autíčka", ale že slušná část SSZ je nastavená stylem "proti všem".

Re: Preference / antipreference MHD
Moc tramvají, málo tratí. Ale je třeba se zalíbit, ať to stojí, co to stojí.
Re: Preference / antipreference MHD
Omlouvám se, asi jsem to špatně pochopil (ten úvodní začátek s ucpáním až do Jindřišské). Ta samozřejmě s Lazarskou nemá co do činění.
Co se týká Lazarské, tak problémy jsou dle mne dva. Jeden je ten, že OR 10 jsou přes celou křižovatku ve všech směrech. To tam nikdy nebylo, vždycky jenom někde kousek. Takže když se ti to plíží všemi směry, tak to pak takhle dopadá. A samozřejmě auta tomu nepřidají. Ale problém je i v ucpaném Karláku i u stanice Novoměstská radnice, kdy auta odbočují do Vodičkovy (a je jich opravdu hodně) a nemají zase jak rychle opustit Lazarskou.
Problém není jen vlastní Lazarská, ale i následný Karlák, Resslova atd.
Co se týká Lazarské, tak problémy jsou dle mne dva. Jeden je ten, že OR 10 jsou přes celou křižovatku ve všech směrech. To tam nikdy nebylo, vždycky jenom někde kousek. Takže když se ti to plíží všemi směry, tak to pak takhle dopadá. A samozřejmě auta tomu nepřidají. Ale problém je i v ucpaném Karláku i u stanice Novoměstská radnice, kdy auta odbočují do Vodičkovy (a je jich opravdu hodně) a nemají zase jak rychle opustit Lazarskou.
Problém není jen vlastní Lazarská, ale i následný Karlák, Resslova atd.
Re: Preference / antipreference MHD
Dovolím si trošku nesouhlasit. Zacpání Politických vězňů nemá vliv na téměř každodenní kolonu tramvají, která sahá od Lazarské až k Václavskému nám. (a mnohdy i dál k Jindřišské). OR pomalu na křižovatce Lazarská také nemá / nemělo v minulosti vliv, bo tam není tak dlouho. Ale ta stavba, kvůli které je jednosměrka ve Vodičově ulici je už minimálně od prosince (ale spíš od října) 2016, kdy tam poprvé začaly vznikat tyto kalamitní stavy. Problém je vyjet ze zastávek v Lazarské právě směrem na Karlák, protože po "hlavní" zprava i zleva pořád něco jezdí. Špuntují to tam auta i tramvaje. Auta právě kvůli tomu, že tudy objíždí jednosměrnou Vodičkovu ulici. Možná že by tedy nebylo na škodu směr jednosměrky otočit obráceně... Nevím, z dneška mám opačnou zkušenost. Já dnes s l. 24 odpoledne nabíral mezi Vodičkovou až Lazarskou 5 minut navíc... Politických vězňů bylo OK až na jeden okamžik když jsem jel v protisměru na Palmovku. Zpátky OK.mart337 píše:Podle mne ti žádný řízení provozu v Lazarské nepomůže. Jindřišská bývá ucpaná z důvodu zacpání křižovatky s Politických vězňů, kam se cpou IAD, které objíždějí ucpanou magistrálu. Pak je další problém auta najíždějící od Jungmanky a Žitné, a následně ucpaný Karlák, bo Ti tam stojí auta až od Lazarské.
No a to nemluvím o vlastní křižovatce Lazarská - 10 všemi směry. Tam než se to procourá, tak je pak zaděláno.
Včera jsem měl 18 a tak jsem na Lazarské pouštěl 14 a 5. Předevčírem 3/6 a to jsem si procoural Jindřišskou (oběma směry, když se tam nacpou v křižovatce čekající auta) a Lazarská ale byla celkem v klidu.
Re: Preference / antipreference MHD
Podle mne ti žádný řízení provozu v Lazarské nepomůže. Jindřišská bývá ucpaná z důvodu zacpání křižovatky s Politických vězňů, kam se cpou IAD, které objíždějí ucpanou magistrálu. Pak je další problém auta najíždějící od Jungmanky a Žitné, a následně ucpaný Karlák, bo Ti tam stojí auta až od Lazarské.
No a to nemluvím o vlastní křižovatce Lazarská - 10 všemi směry. Tam než se to procourá, tak je pak zaděláno.
Včera jsem měl 18 a tak jsem na Lazarské pouštěl 14 a 5. Předevčírem 3/6 a to jsem si procoural Jindřišskou (oběma směry, když se tam nacpou v křižovatce čekající auta) a Lazarská ale byla celkem v klidu.
No a to nemluvím o vlastní křižovatce Lazarská - 10 všemi směry. Tam než se to procourá, tak je pak zaděláno.
Včera jsem měl 18 a tak jsem na Lazarské pouštěl 14 a 5. Předevčírem 3/6 a to jsem si procoural Jindřišskou (oběma směry, když se tam nacpou v křižovatce čekající auta) a Lazarská ale byla celkem v klidu.
Re: Preference / antipreference MHD
Bohužel v současné rozkopané Praze běžný a stále častější stav. Lze pochopit že se ta kanalizace opravit musí. Dát ji jako zakázku firmě, která má dlouhé termíny (zde kutají už víc jak 1,5 roku) lze taky pochopit. Kšeft je kšeft. Ale pomohlo by křižovatku v Lazarské v takových kolapsech operativně řídit policajt + někdo z dispečerů, aby zastavili směr 2+18+22 od Národní na Karlák, aby se dalo ve směru od Václavského nám. v pohodě najíždět, bo se vlaky neštosovaly až do Jindřišské.von Špilberk píše:Včera večer (18 - 19) totální kolaps v centru. Všechno přes Václavák v obou směrech +20 i víc. Ovšem dle mimořádností nic. Asi žádná mimořádnost.Karosák píše:Ano, ano, podpora MHD je pro město klíčová....
K té preferenci. Ten Mírák mě teda hodně.... Kde jako byly ty kolony aut? Teď už 2 měsíce tak 2x do týdne jezdím 11 a nic od Rumunské ulice (myšleno kolonu) jsem nezaznamenal. Někdo z Vás ano?
A autobusy. Až na pár zmíněných vyjímek se o preferenci mluvit nedá. Jeďte třeba 136 ze Spořilova na Vysočanskou. Skoro na každých světlech si bus postojí...
Švábky naprostý souhlas s Karosákem. Večer a o víkendech spuštěná preference, ale bojím se že by se z toho někomu v kanceláři zatočila hlava toto vymyslet

-
- Uživatel
- Příspěvky: 4069
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Včera večer (18 - 19) totální kolaps v centru. Všechno přes Václavák v obou směrech +20 i víc. Ovšem dle mimořádností nic. Asi žádná mimořádnost.Karosák píše:Ano, ano, podpora MHD je pro město klíčová....

Re: Preference / antipreference MHD
Ne neexistující preferenci BUS doporučuju zajet se podívat na křižovatku Na Padesátém x Přetlucká x Úvalská x V Rybníčkách (česky na Skalku k ČSÚ). To je zase opačnej extrém.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3635
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Ano, ano, podpora MHD je pro město klíčová....
Před nějakým rokem, dvěma se taky slibovala preference na MSO a velké žaludské. Ta Kartouzská je s Lidickou je ukázkový jarmark marnosti](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Když už začíná předvolební panika, že město s dopravou nic neudělalo, tak kromě WiFi do lanovky by taky stačilo jen popostrčit na pár místech zapnoutí preferencí. V šuplících toho na spuštění čeká spousty. Ale dost možná odpovědní ani netuší, kde preference je, co to je a jak funguje, kde není a kde se na ní už léta marně čeká a stačilo by ji jen zapnout. Ale to asi není dostatečně viditelný projev podpory dopravy. Přitom podobně jako populistická WiFi je i preference o instalaci "pár krabiček". A to není jen o tramvajích, ta autobusová skoro neexistuje ( např. autobusový teror Na Rolích x Vyskočilova), přestože v hardwaru se proinvestovalo celkem dost. Ale nesmí se k tomu přistupovat po našem "jeden čehý, druhý hot", nýbrž efektivně dynamicky upravovat signální plány. Ve špičce, když se ucpává Rumunská a kolmo valí vláčky 22 a 16 je lepší krátký pevný cyklus, ale je naprosto zbytečné nechat hnít vozidla MHD na poloprázdné křižovatce. Pevné Švábky v odpoledních špičkách rovněž chápu pro potřeby odklonové trasy za Žižkov, ale večer v noci a o víkendech, kdy ani nejezdí 24, tam úplně v klidu může preference šlapat a mezi požadavky tramvají je fůra času pro průjezd

Trošku jsem se rozjel, ale musí to ven...
Před nějakým rokem, dvěma se taky slibovala preference na MSO a velké žaludské. Ta Kartouzská je s Lidickou je ukázkový jarmark marnosti
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Když už začíná předvolební panika, že město s dopravou nic neudělalo, tak kromě WiFi do lanovky by taky stačilo jen popostrčit na pár místech zapnoutí preferencí. V šuplících toho na spuštění čeká spousty. Ale dost možná odpovědní ani netuší, kde preference je, co to je a jak funguje, kde není a kde se na ní už léta marně čeká a stačilo by ji jen zapnout. Ale to asi není dostatečně viditelný projev podpory dopravy. Přitom podobně jako populistická WiFi je i preference o instalaci "pár krabiček". A to není jen o tramvajích, ta autobusová skoro neexistuje ( např. autobusový teror Na Rolích x Vyskočilova), přestože v hardwaru se proinvestovalo celkem dost. Ale nesmí se k tomu přistupovat po našem "jeden čehý, druhý hot", nýbrž efektivně dynamicky upravovat signální plány. Ve špičce, když se ucpává Rumunská a kolmo valí vláčky 22 a 16 je lepší krátký pevný cyklus, ale je naprosto zbytečné nechat hnít vozidla MHD na poloprázdné křižovatce. Pevné Švábky v odpoledních špičkách rovněž chápu pro potřeby odklonové trasy za Žižkov, ale večer v noci a o víkendech, kdy ani nejezdí 24, tam úplně v klidu může preference šlapat a mezi požadavky tramvají je fůra času pro průjezd



Trošku jsem se rozjel, ale musí to ven...
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1467
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Jestli míněn horní Mírák, tak viz novinka na http://preference.prazsketramvaje.cz/Bobik píše:A nešťouraj v tom přes den zas z centrály, nebo tak něco?

- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4571
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
A nešťouraj v tom přes den zas z centrály, nebo tak něco?