Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 10.8.2005 20:30

Mám dotaz: Smí se pojížďet kusá kolej ve smyčce Levského i když to není na příkaz dispečinku? Třeba při nějaké zkušební/manipulační jízdě?

Toronto

Příspěvek od Toronto » 05.8.2005 20:54

Toronto píše:Nemá někdo v Pondělí, úterý nebo ve středu čas, že by mi udělal průvodce při prohlídce tramvajových tratí ve městě? Když ne, tak mi aspoň napište, které tratě si mám projet a které ani náhodou :D

Odpovědi piště do dneška do 20:00
Tak kdyby se někdo našel, tak mi pisněte SMS kdy byste mohli (pondělí, úterý, středa) na č. 721 762 020 (stačí z sms.oskarmobil.cz ale UVEĎTE SVÉ ČÍSLO na mobil) začátek by byl asi na vítezném náměstí kolem 9:00

Toronto

Příspěvek od Toronto » 05.8.2005 19:09

dušan píše:
Toronto píše:Nemá někdo v Pondělí, úterý nebo ve středu čas, že by mi udělal průvodce při prohlídce tramvajových tratí ve městě? Když ne, tak mi aspoň napište, které tratě si mám projet a které ani náhodou :D

Odpovědi piště do dneška do 20:00
zcela určitě bych navštívil Barrandov, to bych ti neodpustil :D , když se s ní podnik stále vytahuje v cizině, pak bych si po cestě z Barr projel čerstvě opravený úsek v Letenské ulici než to zase bude na pytel, pokračoval bych přes Chotkovu ulici - loni opravenou a stejně už v jednom místě to s tebou hodí - na Hradčanskou, úkazka totálně lidmi zničeného zatravnění kolejí :| , na Prašném mostě bych vystoupil, došel na Brusnici a kouknul na nezničenou zatravněnou trať, no a pak už bych se vozil a počítal neustálé brzdění tramvají kvůli zpomalujícím značkám.
A teď vážně, ono se to radí, stejně si to projedeš dle momentální nálady, chutě a hlavně situace v síti
Diky aspon za toto, nejlepsi by bylo kdyby se nekdo nasel, ale to asi bude utopie :(

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 05.8.2005 17:36

Toronto píše:Nemá někdo v Pondělí, úterý nebo ve středu čas, že by mi udělal průvodce při prohlídce tramvajových tratí ve městě? Když ne, tak mi aspoň napište, které tratě si mám projet a které ani náhodou :D

Odpovědi piště do dneška do 20:00
zcela určitě bych navštívil Barrandov, to bych ti neodpustil :D , když se s ní podnik stále vytahuje v cizině, pak bych si po cestě z Barr projel čerstvě opravený úsek v Letenské ulici než to zase bude na pytel, pokračoval bych přes Chotkovu ulici - loni opravenou a stejně už v jednom místě to s tebou hodí - na Hradčanskou, úkazka totálně lidmi zničeného zatravnění kolejí :| , na Prašném mostě bych vystoupil, došel na Brusnici a kouknul na nezničenou zatravněnou trať, no a pak už bych se vozil a počítal neustálé brzdění tramvají kvůli zpomalujícím značkám.
A teď vážně, ono se to radí, stejně si to projedeš dle momentální nálady, chutě a hlavně situace v síti

Toronto

Příspěvek od Toronto » 05.8.2005 15:16

Nemá někdo v Pondělí, úterý nebo ve středu čas, že by mi udělal průvodce při prohlídce tramvajových tratí ve městě? Když ne, tak mi aspoň napište, které tratě si mám projet a které ani náhodou :D

Odpovědi piště do dneška do 20:00

DPmPET

Příspěvek od DPmPET » 01.8.2005 15:24

Chci technické vyjádření hantýrky od p.Mopa a co jěště znamená ten výrok z jakýho jsem vydlákova.Děkuji.

DPmPET

Re: Panely BKV

Příspěvek od DPmPET » 29.7.2005 13:52

Koho si myslel že nejsem z Prahy a z jakýho vidlákova si myslel že jsem?

DPmPET

TT Pobřežní cesta-Smyčka Bráník

Příspěvek od DPmPET » 29.7.2005 11:22

Co je myšleno ty skoropřímky.Chci vyjádření technické hantýrky.Oblouky u kterých scházejí dilatační prvky se vlivem teplotních rozdílů musejí zákonitě zdeformovat,Jestli jsou tim myšleny ty skoro 8-) přímky?

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Pobřežní cesta-Nádraží Braník

Příspěvek od Pepa » 28.7.2005 22:33

MOp píše:no ono to uz ani neni oblouk, nybrz nekolik zalomenych skoroprimek :-D
Takže rovná kolej do pravého úhlu 8-)

MOp

Re: TT Pobřežní cesta-Nádraží Braník

Příspěvek od MOp » 28.7.2005 21:48

DPmPET píše:Názorný příklad že tam pracujou teplotně i kolejnice typu NT3.Ten táhlý oblouk názorně ukazuje jak je zdeformovaný a že řidiči ani nedodržují žlutý terče když se tam něco dělá!!!Kolej na boso se ti taky skroutí když nemá západky.Myšleno NT3 8-)
no ono to uz ani neni oblouk, nybrz nekolik zalomenych skoroprimek :-D

DPmPET

TT Pobřežní cesta-Nádraží Braník

Příspěvek od DPmPET » 28.7.2005 21:28

Názorný příklad že tam pracujou teplotně i kolejnice typu NT3.Ten táhlý oblouk názorně ukazuje jak je zdeformovaný a že řidiči ani nedodržují žlutý terče když se tam něco dělá!!!Kolej na boso se ti taky skroutí když nemá západky.Myšleno NT3 8-)

DPmPET

Panely

Příspěvek od DPmPET » 28.7.2005 21:20

O čem píšete že si ty vozy houpou že jsou tam zpropadaný panely a popraskaný koleje ve obloucích je vizitka DP Praha že na to sere.Nevím ale výměna akutně rozpadlého panelu je otázka několika hodin .A že kolej v tom panelu vystřelí z rybiny .Na jednu stranu soudný člověk pochopí že ve 4 Km TT ta kolej musí si někde ulevit protože je svařená v biči.Tak hold vyběhne zrovna v tom špatným panelu který má rozpadlý rybiny a je to tam chycený matkami m 24 8-)

M_V
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 26.6.2005 18:13

Re: Panely BKV

Příspěvek od M_V » 28.7.2005 11:21

9001 píše: Na Řepy se dá jet celkem normálně a bez vykolejení. Nedokážu si představit třeba 40km/h na Olšanský.
Konečně je tam vyvěšená omezená rychlost na 30km/h
Ty oblouky pod motolským krematoriem se těžko dájí jet 35 a víc, skáče to tak, že odskakují panťáky, Kavalírka-Kotlářka se taky při 40 dá těžko považovat za nějakou pohodlnou jízdu, Blatiny-Řepy propadlé panely... V Ječné je to dva roky po kompletní rekonstrukci a kolejnice už se vlní... :? Nejčastěji z důvodu změny délky způsobené vysokými teplotami... prostě bloková kolejnice uchycená jen gumovým špalkem nemá šanci ve srovnání s klasickou kolejnicí, vzpomeňte si jak vyskočila kolejnice za Andělem, kolejnice přišroubená na pražce by se sotva takhle vydala na "výlet"
a trať přes Olšanskou, mám dojem, že je jedna s nejstarších, ne-li vůbec nejstarší. BKV v poslední době při rekonstrukcích velmi často mizí na věčnost.... Senovážné, Na Knížecí-Plzeňka, Balabenka- Poliklinika Vysočany :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

DPmPET

MATERIÁL

Příspěvek od DPmPET » 28.7.2005 10:51

Víš jaký je rozdíl mezi šotolinou,(drtí) a štěrkem.A na čem leží panely od úseku Milady H.Horákové-Badeniho a Milady Horákové -smyčka Špejchar.Na Šotolině(drti+Geotextilie=Sendvič).

DPmPET

Dilatace

Příspěvek od DPmPET » 28.7.2005 10:42

Nevím ale na TTOhrada-Palmovka je tradičně problém s dilatacema.Myslím kdyby se ty dilatační prvky daly před oblouky na roviny tak by to fungovalo taky jinak a nelámalo se to přímo vnich.Ono to taky závisí na kolejovým materiálu a ne stohodle bláta

Odpovědět