To zní docela pravděpodobně. Ale i tak ten oblouček vypadá dost zvláštně. Jsem zvědavý, jestli se to opravdu v této podobě zrealizuje a jak to pak bude vypadat ve skutečnosti...P_V píše:Ale teď mě napadl jiný, pravděpodobnější důvod: budoucí křižovatka je zanesena v územním plánu, asi po velkých tahanicích se Suchdolem který tam ten okruh samozřejmě nechce. Tehdy se s tramvají ještě nepočítalo, a kdyby se s křižovatkou mělo kvůli tramvaji hnout, musel by se i změnit ÚP. To by také nemuselo projít, čímž by se okruh zase oddálil.
Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Oni budou mít velké puzení už když se tam bude stavět přípojka na dálniční okruh. Budou mít novou křižovatku hned pod okny.Neral píše:Třeba je dlouhodobý plán vypudit tamní obyvatele tím, jak kolem nich v tom oblouku budou skřípat Porschetry, načež se při nějaké velké rekonstrukci ta trať narovná...
Ale teď mě napadl jiný, pravděpodobnější důvod: budoucí křižovatka je zanesena v územním plánu, asi po velkých tahanicích se Suchdolem který tam ten okruh samozřejmě nechce. Tehdy se s tramvají ještě nepočítalo, a kdyby se s křižovatkou mělo kvůli tramvaji hnout, musel by se i změnit ÚP. To by také nemuselo projít, čímž by se okruh zase oddálil.
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
A co to je vlastně za dům? Nějaká normální obytná vilka, nebo něco jiného?P_V píše:Já jej pochopil tak, že vyjde levněji ten domeček obkroužit, než přeložit Kamýckou kus od něj (nebo domeček vykoupit).
Třeba je dlouhodobý plán vypudit tamní obyvatele tím, jak kolem nich v tom oblouku budou skřípat Porschetry, načež se při nějaké velké rekonstrukci ta trať narovná...

- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 7, 21, 904
- Kontaktovat uživatele:
Coby?P_V píše:TT po pankrácké pláni s kusým ukončením (??? co tím chtěl plánovač říci) http://www.praha-mesto.cz/uzplan/uzemni ... 1875_b.jpg
... prosté vytváření územní rezervy

- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 7, 21, 904
- Kontaktovat uživatele:
Místní politici (tj. Praha 10 a 11) se už k tomu projektu vyjadřovali a také prohlásili, že novou TT by v této lokalitě podpořiliMapl píše:Nová tramvajová trať v oblasti Spořilova by byla určitě velikým přínosem, ale na druhou stranu v oficiálních plánech zatím nic není, takže nějakých těch let, možná i deset, si budeme muset počkat.![]()

V připravovaných změnách územního plánu pro rok 2007 jsem našel:
TT do Suchdola http://www.praha-mesto.cz/uzplan/uzemni ... 1870_b.jpg
TT po pankrácké pláni s kusým ukončením (??? co tím chtěl plánovač říci) http://www.praha-mesto.cz/uzplan/uzemni ... 1875_b.jpg
TT do Suchdola http://www.praha-mesto.cz/uzplan/uzemni ... 1870_b.jpg
TT po pankrácké pláni s kusým ukončením (??? co tím chtěl plánovač říci) http://www.praha-mesto.cz/uzplan/uzemni ... 1875_b.jpg
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Já si myslim, že by to šlo, ale jak jsem řekl - nejsou peníze, nejsou plány a teď má Praha i jiné starosti - metro D, prodloužení céčka a áčka.Mouser píše:Áno, áno, to by mne velmi potěšilo.Tramvaj by se na Spořilov hodila i teď, alespoň by mohly být podstatně zredukovány dnešní bus linky, které jsou Spořilovem vedeny opravdu zmatečně (říkají i sami Spořilované, vím to, mám tam několik o dopravu se nezajímajících známých). Mimochodem docela by bodlo spojení Spořilov - Košík - Chodov (důvod: gymn.Postupická), TT by se mohla někde v místě dnešní bus zastávky Sídl.Spořilov rozvětvit na větev do Hostivaře a druhou přes Košík na Chodov a možná až dál přes sídl.Dolní Roztyly ke kolejím VŠE.
Takže si na tramvajovou trať budeme muset počkat.
"11" bych kdyžtak ze Spořilova prodloužil do již zmíněné Hostivaře a na Spořilově bych ukončil navíc linku "26", která by přes Hostivař jela dále po své trase.

Ale je to hudba budoucnosti.
Áno, áno, to by mne velmi potěšilo.
Tramvaj by se na Spořilov hodila i teď, alespoň by mohly být podstatně zredukovány dnešní bus linky, které jsou Spořilovem vedeny opravdu zmatečně (říkají i sami Spořilované, vím to, mám tam několik o dopravu se nezajímajících známých). Mimochodem docela by bodlo spojení Spořilov - Košík - Chodov (důvod: gymn.Postupická), TT by se mohla někde v místě dnešní bus zastávky Sídl.Spořilov rozvětvit na větev do Hostivaře a druhou přes Košík na Chodov a možná až dál přes sídl.Dolní Roztyly ke kolejím VŠE.

-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
dneska jsem se dozvěděl zajímavou informaci, kterou někteří už možná víte, ale mám dojem, že se to tu ještě neřešilo
jde o velkou výstavbu v lokalitě takzvaného Trojmezí,které ohraničují Záběhlice, Chodov a Hostivař http://miner.wz.cz/trojmezi.jpg
citace ze Spořilovských novin:
jízdní doba na I.P.Pavlova kolem 20-23 minut, Muzeum určitě do 25 minut - obojí po trase linky 11
jízdní doba na M-A (Strašnická) kolem 12-16 minut
délka nové TT by byla asi 3,5 km, takže by mohlo být postaveno tak 4-6 nových zastávek - TT samozřejmě moderní (odhlučněná, zatravněná - vzor Vinice-Černokostelecká nebo Barrandov)
linky bych vedl asi takto:
11 v trase Černokostelecká-po trase 11-Spořilov-nová TT-Nádr. Hostivař
26 -Spořilov-nová TT-Na Groši-Strašnická-po trase 26
6 - Radlická (nová TT bude dokončena asi 2008)-Anděl-Národní třída-Albertov-Nám. Bří Synků (později zde bude nová stanice metra D)-Spořilov-Na Groši-Strašnická-Černokostelecká
22 jako dnes
24 prodloužit na Nádr. Hostivař a s menší změnou na trase (Karlovo nám.-I.P.P-Bruselská-Otakarova) - vytvoří se tak jako bonus propojení Václ. nám.-I.P.P
další výhoda je, že se tak vytvoří náhradní odklonová trasa pro případ poškození troleje v podjezdu mezi zast. Na Padesátém a Zahradní město
to linkové vedení je samozřejmě jen návrh, snažil jsem se co nejméně zasáhnout do současného
jde o velkou výstavbu v lokalitě takzvaného Trojmezí,které ohraničují Záběhlice, Chodov a Hostivař http://miner.wz.cz/trojmezi.jpg
citace ze Spořilovských novin:
ideální by asi bylo prodloužit stávající TT ukončenou smyčkou Spořilov přes novou zástavbu, poté by se mohla napojit v zastávce Na Groši na TT k Nádr. HostivařArchitekti navrhli koncept nové městské čtvrti pro více než dvanáct tisíc obyvatel. (zhruba tolik, kolik má nyní Spořilov) Bytové a rodinné domy by měly tvořit s 390 tisíci metry čtverečními zhruba polovinu zastavěných ploch. Studie počítá s výstavbou čtyř tisíc bytů a 135 rodinných domů. Pro komerční prostory návrh vyčlenil zhruba 350 tisíc metrů čtverečních, na volnočasové aktivity připadá přibližně 60 tisíc metrů čtverečních. Nové městečko by se mělo skládat z několika ohraničených areálů, které budou uvnitř fungovat jako sousedské komunity, připomínající vesnice. Tvůrci do projektu zakomponovali umělá jezera, využili i meandrujícího Botiče.
jízdní doba na I.P.Pavlova kolem 20-23 minut, Muzeum určitě do 25 minut - obojí po trase linky 11
jízdní doba na M-A (Strašnická) kolem 12-16 minut
délka nové TT by byla asi 3,5 km, takže by mohlo být postaveno tak 4-6 nových zastávek - TT samozřejmě moderní (odhlučněná, zatravněná - vzor Vinice-Černokostelecká nebo Barrandov)
linky bych vedl asi takto:
11 v trase Černokostelecká-po trase 11-Spořilov-nová TT-Nádr. Hostivař
26 -Spořilov-nová TT-Na Groši-Strašnická-po trase 26
6 - Radlická (nová TT bude dokončena asi 2008)-Anděl-Národní třída-Albertov-Nám. Bří Synků (později zde bude nová stanice metra D)-Spořilov-Na Groši-Strašnická-Černokostelecká
22 jako dnes
24 prodloužit na Nádr. Hostivař a s menší změnou na trase (Karlovo nám.-I.P.P-Bruselská-Otakarova) - vytvoří se tak jako bonus propojení Václ. nám.-I.P.P
další výhoda je, že se tak vytvoří náhradní odklonová trasa pro případ poškození troleje v podjezdu mezi zast. Na Padesátém a Zahradní město
to linkové vedení je samozřejmě jen návrh, snažil jsem se co nejméně zasáhnout do současného
Re: otázka
kdepak dřív vlak..., metro tak za 20 lettramvajista píše:to je pravda.Ale bylo by to potřeba,protože ty autobusy jsou věčně narvaný,ale asi dřív tudy povede metro.

-
- Uživatel
- Příspěvky: 22
- Registrován: 01.7.2006 14:51
- Bydliště: Praha Ruzyně
Re: otázka
to je pravda.Ale bylo by to potřeba,protože ty autobusy jsou věčně narvaný,ale asi dřív tudy povede metro. 
