Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Nové tramvajové tratě
Kvůli EU dotaci přeci.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9909
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Vsadím se o 5l soudek piva, že se reálně postaví jenom Zahradní město, protože je opravdu potřeba, aby komplet M22 jela k vlaku a nebude se ji chtít platit až do Hostivaře...
Zbytek je spíš tragikomedie... Úvrat na Barrandově kvůli 1km?
Zbytek je spíš tragikomedie... Úvrat na Barrandově kvůli 1km?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3077
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Fakt? Já tam četl: vše je růžové, stavět se začne už v roce 2022.von Špilberk píše:všude problém, všude zpoždění

-
- Uživatel
- Příspěvky: 4087
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Vylezl nový DP-kontakt. Je tam článek rekapitulující současný stav přípravy nových TT. Dá se shrnout do hesla: všude problém, všude zpoždění. (a na Barrandově další cancour pro obousměrné vozy
)

-
- Uživatel
- Příspěvky: 4087
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
https://www.respekt.cz/spolecnost/blank ... novu-mostu
Je tam toho hodně, ale dal jsem to sem:

Je tam toho hodně, ale dal jsem to sem:
Tak schválně: most je realizovatelný do 4 let, ale bude do 4 let realizovánPokud jde o nové mosty, vysoutěžený je Dvorecký z Podolí do Prahy 5, realizovatelný je do čtyř let.


Tramvaj do Zdib
Celá ta navržená trať je taková rozpačitá. Vedená po dřívější rušné výpadovce, která svou dlouhodobou existencí způsobila, že se okololežící čtvrti a obce rozvíjely směrem co nejdál od ní. Horní Chabry si rozvoj východním směrem inteligentně zablokovaly tím, že u nové zástavby neprosadily existenci příčných ulic, takže i kdyby tam něco rostlo, k tramvaji se odtamtud nedá dojít. Dolní Chabry tam zas mají smeťák, který taky moc cestujících nevygeneruje (nebo se snad dají stavět bytovky na tom?). Místní autobusy, zajíždějící do Horních, Dolních Chaber a Zdib to nenahradí. Buď pojedou souběžně s tramvají, nebo v horším případě budou u tramvaje ukončeny s přestupem a bonusem v podobě delšího intervalu. Autobusy do průmyslové zóny u Klecan to taky nenahradí, jelikož se to té zóně důmyslně vyhne a i bez zastávky alespoň v nejbližším místě (u Lídlu). Zakončení pak bude za křižovatkou vprostřed pole, ještě větší díra než u Slivence.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3077
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Proč se zároveň musí zrušit smyčka KO?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9909
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
To P+R je dobrý výsměch
To bude tak na 20-30 aut ne? Když v tom ještě mají být busy...

Re: Nové tramvajové tratě
Za takovou práci bych se styděl. 

- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Proto jsou to také názvy pracovní, ne? 

Re: Nové tramvajové tratě
Z Kobylis do Zdib tramvají. Praha a kraj už hledají projektanta tratě
https://prazsky.denik.cz/z-regionu/z-ko ... 81130.html
Názvy zastávek musel někdo vymýšlet s velkou snahou, aby byly co nejvíce nicneříkající... Kobyliská v místě tradičně pojmenovaném Počeradská, U kostela dešifrujte jako Zdiby. A hned pak konečná Sedlec kdesi za dálnicí. To tedy když už se tam bude stavět trať, proč by se měla vyhnout průmyslové zóně a lídlu, a nejspíš i tomu Sedlci?
edit: mapa. Tesco patrně lobbovalo víc než Lídl, takže bude mít vlastní zastávku i konečnou.
https://prazsky.denik.cz/z-regionu/z-ko ... 81130.html
Názvy zastávek musel někdo vymýšlet s velkou snahou, aby byly co nejvíce nicneříkající... Kobyliská v místě tradičně pojmenovaném Počeradská, U kostela dešifrujte jako Zdiby. A hned pak konečná Sedlec kdesi za dálnicí. To tedy když už se tam bude stavět trať, proč by se měla vyhnout průmyslové zóně a lídlu, a nejspíš i tomu Sedlci?
edit: mapa. Tesco patrně lobbovalo víc než Lídl, takže bude mít vlastní zastávku i konečnou.
Naposledy upravil(a) P_V dne 30.11.2018 14:09, celkem upraveno 2 x.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9909
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
A tu o karkulcelupinek píše:Auto zde vadit rozhodně nebudou most bude jen pro MHD+IZS a kola s pěší.

Re: Nové tramvajové tratě
Auto zde vadit rozhodně nebudou most bude jen pro MHD+IZS a kola s pěší.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4087
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Se obávám, že než nový most vznikne, bude Barrandovský most dávno opraven. 

Re: Nové tramvajové tratě
Jelikož bude Barrandovský most docela dlouho v rozkopu, tak přes ten nový most asi budou přesměrovány všechny autobusy. Možná i natrvalo.