Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 29.10.2006 22:11

No,ale je to opravdu na nic,když se někdo musí obhajovat "dvojníkem".Nevím,ale zase je to celkem zbytečný...

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1711
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 29.10.2006 22:10

2 KM - v tom manipulování je imho největší problém - ty tu tvrdíš, že jako jediný víš co je pro cestujícího (každého v Praze, protože hodláš rušit linky i tam, kde jsi už měsíce/roky nebyl) správné, že je to nesvéprávný ***** a musí za něj být rozhodnuto - jen se zeptám, až ty umřeš na koho se máme obrátit pro osvícené rady? bude nějaký ÚVKMS(Ústřední výbor KM strany)?

je to naopak - cestující ti poptávkou ukážou, kde máš vytvořit nabídku

dám příklad
když se stavělo sídliště v ČR tak projektant rozhodl, kde budou chodníky - výsledek? všude prošlapané cestičky, kde to mají lidi blízko, kde jim to vyhovuje (najdeš to všude)

když se stavělo (mám dojem, že to bylo Švédsko, nevím v jakém dokumentu jsem to viděl), tak se postavilo sídliště a 2 měsíce tam nebyl jediný chodník - pak tam přišel architekt, podíval se, kde jsou cestičky nejvíc prošlapané, zakreslil chodníky, nechalo se to vybetonovat a výsledek o 100% lepší než v ČR

K-M

Příspěvek od K-M » 29.10.2006 22:10

DavidD píše:Občas se prostě vyplatí nereagovat a nechat to být.Koukni se sám dneska na svoje příspěvky, nepřijde mi, že jsou k K-M regulérní.
???? Cuže???

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 22:09

radek31 píše:protože si to nepamatuješ, nebo jsi to nezažil - často to bylo neskutečný kousek od ukončení provozu fóra - museli jsme Petra přesvědčovat, aby dal fóru ještě šanci - pak zmizel MartinKT a kocour a najedou se tu zase dalo diskutovat - už jsem si myslel, že to vydrží a máme ho tu zpět (nebo jeho dvojníka)
Hááááááájzlové po*raný. To je hrozný, když má někdo jinej názor. Fuj střílet to...

K-M

Příspěvek od K-M » 29.10.2006 22:09

Noční Vinohradská? Taky jednoduchý: 51 zc od Vinice na UDDP, 55 zc od Vinice: Flora-Muzeum-IPP-Zvonařka.
Ale lépe 504 od P4 z IPP: -Muzeum (před rozhlasem)-Italská-V.tržnice- JzP-Husinecká-Památník-..-Ohrada.
Nebo 511 z IPP dtto, ale z Husinecké-Masná-Florenc.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1610
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 29.10.2006 22:08

radek31 píše:protože si to nepamatuješ, nebo jsi to nezažil - často to bylo neskutečný kousek od ukončení provozu fóra - museli jsme Petra přesvědčovat, aby dal fóru ještě šanci - pak zmizel MartinKT a kocour a najedou se tu zase dalo diskutovat - už jsem si myslel, že to vydrží a máme ho tu zpět (nebo jeho dvojníka)
Člověče ty časy si pamatuju, i když jsem tu ještě nebyl registrovaný, tak jsem to četl anonimě a nechci je obhajovat, ale kolikrát mi to přišlo ze strany moderátoru zbytečně vyhrocené a oni vás dostávali kam přesně chtěli. Občas se prostě vyplatí nereagovat a nechat to být.Koukni se sám dneska na svoje příspěvky, nepřijde mi, že jsou k K-M regulérní.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 22:06

Tom 11 píše:Hm,takže cizinci ať si chodí pěšky... :lol: No,kdyby se chtělo tak by se to dalo předělat ne?
Nejsem si jistej, jak moc by šla ta křižovatka vyosit, ale myslim, že oblouk od MUZEA k IPP asi opravdu nevešel.

Uživatelský avatar
Tom 11
Uživatel
Příspěvky: 774
Registrován: 19.8.2006 18:17
Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom 11 » 29.10.2006 22:04

DJ LA DÉFENSE píše:Nevejdou se tam ty oblouky.
Hm,takže cizinci ať si chodí pěšky... :lol: No,kdyby se chtělo tak by se to dalo předělat ne?

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 22:04

DavidD píše:No pokud by mělo být v každém voze kolem 2-4 stojících cestujících, tak to by byla moje vize ideálního dp, ale bohužel neni tomu tak ani v odpolední špičce. Jen se to občas sjede a ta 4. souprava jede prázdná.
Odpoledne jsem to takhle zažil vždycky a tahle vize tvoje je neekonomická...

K-M

Příspěvek od K-M » 29.10.2006 22:03

R31: My si v zásadě neodporujeme, ono když cestujícímu sebereš pohodlnou a drahou hračku, najde si jinou, lacinější, která zatím leží ladem a zjistí, že je jen o něco méně pohodlná. V tom s tebou souhlasím. Nemyslím, že by ale kaštan za každou cenu lezl do IAD. Ta motivace pro rozhodování IAD vs. MHD je jinde než jen v nacpanosti a intervalech. Přesně se to projevilo na tom VN, když tam byla výluka - náhle stačila jedna linka pro ty co tam měli cíl, a ti lenoši, co se prováželi po povrchu a náhle nemohli, tak si našli jinou cestu. Jeli přes Vinohrady (9na10), jeli metrem (3naB), jeli přes Malou stranu(14na12). Kolik příkladů ti musím ještě uvést, abys připustil , že s davem lze vhodně zvolenými prostředky manipulovat a dopravovat jej tak, aby byl spokojen a aby mě to málo stálo? A že tyhle varianty ti tu nastiňuju, kdežto ty proti tomu máš jen jediný: Nehýbat a když už hnout tak jedině kvantitativně přidat další tramvaje. Ale futrováním kvantity lepší kvalitu nedostaneš.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 22:03

demon píše:Nějakej příklad by nebyl ?
Nebudeš, nerad ti beru iluze, ale nebudeš...
proč myslíš, že nebudu? Určitě neskončim jako údržbář v dílnách mám na víc, ale proč myslíš, že ne?

příklady:
střídané přestávky, střídané přestávky s oddělením řidiče od vozu, nepotřebnost 17 na Ďáblice se potvrdila teďka,... A vyjdou mu ty výjezdy přes celou Prahu a hlavně šetření, tady se totiž mrhá hrozně penězma.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1610
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 29.10.2006 22:02

DJ LA DÉFENSE píše:Radku na Řepy jsou 4 linky moc, vezl jsem se tam odpoledne ve špičce už ixkrát a z Kotlářky to jede prázdné. Všichni vesele sedí a když dva lidi stojí je to moc.
No pokud by mělo být v každém voze kolem 2-4 stojících cestujících, tak to by byla moje vize ideálního dp, ale bohužel neni tomu tak ani v odpolední špičce. Jen se to občas sjede a ta 4. souprava jede prázdná.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 29.10.2006 22:01

Tom 11 píše:Tak se trochu vydávám z Řep jinam.Jenom nechápu,proč se nemůže dát výhybka na křiž.I.P.Pavlova od Muzea.Hodně cizinců tam pátrá ale nikdo neví,že po Korunní jezdí l.č.51...hodně lidí by tam noční po Vinohradské uvítalo...třeba nějakou l.č.50...
Nevejdou se tam ty oblouky.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5966
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 29.10.2006 22:00

DJ LA DÉFENSE píše:Vychází mu toho dost celkem... A třeba jednou budu co ty víš... :lol:
Nějakej příklad by nebyl ?
Nebudeš, nerad ti beru iluze, ale nebudeš...

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1711
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 29.10.2006 22:00

DavidD píše:To jsem nepochopil, hlavně tu pasáž o tom, že by bylo fórum nepoužitelné.
protože si to nepamatuješ, nebo jsi to nezažil - často to bylo neskutečný kousek od ukončení provozu fóra - museli jsme Petra přesvědčovat, aby dal fóru ještě šanci - pak zmizel MartinKT a kocour a najedou se tu zase dalo diskutovat - už jsem si myslel, že to vydrží a máme ho tu zpět (nebo jeho dvojníka)

Odpovědět