Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
Příspěvky: 248
Registrován: 09.6.2005 13:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Palačák

Příspěvek od Bald » 02.2.2007 21:57

trainzjohny píše:Nepovím ti jak přesně to bude vypadat, ale co vím, tak má být částečně srovnáno a doplněno o zbývající dva oblouky.
Děkuji za rychlou odpověď. Já si to tam neumim moc představit kvůli těm vlezům do metra. Možná je kvůli tomu přesunou stranou, i ta doba rekonstrukce by odpovídala. Současná geometrie je dost špatenka.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2924
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Palačák

Příspěvek od trainzjohny » 02.2.2007 21:49

Bald píše:Víte tu někdo jak má vypadat X palackého náměstí po rekonstrukci? Bude se srovnávat nebo je tam třetina roku prací z jiného důvodu? Nemůžu to nikde dohledat :roll:
Nepovím ti jak přesně to bude vypadat, ale co vím, tak má být částečně srovnáno a doplněno o zbývající dva oblouky.

Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
Příspěvky: 248
Registrován: 09.6.2005 13:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Palačák

Příspěvek od Bald » 02.2.2007 21:46

Víte tu někdo jak má vypadat X palackého náměstí po rekonstrukci? Bude se srovnávat nebo je tam třetina roku prací z jiného důvodu? Nemůžu to nikde dohledat :roll:

O.R

Příspěvek od O.R » 31.10.2006 18:32

Jeste jeden OffTopic.
Pred mesicem jsem se ptal ceskyho firy na Hungarii v Berline (prijela 371 na Bln-Gesundbrunnen a ten mi rekl, ze Hungaria prijede s firou a masinou DKV Praha, cesky fira to jde odstavit, vyspi se a rano jede zpatky. Na Kopernikovi jezdi Nemci uz z Prahy do Bln- Lichtenberg a zpet, masina pak 2 dny jezdi do Rzepina a odvozi vsechny EC (kdyz je krize, tak jenom den, pak zaskakuje bud diesel nebo 189).
189 na EC mezi Dresden a Berlin tezko, je tam rychlost 160. Sice by to asi 189 s vmax 140 stihala, je tam celkem volna jizdni doba.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 30.10.2006 16:40

Anonymous píše:Bastardy do Berlina na 2 parech a Berlin-Rzepin s EC Berlin- Warszava se take jeste jezdi. Na Hungarii jezdi Cesi z DKV Praha, Copernikuse vozi Nemci uz z Prahy. Na ostatnich EC jezdi Cesi do Bad Schandau
Mám pocit, že i Hungarii už vozí řada 189 DB a mezi Rzepinem a Berlinem, někdo psal, že jezdí určitě 189, takže myslim, že naši nejdál do BS. Ale třeba můj zdroj neni přesný.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 30.10.2006 16:17

Bastardy do Berlina na 2 parech a Berlin-Rzepin s EC Berlin- Warszava se take jeste jezdi. Na Hungarii jezdi Cesi z DKV Praha, Copernikuse vozi Nemci uz z Prahy. Na ostatnich EC jezdi Cesi do Bad Schandau

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 30.10.2006 15:20

Argil píše:A kdopak to jezdí s našimi bastardy ( 371/372 ) až do Berlína ?
Bastardy už do Berlina nejezděj. A mám pocit, že s nima nejezdili naši strojvedoucí ani předtím, když jeli z Rzepina do Berlina... V Bad Schandau šli dolu naši strojvedoucí mám pocit. A 372 už do Berlina opravdu nejede.

Uživatelský avatar
8681
Uživatel
Příspěvky: 48
Registrován: 06.12.2005 21:27
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od 8681 » 30.10.2006 15:16

Argil píše:A kdopak to jezdí s našimi bastardy ( 371/372 ) až do Berlína ?

němci (nebo jezdili :?: )

Argil
Uživatel
Příspěvky: 16
Registrován: 20.9.2006 19:21
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Argil » 30.10.2006 14:54

DJ LA DÉFENSE píše:Naši strojvedoucí zajíždějí tuším nejdál do Bad Schandau. A až s Pendolínem do Vídně budou jezdit dál.
A kdopak to jezdí s našimi bastardy ( 371/372 ) až do Berlína ?

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 30.10.2006 14:46

K-M píše:...Ostatně, strojvedoucí ČD také zajíždějí na zahraniční tratě a myslíš že umí německou konverzaci pro pokročilé?...
Naši strojvedoucí zajíždějí tuším nejdál do Bad Schandau. A až s Pendolínem do Vídně budou jezdit dál.

K-M

Příspěvek od K-M » 30.10.2006 14:19

akri: Ale prd. Jsou to Slované, kdežto česko-švédsko je daleko propastnější rozdíl. UKčka taky stavěj domy a padaj snad (ty domy, ne UKčka)? Ani snad tu angličtinu bych nechtěl. Stačilo by, kdybyste všichni pro začátek prodávali lístky. Česky a aspoň na konečnejch... Ostatně, strojvedoucí ČD také zajíždějí na zahraniční tratě a myslíš že umí německou konverzaci pro pokročilé?
Radek: Inu ano, nebezpečí číhají různá. Já také píšu o tom, co vidím okem zvenčí. Nechci pomyslet, co bych viděl zevnitř. Je ale jisté, že v budoucnu se bude muset odvézt více lidí s relativně větším komfortem za méně peněz. Tak vás na to tady tak nějak připravuju. :oops:

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Příspěvek od Akribius » 30.10.2006 14:10

Ale jsme zase u toho-budeš-li chtít základy AJ,tak zase ten okruh uchazečů bude menší.A Balkánci s Ukrajinci už vůbec nebudou mít šanci.
Jinak bych řekl,že 20-25% řidičů se anglicky domluví.Rozhodně je to potřeba,pochopitelně stačí jen základy,přítomný čas.Trpný rod a předpřítomný čas by skutečně potřeba asi nebyl:-)

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1429
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 30.10.2006 13:54

K-M píše:No asi tak jako ty dva kilometry na tý tramvaji... ale jde vo princip :-)
No to je právě ono, že jde o princip! Zůstaňme u termosky na pracovišti, například. Typická situace v mnoha podnicích je taková, že ekonom nařídí využívat levnější proud, krásně vyčíslí kolik se tím ušetřilo, no a že se musely nakoupit termosky? To je přece jiná položka.
Takhle to máme i u tramvají a využití sól. Ve Vokovicích nechtějí spřahovat/dělit sóla a možná k tomu mají důvod (zrychl). Někdo jim to zeshora nařídí no a najednou vzroste procento závad, protože si spolu ty dva vozy nebudou rozumět, bude se častěji měnit atd. Například. Mám vždycky husí kůži, když se někde rozhoduje stylem o nás bez nás. To není argument proti transformaci, ale proti konkrétnímu provedení transformace.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 30.10.2006 13:49

Akribius píše:...
Za další-na řízení tramvaje je potřeba umět i docela dobře česky.Proč myslíš,že ještě nejezdím ve Švédsku?Jejich tramky i busy bych uměl řídit,ale potřebuju rozumět dispečerům ve vysílačce a cestujícím...
No hlavně byste potřebovali umět základy angličtiny, jako je stanice, linka, směr... atd. Pak většinou zažívám, kdy řidič trapně gestikluje rukama a nohama a nic z toho...

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Příspěvek od Akribius » 30.10.2006 13:41

No tak pak by ovšem začala životní úroveň značně klesat,neboť práce by třeba i byla,ale za jakých podmínek-z platu bychom si zaplatili bydlení a jídlo a víc nic...rovná se podpora extremistických stran a to snad nedopustí ani ODS.
Za další-na řízení tramvaje je potřeba umět i docela dobře česky.Proč myslíš,že ještě nejezdím ve Švédsku?Jejich tramky i busy bych uměl řídit,ale potřebuju rozumět dispečerům ve vysílačce a cestujícím.A to zatím nemám šanci.Totéž potřebují místní řidiči zde.Nelze jim azbukou napsat trasu a dělej si jak umíš.Tedy zatím,ale na tohle si asi netroufne ani pražská ODS.

Odpovědět