Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6167
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 28.10.2006 11:19

Prohlíd sem si fotky z včerejšího fotožurnálu: http://foto.prazsketramvaje.cz/2006/rij ... ex.php?p=2
a k tomu se dá říct jen jediné... Flikování na eNtou a hnus !!!

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 28.9.2006 14:12

Mno, spíš je potřeba odstranit tam pár paskvilů z léta, kdy se kvůli vzdutí dělaly narychlo řezy a svařovaly se lomy. Některé oblouky také snad přijdou navařit. Celková oprava oblouků bude myslím 08/2007.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 27.9.2006 20:57

Radek píše:Aktuální zpráva k těm Nuslím: na obloucích u podjezdu Fidlovačka a na Ostrčilově nám. jsou kolejnice označeny sprejem a u Fidlovačky jsou už složeny značku Práce na silnici, Přikázaný směr objíždění atd. Tak uvidíme co se bude dělat.
Panely putují, kolejnice se lámou... Čas od času je potřeba to svařit. Na Ostrčilově náměstí je asi v 2/3 oblouku směrem dc opravdu nádherný lom. Dokud se neudělá pořádná oprava, nic jiného nemá cenu.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3696
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 27.9.2006 19:53

Petr píše: zrekonstruovaný úsek tratě do Ďáblic (novostavba na zasypaném tunelu metra) je již opatřen omezenou rychlostí do 30 km/h, neb to tam hezky ulítlo...
Ještě před zprovozněním, koncem srpna, se tam kus silnice propadl i s tratí. Asi nekvalitně zhutněný zásyp. Dělala se tam kvůli tomu injektáž a vozovka se také předělávala. Jen na tu TT asi už nedošlo...

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1418
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 27.9.2006 18:33

Aktuální zpráva k těm Nuslím: na obloucích u podjezdu Fidlovačka a na Ostrčilově nám. jsou kolejnice označeny sprejem a u Fidlovačky jsou už složeny značku Práce na silnici, Přikázaný směr objíždění atd. Tak uvidíme co se bude dělat.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6167
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 27.9.2006 15:58

Absolut píše:Démone, já vidím pořád jen fotky z míst, kde se dělala maximálně lokální údržba.
Jo to je pravda, taky mám připomínky jen k drobným nedodělkům, jako jsou třeba ty křivě posazené panely. Část toho, co se tam dlouho pokoušeli opravit navařováním nakonec museli vyměnit a ty zavařené praskliny vypadají, že by mohly nějaký čas ještě vydržet.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 27.9.2006 14:02

Démone, já vidím pořád jen fotky z míst, kde se dělala maximálně lokální údržba.

Petře, hezky jsi to napsal. O víkendu již snad budu fungovat a něco sem hodím.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1960
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 27.9.2006 10:45

Mapl píše:Mně není jasná jedna věc: když užse v Praze koná nějaká výluka a opravují kleje, tak by to měli udělat pořádně a ne každé dva roky uzavírat tu samou trať!! :roll:
DP si za to v podstatě může úplně sám. Ty fotky jsou toho dobrým důkazem. :evil:
Trochu pravda, trochu ne.... On je problém v tom, že DP prostě není ten, kdo si určuje, zavřeme tohle a opravíme to celé. Dost do toho kecá policie, takže se úsek mezi křižovatkami neopravuje jako jeden celistvý, ale jako úsekový, protože zavřít celou trať, no bóže... Pokud je již trať uložena v panelech BKV, obecně platí, že přímý úsek se míň opotřebovává než oblouky, tudíž je logické, že výměna oblouků je a bude častější a asi je nesmyslné opravovat rovný úsek, kterému takřka nic není, jen proto, že opravuju v trati oblouk, kór když ty peníze se dají použít někde jinde. A že se to zda dva roky poškodí o kus dál ? No riziko povolání. Ale faktem je, že v posledních týdnech se opravdu spíš jen bastlí a flikuje, na Plzeňské se teď za provozu podsypávají panely BKV, aby se to vyrovnalo.... A upřímně mohu říct, že za svou desetiletou praxi u DP jsem takhle se zhoršující stav tratí ještě nezažil. Zejména oblouky z panelů BKV začínají být katastrofické (Zenklova, Na Moráni, Nuselské údolí, Bubenské nábřeží) a finále je, že zrekonstruovaný úsek tratě do Ďáblic (novostavba na zasypaném tunelu metra) je již opatřen omezenou rychlostí do 30 km/h, neb to tam hezky ulítlo...

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 27.9.2006 10:27

Mapl píše:Mně není jasná jedna věc: když užse v Praze koná nějaká výluka a opravují kleje, tak by to měli udělat pořádně a ne každé dva roky uzavírat tu samou trať!! :roll:
DP si za to v podstatě může úplně sám. Ty fotky jsou toho dobrým důkazem. :evil:
Taky si myslím... pořád se mluví o tom, že nejsou peníze, a přitom by se nejlíp ušetřily tím, že by se něco udělalo jednou pořádně a nemusela by se stejná výluka z chvíli opakovat kvůli dalšímu kusu kolejí, nebo dokonce znova kvůli tomu samému, který byl nekvalitně zaflikovaný...

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 26.9.2006 7:31

Mně není jasná jedna věc: když užse v Praze koná nějaká výluka a opravují kleje, tak by to měli udělat pořádně a ne každé dva roky uzavírat tu samou trať!! :roll:
DP si za to v podstatě může úplně sám. Ty fotky jsou toho dobrým důkazem. :evil:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6167
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 25.9.2006 23:55

Pár fotek dokumentujících průběh opravy TT Bělehradská. Fotky "před" jsou foceny v průběhu výluky a je na nich vidět enormní snaha vyměnit opravdu jen to nejnutnější, leč někdy to fakt nešlo (viz.koleje po opravě) a kolej se musela vyměnit (kolej po výměně).

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Quetzalcoatl » 18.7.2006 15:34

Dík.

MOp

Re: Rekonstrukce Ohrady

Příspěvek od MOp » 18.7.2006 9:42

Quetzalcoatl píše:Jak bude řešena konstrukce trati? Zůstanou tam BKV panely?
nikoliv, klasika

Quetzalcoatl
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 23.6.2006 15:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Rekonstrukce Ohrady

Příspěvek od Quetzalcoatl » 17.7.2006 20:21

Jak bude řešena konstrukce trati? Zůstanou tam BKV panely?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 17.7.2006 10:45

Ad DPmPET: Kvalita zhotovení šla za posledních 10 let fantasticky nahoru, nově opravené tratě z BKV jsou mnohem lepší. Ale s těma zarážkama proti putování bych tak optimistický nebyl...

Odpovědět