T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MOp

Příspěvek od MOp » 30.4.2005 20:52

Radek píše:Ono ty terčíky jsou asi taky +- kusová výroba :)
Jinak spíš by možná byl problém v tom, aby se dalo pořadí přečíst. Hodiny Mypolu nejdou moc přečíst ani při slunečnějším dni. Ale snad by se dalo něco zkusit - světlá barva atd.
no ono cim mene vyrazne pro cestujici, tim lepe :-D

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1455
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 30.4.2005 20:47

Ono ty terčíky jsou asi taky +- kusová výroba :)
Jinak spíš by možná byl problém v tom, aby se dalo pořadí přečíst. Hodiny Mypolu nejdou moc přečíst ani při slunečnějším dni. Ale snad by se dalo něco zkusit - světlá barva atd.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9881
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 30.4.2005 20:22

MOp píše:
Radek píše:Na pořadí by mohlo stačit něco a la hodiny Mypol - terčíkový transparent tam potřeba není. To by snad nestálo 50 tisíc a posloužilo by to.
no ale uz je to zase atypicka vyroba .-D
Zase by jich bylo potřeba docela dost. Vem si 300 vozů T3R.P. popř. 150 vozů T6.

MOp

Příspěvek od MOp » 30.4.2005 20:19

Radek píše:Na pořadí by mohlo stačit něco a la hodiny Mypol - terčíkový transparent tam potřeba není. To by snad nestálo 50 tisíc a posloužilo by to.
no ale uz je to zase atypicka vyroba .-D

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1455
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 30.4.2005 20:18

Na pořadí by mohlo stačit něco a la hodiny Mypol - terčíkový transparent tam potřeba není. To by snad nestálo 50 tisíc a posloužilo by to.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9881
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 30.4.2005 19:56

MOp píše:
9001 píše:Na kolik tento panel pro pořadí může vyjít?
cca 50 tisic.. ale zatimco papirova cedulka je mala, soucasne poradi na kt8.rn2 je protitomu ohromny macek.. muselo by se vymyslet jakesi zapusteni, aby tolik nevycnivalo ridici ve vyhledu! no a to vymyslet boli, tak proto to neni..
50 tisíc. :roll: To by možná zato byla ta tady prosazovaná druhá řada sedaček.

MOp

Příspěvek od MOp » 30.4.2005 19:54

9001 píše:Na kolik tento panel pro pořadí může vyjít?
cca 50 tisic.. ale zatimco papirova cedulka je mala, soucasne poradi na kt8.rn2 je protitomu ohromny macek.. muselo by se vymyslet jakesi zapusteni, aby tolik nevycnivalo ridici ve vyhledu! no a to vymyslet boli, tak proto to neni..

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9881
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 30.4.2005 19:50

Jenže do metra se dává přece jenom víc peněz než do tramvají.

Na kolik tento panel pro pořadí může vyjít?

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 30.4.2005 19:44

9001 píše:
Petr píše:Pokud to budeš brát takhle, žili bychom ještě v pravěku. Elektrická výhybka je taky luxus, uzavírací dveře v tramvaji vlastně taky... Nedá se jednoduše říci, že novinka je luxusem...
Je to zbytečnost. Třeba dát na kryty pohonů dveří dát zámky na kličku je potřebnější. Nebo třeba i klimatizace atd.
Podobně se mluvilo i při zavádění nových souprav metra na lince C. Dnes jsou elektronickými označovači oběhů vybaveny všechny vlaky a spolu s elektronickými pokyny, resp. jízdním řáden na palubním počítači se investice začíná vyplácet. U tramvají je to běh na dlouhou trať, přesto ale nevidím důvod proč se bránit praktickým novinkám.

Pokud by všichni uvažovali tak jako ty, žijeme dodnes v jeskyních. :roll:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9881
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 30.4.2005 19:13

Petr píše:
9001 píše:Pořadí na BUSE je zbytečný luxus. Staré černé cedulky stačí.
Jinak je vše celkem potřebné.
Pokud to budeš brát takhle, žili bychom ještě v pravěku. Elektrická výhybka je taky luxus, uzavírací dveře v tramvaji vlastně taky... Nedá se jednoduše říci, že novinka je luxusem...
Je to zbytečnost. Třeba dát na kryty pohonů dveří dát zámky na kličku je potřebnější. Nebo třeba i klimatizace atd.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1964
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 30.4.2005 16:12

9001 píše:Pořadí na BUSE je zbytečný luxus. Staré černé cedulky stačí.
Jinak je vše celkem potřebné.
Pokud to budeš brát takhle, žili bychom ještě v pravěku. Elektrická výhybka je taky luxus, uzavírací dveře v tramvaji vlastně taky... Nedá se jednoduše říci, že novinka je luxusem...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9881
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 30.4.2005 12:15

tramvajak píše:
pawel píše:Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí".
Moc pěkně definováno. Proto si myslím, že 2+1 / 1+2 / ?? je blbost. Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. Např:
...
BUSE pro pořadí všechny T3R.P a T3R.PV
...
Pořadí na BUSE je zbytečný luxus. Staré černé cedulky stačí.
Jinak je vše celkem potřebné.

Kamera

Příspěvek od Kamera » 30.4.2005 10:29

tramvajak píše:
Gagarin píše:V klasických T3 a klonech to nejde, že?
Pokud vím, tak ne.
Po technické úpravě to jde, v Liberci u vozů T3m (např. 58, 62 ...) po velké prohlídce lze ovládat osvětlení (vnitřní i vnější) a topení v řízených vozech z vozů řídících.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 29.4.2005 14:43

Gagarin píše:V klasických T3 a klonech to nejde, že?
Pokud vím, tak ne.

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 29.4.2005 14:41

tramvajak píše:
Gagarin píše:Dá se v erpéčkách ovládat i osvětlení řízeného vozu?
Samozřejmě, není to problém. Bohužel někteří si nečetli manuál, který se rozdával se zavedením tohoto typu vozu, a tak zapínají zvlášť přední i zadní vůz...
V klasických T3 a klonech to nejde, že?

Odpovědět