Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od MF » 17.9.2009 8:33

jen doufám, že můj zelinář zůstane na místě či nedaleko :)

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od martyn » 17.9.2009 0:50

MOp píše: Z:arrow: pokácení všech stromů na Jugo
Tuhle informaci máš odkud? V projektu je mezi křižovatkou JPxZelená a stávající smyčkou navrženo pouze přesunutí jedné lípy ze stávající aleje na druhou stranu kolejí kvůli ostrůvku nové zastávky Zelená plus dosázení druhé řady stromů tamtéž (na východní straně ulice). Selský rozum mi říká, že stromů přibude.
MOp píše: Z:arrow: likvidace parkovani na Jugo
Dolož. Projekt hovoří jen o přeřešení současných parkovacích stání severně od budoucí smyčky a snížení kapacity cca na půlku s výhledem na stavbu budoucích garáží pod bývalou smyčkou.
MOp píše: Z:arrow: likvidace bývalého náměstí Družby
Tvůj subjektivní pohled. Ani současný stav podle mě neodpovídá charakteristice náměstí. Podle projektu přibude zeleně, jen bych subjektivně přidal více cest s lavičkami protínajících nové zelené plochy.
MOp píše: Z:arrow: nepoužitelná nová smyčka
Cituji z projektu: "Dle vyjádření DPP nedojde do roku 2015 k navýšení počtu spojů na trati," tzn. počítá se s jednou denní linkou, navíc v budoucnu z toho bude kvůli trati do Suchdola smyčka mezilehlá. Z mého pohledu navržená kapacita s ohledem na prostorové podmínky stačí, ale je to subjektivní dojem.

Jako minus hodnotím zrušení zastávky přímo na náměstí, nicméně Zelená je v docházkové vzdálenosti a předpokládám, že autobusové zastávky zůstanou. Pro mě žádný důvod pro koncování se životem. Ovšem, přiznávám, nejsem místní.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od demon » 16.9.2009 20:40

MOp píše:Jestli to s dopravou bude takto dál pokračovat, budu následovat pana Gooda. V tomto světě fakt žít nechci.
No s pražskou dopravou to nebude takto pokračovat dál, bude to totiž ještě daleko horší, krizový scénáře už jsou hotový a jestli tě můžu poprosit, jakoukoliv podobnost s Goodovým osudem vynechej a zapomeň. [-o<

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od MOp » 16.9.2009 20:28

Z:arrow: pokácení všech stromů na Jugo
Z:arrow: likvidace předjízdné koleje
Z:arrow: likvidace parkovani na Jugo
Z:arrow: likvidace bývalého náměstí Družby
Z:arrow: nepoužitelná nová smyčka
Z:arrow: nových zastávek:1 (Podbabská)
Z:arrow: zrušených zastávek: 1 (Podbaba)
je mi z toho na BLITí ! :smt078

Jestli to s dopravou bude takto dáí pokračovat, budu následovat pana Gooda. V tomto světě fakt žít nechci.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4085
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od P_V » 16.9.2009 19:09

Výcuc pro ty, kdo mají potíže se čtením rozsáhlejších dokumentů:
Z:arrow: výstavba v období 12/2010 – 06/2011, souběžně s rekonstrukcí TT Jugoslávských partyzánů
Z:arrow: dvě nové zastávky - Zelená (pod Zelenou ulicí), Podbaba (nad ulicí Ve struhách)
Z:arrow: na místě dnešní smyčky vyroste velké párkoviště okolo trati (sice píšou že tam bude zeleň, ale v mapě jsou nakreslena parkovací místa)
Z:arrow: mezi bývalou a novou smyčkou budou po kolejích další jízdní pruhy pro autobusy a spěchálky a jiné übermenschen v GK
Z:arrow: v témže místě se v Podbabské ulici na straně dc zúží chodník na polovinu, aby se tam zastávka doprostřed vešla
Z:arrow: most vlečky se zbourá
Z:arrow: nová smyčka na plácku u trati kde je autobazar, bude mrňavá - poloměr 20 m, předjízdné koleje se vejdou jen na začátek a konec smyčky
:devilsmokin číslo dokumentace!

Uživatelský avatar
8251
Uživatel
Příspěvky: 242
Registrován: 15.7.2007 20:58
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od 8251 » 16.9.2009 14:59

A jak dlouho asi se bude stavět ta trat? :roll:

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Bobek » 16.9.2009 14:11

Bylo zveřejněno oznámení EIA na TT Podbaba.

Uživatelský avatar
j p
Uživatel
Příspěvky: 34
Registrován: 28.9.2004 11:46

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od j p » 14.9.2009 11:43

Akribius:
Jo tak to byvalo i tady v DK. Bohuzel uz sem dorazily nekale zivly.
A tak se zacina ztracet nafta, nekolikrat prepadli ridice kodanskych busu a ukradli jim trzbu, na hlavnim nadrazi a okoli operuji detske kapsarske bandy....
Nejhorsi na tom je, ze kdyz nahodou dotycne chyti, tak v novinach se potom (vetsinou nespravne) dozvim, ze to kradli Cesi, Slovaci, Madari nebo Rumuni - zatimco u "domacich" kriminalniku se vzdycky zduraznuje jejich etnicky puvod.
Tak pozor na ne. Zanedlouho se mohou objevit i v Norsku.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Petr » 14.9.2009 11:20

Akribius píše:(...)Výjezdová brána neexistuje,příjezdová branka je trvale otevřená,na dolní ploše je vysazena.Na ploše je 105 plně natankovaných busů bez dozoru od 01:30 do 4:45.Přesto se neztrácí nafta ani busy či jejich díly.A ušetří se na bezpečnostních agentůrách.

Přijedu do stanice a kočárek-otevřu teda prostřední dveře,kde je plošina.Nakloním bus,žena nastoupí a jedeme.Ona rychle běží ke mě,aby mě ukázala jízdenku-a to nemusí.Jízda bez jízdenky je krádež a je za to 30 dnů vězení-natvrdo.

Vyndavám plošinu pro invalidu-stanoviště řidiče mám otevřené,peníze a jízdenky na stolku u stanoviště-nikdo po nich nesáhne.V Řepích si je kradli řidiči navzájem:-((...)
Smutný pohled na mou vlast... Bohužel si uvědomuju, že dost reálný. U nás ti ukradnou i to, co je přivařený a přišroubovaný... #-o

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Akribius » 14.9.2009 11:05

9001-růžově tu všechno nevidím,je dost věcí,které by šly dělat lépe.Třeba výlukovou činnost místní moc nezvládají.Asi tím,že to není až zas tak častý jev,ale to co tu předvedli v létě při výluce metra,to byl v prvních dnech chaos nad chaos.
Ale k té druhé části-ty jsi asi nikde jinde než V ČR dlouho nepobyl a tak máš-promiň mi ten výraz-zatemnělý rozhled.To,že v ČR je bohužel normální,když lidi podvádí a politici také,ještě neznamená,že je to normální tady.I zde je pár politiků,co jistě nejsou poctiví,ale rozhodně si svoje čachry nemohou dovolit provozovat v takových rozměrech jak u nás.Na to vem jed.Lidi jsou tu poctivější a i díky tomu se tady žije líp.Jen mě přijde,že vlastně Tobě je to jedno,co se u nás děje a vlastně to schvaluješ a to je vzhledem k Tvému věku dost nebezpečné-protože Tvoje generace brzo převezme otěže země.Já myslel,že až poumírají staří bolšáni,tak už bude hej,ale nebude to tak jednoduché....

Dám Ti pár příkladů-naše garáž leží pochopitelně v průmyslové zoně,kde v noci nic není.Má 2 odstavné plochy.Ta horní je nehlídaná,dolní v noci taky (sm.výpravčí po zatažení posledního busu jde domů a do rána v garáži nikdo není-nejsou tu tak bohatí,aby Tě platili za nic nedělání).Oplocení kolem odstavných ploch je jen do výše pasu,nebo vůbec.Výjezdová brána neexistuje,příjezdová branka je trvale otevřená,na dolní ploše je vysazena.Na ploše je 105 plně natankovaných busů bez dozoru od 01:30 do 4:45.Přesto se neztrácí nafta ani busy či jejich díly.A ušetří se na bezpečnostních agentůrách.

Přijedu do stanice a kočárek-otevřu teda prostřední dveře,kde je plošina.Nakloním bus,žena nastoupí a jedeme.Ona rychle běží ke mě,aby mě ukázala jízdenku-a to nemusí.Jízda bez jízdenky je krádež a je za to 30 dnů vězení-natvrdo.

Vyndavám plošinu pro invalidu-stanoviště řidiče mám otevřené,peníze a jízdenky na stolku u stanoviště-nikdo po nich nesáhne.V Řepích si je kradli řidiči navzájem:-(

Veškerá daňová přiznání jsou volně dostupná na netu-můžeš se podívat kolik měl soused,šéf a kdokoliv,pokud znáš jeho jméno.On si pak dovolí podvádět málokdo.Vypadá to totiž dost blbě,když nevykazuješ příjmy,ale máš velmi slušný majetek.Finančák Ti samozřejmě může nahlédnout do bankovního konta,pokud má podezření a Ty jsi povinnen vysvětlit a doložit původ peněz-pro naše politiky by toto byla šikana a nadměrné zasahování do soukromí...

Pak se ale nemůžeme divit,že se u nás ztrácí peníze,bují korupce,klientelismus apod.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Absolut » 14.9.2009 10:03

Mám pocit, že je to na jednu smlouvu všechno. Pro rok 2010 již jednají o úpravách 13T tak, aby hnané články vypadaly jako v Astře / Vektře (příčné sedačky).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od 9001 » 14.9.2009 9:32

130??To je s opcí jako u nás 20+40 nebo to podepsali na komplet sérii?

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Petr » 14.9.2009 8:36

9001 píše:Mě přijde že to vidíš v Norsku všechno hrozně růžově. Spíš mi přijde že tam jsou schopnějši politici a tyhle "čachry" umí schovat.
Ty peníze ohledně 14T to je už je obehraná písnička. Škoda neměla tolik zakázek,aby se dokázala do vývoje 15T pustit rovnou. 14T hlavně nebyla jenom pro Prahu. Dyt jezdí i ve Wroclavi a Brně. Sice v menších sériich,ale ano.
Brno objednalo 130 kusů "odnoží" 14T. Rozhodně tedy větší sérii než Praha...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od 9001 » 14.9.2009 7:58

Mě přijde že to vidíš v Norsku všechno hrozně růžově. Spíš mi přijde že tam jsou schopnějši politici a tyhle "čachry" umí schovat.
Ty peníze ohledně 14T to je už je obehraná písnička. Škoda neměla tolik zakázek,aby se dokázala do vývoje 15T pustit rovnou. 14T hlavně nebyla jenom pro Prahu. Dyt jezdí i ve Wroclavi a Brně. Sice v menších sériich,ale ano.

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Akribius » 13.9.2009 22:09

tak do je docela dobře možný.Ale chce si to ujasnit priority,zda počkám na lepší tramvaj,nebo holt utratím peníze za ne úplně vhodnou.A dobrý hospodář musí přemýšlet,kdy a co bude potřebovat dlouho dopředu.Ale to i tady neumí-ze 72 provozuschopných tramvají jich právě těch 72 denně potřebují k vypravení.A šéf odboru dopravy se stoickým klidem řekl,že situace není kritická,ale že se časem bude muset zvážit nákup nových tramvají:-)))

Tak Škodovko do práce:-)

Odpovědět