Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 4085
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 21.11.2011 23:12

4) Dlažba je optimalizována pro koňské potahy, cokoli rychlejšího, jako např. automobil, na ní působí kravál.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Absolut » 21.11.2011 21:25

KarlosK: Ohledně dlažby mám jednoduchou odpověď:
1) Když už někde dlažba je, tak je mnohem jednodušší ji tam vrátit, než dělat jiný kryt. Ekonomicky, logisticky i technicky.
2) Dlažba je rozebiratelný kryt, což usnadňuje jakoukoliv budoucí opravu kolejiště. Ostatně i tuhle to usnadnilo.
3) Dlažba opticky zdůrazňuje tramvajovou trať.

sstepan23
Uživatel
Příspěvky: 20
Registrován: 19.11.2011 11:46
Bydliště: ŽIŽKOV

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od sstepan23 » 21.11.2011 18:29

[quote="KarlosK" kdy už ty kočiččí hlavy zmizej z Prahy?!![/quote]

Myslím si že kočky patří do centra. Je to tak trochu historie. Ale taky si myslím že při nějaké opravě je to lepší. kostky se vyndají a pak zase zandají. vypadá to lépe než záplaty.

KarlosK
Uživatel
Příspěvky: 216
Registrován: 03.11.2009 19:07
Bydliště: Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od KarlosK » 21.11.2011 18:10

zase dlažba? proč? asfalt by tam slušel více... kdy už ty kočiččí hlavy zmizej z Prahy?!!

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 21.11.2011 15:25

Otakarka: už se pustili i do dlažby od Vršovické
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/tr ... 11/111121/

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 21.11.2011 15:12

Tato debilita je z toho duvodu, aby ve smeru Vystaviste - Divadlo - Lev byl metrolinkovy interval, kdezto ve smeru opacnem pouze standardni 8 minutovy. Jizdni doba Jiraskovo namesti - Stross je +/- stejna - lisi se pouze o minutu.

M.Passi
Uživatel
Příspěvky: 44
Registrován: 27.2.2007 17:57
Bydliště: Praha 7

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od M.Passi » 21.11.2011 15:07

HOnzula píše:Bohužel bez fotek, jen co jsem dneska postřehl.. U Národního divadla se finišuje, dneska se pokládaly asfaltové vrstvy a i dráteníci měli na pilno.
http://www.dpp.cz/prodlouzeni-vyluky-pr ... i-divadlo/

To by mě docela zajímalo, k čemu linka 30, když stejně jede jinou trasou v podstatě, tudíž i delší dobu? Předpokládám, že zpátky se bude vracet jako linka 17.

HOnzula
Uživatel
Příspěvky: 194
Registrován: 23.9.2010 16:53

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od HOnzula » 20.11.2011 19:09

Bohužel bez fotek, jen co jsem dneska postřehl.. U Národního divadla se finišuje, dneska se pokládaly asfaltové vrstvy a i dráteníci měli na pilno.

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Damir Holas » 19.11.2011 9:48

Ví někdo, co všechno se bude dělat při reko úseku Otakarova - Koh-i-noor, která začíná příští úterý?

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 18.11.2011 16:47

Martin Šubrt píše:Bez ohledu na to, že 60 miliard se na to sehnat prostě nedá...
A nebudem taky někdy něco splácet? Já se vážně bojím, že D je politická mrtvola. (však taky není na Praze 6, Praze 4 nic moc nepřinese a okolní obce Prahu nazajímaj)
Naposledy jsem sháněl info zda lehké či těžké metro, zda kompatibilita se současným metrem a bylo mi řečeno, že no many, že času dost.
sry za OT

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 18.11.2011 14:16

kruťák píše:
gabuliatko píše:zvláště když víme jak je na tom pokladna.
Nás někdy zajímalo, jak je na tom pokladna? :D
Když už ani na odklánění není, začne to kupodivu pár lidí i zajímat :-).

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 18.11.2011 14:15

slimman píše:
Martin Šubrt píše:No pokud by stále platily etapy Nové Dvory - Pankrác 2015-2019 a Pankrác - NM 2019 - 2022, tak do zásahů vzhledem k metru na Otakarově zbývá 9-10 let... Pokud byly etapy sloučeny, tak nejméně 6 let
Jen poopravím, že slučovat by se měly etapy I.D1 Nové Dvory - Pankrác a I.D2 Nové Dvory - Depo Písnice.
No toto sloučení bylo už na jaře bráno jako nutný fakt pro možnost to bez plnohodnotné spojky na C vůbec zprovoznit. Takže tohle sloučení je už chápáno jako obecně známé a jako výchozí fakt pro další úvahy :-). Nicméně poslední představovačky trasy už obsahovaly i NM, kde by na projekt dnes klidně bylo i těch 6 let času. Pokud by jarní etapizace platila. Ono se na jaře hodně mluvilo o přetížení přestupu na Pankráci, o tom, že tramvaje Jeremenkovou nebudou, aby stáhly přestupy na Olbrachtově na tramvaj na Smíchov, tj. bylo možné, že se etapizace šoupla do celku až na Mírák. Bez ohledu na to, že 60 miliard se na to sehnat prostě nedá... Takže abych upřesnil, nové informace nemám, ale z toho, co letělo kolem, mi připadlo, že Mírák ve hře v rámci stavby celku být teoreticky může. I když prakicky je to hodně nepravděpodobné. Mírák se tak trochu tlačil do popředí, aby nikoho dále už nenapadal odklon D přes ten Žižkov :-). Kdyby nebyl v první etapě, ještě 6 let by byl prostor pro změnu trasy za pankrácí :-).

Uživatelský avatar
piskvorrr
Uživatel
Příspěvky: 392
Registrován: 09.6.2010 12:48

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od piskvorrr » 18.11.2011 14:12

9001 píše:Ledaže by Praha udělala dluhopisy pro občany jako MF :lol: Slogan by mohl být postavte s námi metro :lol:
Což není úplně od věci - nebo by se mohly udělat kasičky ve tvaru vozu metra, a dobrovolníci by chodili a vybírali "na zdar metra D". Jenom bych měl obavu, aby ho pak taky někdo nezapálil :lol:

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od slimman » 18.11.2011 14:05

Martin Šubrt píše:No pokud by stále platily etapy Nové Dvory - Pankrác 2015-2019 a Pankrác - NM 2019 - 2022, tak do zásahů vzhledem k metru na Otakarově zbývá 9-10 let... Pokud byly etapy sloučeny, tak nejméně 6 let
Jen poopravím, že slučovat by se měly etapy I.D1 Nové Dvory - Pankrác a I.D2 Nové Dvory - Depo Písnice.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 18.11.2011 14:02

kruťák píše:
gabuliatko píše:zvláště když víme jak je na tom pokladna.
Nás někdy zajímalo, jak je na tom pokladna? :D
Ted už jo, když nám nikdo nepůjčí :lol: Ledaže by Praha udělala dluhopisy pro občany jako MF :lol: Slogan by mohl být postavte s námi metro :lol:

Odpovědět