Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
4) Dlažba je optimalizována pro koňské potahy, cokoli rychlejšího, jako např. automobil, na ní působí kravál.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
KarlosK: Ohledně dlažby mám jednoduchou odpověď:
1) Když už někde dlažba je, tak je mnohem jednodušší ji tam vrátit, než dělat jiný kryt. Ekonomicky, logisticky i technicky.
2) Dlažba je rozebiratelný kryt, což usnadňuje jakoukoliv budoucí opravu kolejiště. Ostatně i tuhle to usnadnilo.
3) Dlažba opticky zdůrazňuje tramvajovou trať.
1) Když už někde dlažba je, tak je mnohem jednodušší ji tam vrátit, než dělat jiný kryt. Ekonomicky, logisticky i technicky.
2) Dlažba je rozebiratelný kryt, což usnadňuje jakoukoliv budoucí opravu kolejiště. Ostatně i tuhle to usnadnilo.
3) Dlažba opticky zdůrazňuje tramvajovou trať.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
[quote="KarlosK" kdy už ty kočiččí hlavy zmizej z Prahy?!![/quote]
Myslím si že kočky patří do centra. Je to tak trochu historie. Ale taky si myslím že při nějaké opravě je to lepší. kostky se vyndají a pak zase zandají. vypadá to lépe než záplaty.
Myslím si že kočky patří do centra. Je to tak trochu historie. Ale taky si myslím že při nějaké opravě je to lepší. kostky se vyndají a pak zase zandají. vypadá to lépe než záplaty.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
zase dlažba? proč? asfalt by tam slušel více... kdy už ty kočiččí hlavy zmizej z Prahy?!!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Otakarka: už se pustili i do dlažby od Vršovické
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/tr ... 11/111121/
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/tr ... 11/111121/
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tato debilita je z toho duvodu, aby ve smeru Vystaviste - Divadlo - Lev byl metrolinkovy interval, kdezto ve smeru opacnem pouze standardni 8 minutovy. Jizdni doba Jiraskovo namesti - Stross je +/- stejna - lisi se pouze o minutu.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
http://www.dpp.cz/prodlouzeni-vyluky-pr ... i-divadlo/HOnzula píše:Bohužel bez fotek, jen co jsem dneska postřehl.. U Národního divadla se finišuje, dneska se pokládaly asfaltové vrstvy a i dráteníci měli na pilno.
To by mě docela zajímalo, k čemu linka 30, když stejně jede jinou trasou v podstatě, tudíž i delší dobu? Předpokládám, že zpátky se bude vracet jako linka 17.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bohužel bez fotek, jen co jsem dneska postřehl.. U Národního divadla se finišuje, dneska se pokládaly asfaltové vrstvy a i dráteníci měli na pilno.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ví někdo, co všechno se bude dělat při reko úseku Otakarova - Koh-i-noor, která začíná příští úterý?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A nebudem taky někdy něco splácet? Já se vážně bojím, že D je politická mrtvola. (však taky není na Praze 6, Praze 4 nic moc nepřinese a okolní obce Prahu nazajímaj)Martin Šubrt píše:Bez ohledu na to, že 60 miliard se na to sehnat prostě nedá...
Naposledy jsem sháněl info zda lehké či těžké metro, zda kompatibilita se současným metrem a bylo mi řečeno, že no many, že času dost.
sry za OT
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Když už ani na odklánění není, začne to kupodivu pár lidí i zajímat .kruťák píše:Nás někdy zajímalo, jak je na tom pokladna?gabuliatko píše:zvláště když víme jak je na tom pokladna.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No toto sloučení bylo už na jaře bráno jako nutný fakt pro možnost to bez plnohodnotné spojky na C vůbec zprovoznit. Takže tohle sloučení je už chápáno jako obecně známé a jako výchozí fakt pro další úvahy . Nicméně poslední představovačky trasy už obsahovaly i NM, kde by na projekt dnes klidně bylo i těch 6 let času. Pokud by jarní etapizace platila. Ono se na jaře hodně mluvilo o přetížení přestupu na Pankráci, o tom, že tramvaje Jeremenkovou nebudou, aby stáhly přestupy na Olbrachtově na tramvaj na Smíchov, tj. bylo možné, že se etapizace šoupla do celku až na Mírák. Bez ohledu na to, že 60 miliard se na to sehnat prostě nedá... Takže abych upřesnil, nové informace nemám, ale z toho, co letělo kolem, mi připadlo, že Mírák ve hře v rámci stavby celku být teoreticky může. I když prakicky je to hodně nepravděpodobné. Mírák se tak trochu tlačil do popředí, aby nikoho dále už nenapadal odklon D přes ten Žižkov . Kdyby nebyl v první etapě, ještě 6 let by byl prostor pro změnu trasy za pankrácí .slimman píše:Jen poopravím, že slučovat by se měly etapy I.D1 Nové Dvory - Pankrác a I.D2 Nové Dvory - Depo Písnice.Martin Šubrt píše:No pokud by stále platily etapy Nové Dvory - Pankrác 2015-2019 a Pankrác - NM 2019 - 2022, tak do zásahů vzhledem k metru na Otakarově zbývá 9-10 let... Pokud byly etapy sloučeny, tak nejméně 6 let
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Což není úplně od věci - nebo by se mohly udělat kasičky ve tvaru vozu metra, a dobrovolníci by chodili a vybírali "na zdar metra D". Jenom bych měl obavu, aby ho pak taky někdo nezapálil9001 píše:Ledaže by Praha udělala dluhopisy pro občany jako MF Slogan by mohl být postavte s námi metro
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jen poopravím, že slučovat by se měly etapy I.D1 Nové Dvory - Pankrác a I.D2 Nové Dvory - Depo Písnice.Martin Šubrt píše:No pokud by stále platily etapy Nové Dvory - Pankrác 2015-2019 a Pankrác - NM 2019 - 2022, tak do zásahů vzhledem k metru na Otakarově zbývá 9-10 let... Pokud byly etapy sloučeny, tak nejméně 6 let
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ted už jo, když nám nikdo nepůjčí Ledaže by Praha udělala dluhopisy pro občany jako MF Slogan by mohl být postavte s námi metrokruťák píše:Nás někdy zajímalo, jak je na tom pokladna?gabuliatko píše:zvláště když víme jak je na tom pokladna.