Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 06.5.2013 17:46

Francouzská opět po týdnu

http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... ka/130506/

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 05.5.2013 12:55

V případě Švehlovi mě napadá odpověď co byla ve filmu o Sixtínské kapli, když papež pořád chodil za malířem, když už to konečně bude a odpověď byla vždy stejná. Až to bude...

lukas1
ovocnář
Příspěvky: 59
Registrován: 26.2.2011 23:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od lukas1 » 05.5.2013 12:52

nevíte kdy se bude opravovat Švehlova?

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 04.5.2013 20:32

jak mizela a zase se objevila tramvajová trať a ulice...

Patočkova x Myslbekova videočasosběrně 2009 - 2013

http://www.youtube.com/watch?v=DMmhyGg_JPg

poskládal pp21

Uživatelský avatar
Mayk
Uživatel
Příspěvky: 54
Registrován: 06.6.2012 10:00
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Mayk » 04.5.2013 11:28

Jsou k dispozici nějaké obrázky z probíhající rekonstrukce ve Francouzské?

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 03.5.2013 19:43

Může mi někdo napsat kdo červeno bílou-bariéru v zatáčce a tohle šmoulí jezero nařizuje? Proč se dělá projekt, aby se to následně takhle dorazilo?
Když se "povedl" výjezd ze Strahovského tunelu tak jsem myslel, že další věci se už vychytaj ...

Skoro mi to připomíná výstavbu chodníků doma na zahradě, měsíc sem dohadoval projekt (jiný než kolmý úhel byl problém nacenit a spočítat materiál) a pak přijela parta UK a "pán, kdě budě ten chodník"?

No hlavně že firmy co to dělaj maj ISO.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 03.5.2013 16:04

Ahááá, tak takhle vznikají ty vícenáklady =D>

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 03.5.2013 14:44

Nemám slov, tohle už je fakt cynismus. :shock:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 03.5.2013 10:47

Masakr šmoulů na přechodech je zase tady.. :-(

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 03.5.2013 10:18

MŠ: modrá i mne připadá nevhodná - "uklidňující"/nevýrazná barva

dle mne:
1.) nejjasnější by bylo do každé koleje namalovat pohledově od vstupu (ostrůvku/chodníku) barevně DZ A25-"(pozor) tramvaj"
2.) případně by prostor mohl být podbarven nějakou výraznou-výstražnou/varovnou barvou = červenou případně žlutou - obě nejčastěji používáme (dle mne ze stejných důvodů nejvhodněji) na zastávkách pro vyznačení nástupní hrany, na níž má být vstupováno až po zastavení TRAM

Dovoluji si upozornit, že na těch zastávkách se mi však "nezamlouvá praxe" čáry kus od vlastní hrany (např. v podolí) = "vylita" barvou by měla být celá "riziková" plocha (jako na řepské TT) a rozhodně ne občas použitou bílou (palmovka Z:arrow: stejskalova či karlák Z:arrow: spálená) či modrou (invalidovna zc i dc)!

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 03.5.2013 8:49

Ježíšikriste. Už zas. Modré bazénky se 5 let NEMAJÍ používat. Nemá to oporu v ničem, jen v jednom dokumentu Metroprojektu, který platil za "závazný" asi půl roku. Byl vyhodnocen jako zmatečný, protože lidé, kteří se v anketě vyjadřovali, brali modrou plochu při nefunkčním SSZ jako plochu, kde na rozdíl od zebry před tramvají přednost mají...

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 02.5.2013 23:17

zebra si na kolejích u zastávky Hládkov dlouho nepobyla, utopila se v modrém bazénku #-o

ObrázekObrázekObrázek

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od XSC » 02.5.2013 17:48

MM-Mikulovsky píše:osobně si myslím, že taky místo tzv. kočičích hlav se tam mohly dát "Klasické" = velké/silniční (ne malé/chodníkové) žulové kostky, jichž by vedle kolejí bylo místo tří cca pět řad a výškově by nad ty pražce i při sklonu vozovky vyšly!
Já si myslím, že tam měl být všude asfalt a bylo by po problému :-)

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Láďa » 02.5.2013 16:46

Podbíječka se z Francouzské cca před hodinou odstěhovala.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 02.5.2013 14:11

trainzjohny píše:
Bobik píše:A mezi kolejema pražce nejsou, že tam to kostkám nevadí?
Mezi kolejema vyjdou ty kostky rovně mezi hlavy koleje, tedy ne, ale jde o to že tam bude na silnici sklon a ten už pak nepůjde....
osobně si myslím, že taky místo tzv. kočičích hlav se tam mohly dát "Klasické" = velké/silniční (ne malé/chodníkové) žulové kostky, jichž by vedle kolejí bylo místo tří cca pět řad a výškově by nad ty pražce i při sklonu vozovky vyšly!

Odpovědět