Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V případě Švehlovi mě napadá odpověď co byla ve filmu o Sixtínské kapli, když papež pořád chodil za malířem, když už to konečně bude a odpověď byla vždy stejná. Až to bude...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
nevíte kdy se bude opravovat Švehlova?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
jak mizela a zase se objevila tramvajová trať a ulice...
Patočkova x Myslbekova videočasosběrně 2009 - 2013
http://www.youtube.com/watch?v=DMmhyGg_JPg
poskládal pp21
Patočkova x Myslbekova videočasosběrně 2009 - 2013
http://www.youtube.com/watch?v=DMmhyGg_JPg
poskládal pp21
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jsou k dispozici nějaké obrázky z probíhající rekonstrukce ve Francouzské?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Může mi někdo napsat kdo červeno bílou-bariéru v zatáčce a tohle šmoulí jezero nařizuje? Proč se dělá projekt, aby se to následně takhle dorazilo?
Když se "povedl" výjezd ze Strahovského tunelu tak jsem myslel, že další věci se už vychytaj ...
Skoro mi to připomíná výstavbu chodníků doma na zahradě, měsíc sem dohadoval projekt (jiný než kolmý úhel byl problém nacenit a spočítat materiál) a pak přijela parta UK a "pán, kdě budě ten chodník"?
No hlavně že firmy co to dělaj maj ISO.
Když se "povedl" výjezd ze Strahovského tunelu tak jsem myslel, že další věci se už vychytaj ...
Skoro mi to připomíná výstavbu chodníků doma na zahradě, měsíc sem dohadoval projekt (jiný než kolmý úhel byl problém nacenit a spočítat materiál) a pak přijela parta UK a "pán, kdě budě ten chodník"?
No hlavně že firmy co to dělaj maj ISO.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ahááá, tak takhle vznikají ty vícenáklady ![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nemám slov, tohle už je fakt cynismus. ![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Masakr šmoulů na přechodech je zase tady.. ![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MŠ: modrá i mne připadá nevhodná - "uklidňující"/nevýrazná barva
dle mne:
1.) nejjasnější by bylo do každé koleje namalovat pohledově od vstupu (ostrůvku/chodníku) barevně DZ A25-"(pozor) tramvaj"
2.) případně by prostor mohl být podbarven nějakou výraznou-výstražnou/varovnou barvou = červenou případně žlutou - obě nejčastěji používáme (dle mne ze stejných důvodů nejvhodněji) na zastávkách pro vyznačení nástupní hrany, na níž má být vstupováno až po zastavení TRAM
Dovoluji si upozornit, že na těch zastávkách se mi však "nezamlouvá praxe" čáry kus od vlastní hrany (např. v podolí) = "vylita" barvou by měla být celá "riziková" plocha (jako na řepské TT) a rozhodně ne občas použitou bílou (palmovka
stejskalova či karlák
spálená) či modrou (invalidovna zc i dc)!
dle mne:
1.) nejjasnější by bylo do každé koleje namalovat pohledově od vstupu (ostrůvku/chodníku) barevně DZ A25-"(pozor) tramvaj"
2.) případně by prostor mohl být podbarven nějakou výraznou-výstražnou/varovnou barvou = červenou případně žlutou - obě nejčastěji používáme (dle mne ze stejných důvodů nejvhodněji) na zastávkách pro vyznačení nástupní hrany, na níž má být vstupováno až po zastavení TRAM
Dovoluji si upozornit, že na těch zastávkách se mi však "nezamlouvá praxe" čáry kus od vlastní hrany (např. v podolí) = "vylita" barvou by měla být celá "riziková" plocha (jako na řepské TT) a rozhodně ne občas použitou bílou (palmovka
![Arrow Z:arrow:](./images/smilies/arrow_z.gif)
![Arrow Z:arrow:](./images/smilies/arrow_z.gif)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ježíšikriste. Už zas. Modré bazénky se 5 let NEMAJÍ používat. Nemá to oporu v ničem, jen v jednom dokumentu Metroprojektu, který platil za "závazný" asi půl roku. Byl vyhodnocen jako zmatečný, protože lidé, kteří se v anketě vyjadřovali, brali modrou plochu při nefunkčním SSZ jako plochu, kde na rozdíl od zebry před tramvají přednost mají...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já si myslím, že tam měl být všude asfalt a bylo by po problémuMM-Mikulovsky píše:osobně si myslím, že taky místo tzv. kočičích hlav se tam mohly dát "Klasické" = velké/silniční (ne malé/chodníkové) žulové kostky, jichž by vedle kolejí bylo místo tří cca pět řad a výškově by nad ty pražce i při sklonu vozovky vyšly!
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Podbíječka se z Francouzské cca před hodinou odstěhovala.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
osobně si myslím, že taky místo tzv. kočičích hlav se tam mohly dát "Klasické" = velké/silniční (ne malé/chodníkové) žulové kostky, jichž by vedle kolejí bylo místo tří cca pět řad a výškově by nad ty pražce i při sklonu vozovky vyšly!trainzjohny píše:Mezi kolejema vyjdou ty kostky rovně mezi hlavy koleje, tedy ne, ale jde o to že tam bude na silnici sklon a ten už pak nepůjde....Bobik píše:A mezi kolejema pražce nejsou, že tam to kostkám nevadí?