Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 03.7.2013 14:12

gabuliatko píše:Pěkné schody se začínají dělat na Štefánikově ZC. Včera jsem koukal co to dělá s kloubem 15T.
15T dostává zabrat i na úseku Otakarova - Nádraží Vršovice...

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 03.7.2013 12:50

Pěkné schody se začínají dělat na Štefánikově ZC. Včera jsem koukal co to dělá s kloubem 15T.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 03.7.2013 11:18

Ten schod na Hlávkově mostě DC je čím dál větší :) Očekávám nějaký zákaz 14T etc.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 03.7.2013 0:19

Zásadní chyba je v tom, že se ÚOHS nedala žádná lhůta, do které musí rozhodnout. S tím samozřejmě i dostatečné prostředky, aby mohl kdyžtak přijmout více lidí. Ono by se to státu vrátilo...

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od XSC » 02.7.2013 19:21

kruťák píše:... Pomalu už si ze zoufalství začínám myslet, že by bylo pro vvšechny lepší, kdyby to už konečně někdo podplatil.
Třeba je to skrytý záměr zákona. Podívejte se, čistě to nejde, přitom s úplatky to šlo tak hladce...

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 02.7.2013 15:28

9001: Ano, na Ukrajině by se za Hostivař skutečně nestyděli, to mi věř. Třeba v Charkově by si gratulovali, jakou že to nemaj krásnou trať. Jinak kdyby byla JDCT akciovka, musela by na vše dělat výběrové řízení, ne? Takže bychom si nijak nepomohli.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 02.7.2013 15:26

Karosák: Možná to je kvůli velkému počtu Wan a KTN...

Ale co si pamatuji, tak celkem běžně se tam protahovala první 51 vedle poslední 24 v KT. 8-)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 02.7.2013 14:39

RTT Průběžná se asi od loňska očekávala každým dnem, protože jinak nepobírám, proč tam celý rok bez povšimnutí vydrželo POMALU na sjezdovkou v Korytech #-o Další místo, kde se zbytečně plazim jak kok*t.
VS.
Jinak oběžník na to nevyšel, ale vlepka ve VJŘ linky 22 hlásí, že od července TRVALE je ve smyčce Radošovická ZAKÁZÁNO projíždět po souběžné koleji, je-li sousední kolej obsazena jakýmkoliv vlakem. Lze jen na služební příkaz a se sklopenou hrazdou na vnitřní koleji. Takže v podstatě můžeme smyčku překlasifikovat na jednokolejnou. V tom případě bylo určitě nutné utratit peníze za loňskou výměnu kolejiva, to mě po*er :roll:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4085
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 02.7.2013 14:30

9001 píše:
MOp píše:Kdyby hledala jine cesty, nebudou Evropske dotace.
Tak určitě by šla Vrchní stavba vyvést z DPP jako akciovka a ona by prováděla stavby...
A odvolávala se a handrkovala o kdeco, neboť je povinností správního orgánu si počínat tak, aby vlastník nebyl poškozován. Leda že by se kvůli každému prdu svolala valná hromada, aby rozhodla jinak.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 02.7.2013 13:41

MOp píše:Kdyby hledala jine cesty, nebudou Evropske dotace.
Tak určitě by šla Vrchní stavba vyvést z DPP jako akciovka a ona by prováděla stavby...

Mě osobně přijde, že jsme ve fázi sice máme slíbené dotace, ale prakticky máme trat,za kterou by se nemuseli stydět ani na Ukrajině.

Afterman
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 14.9.2012 21:43

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Afterman » 02.7.2013 13:23

Jestli by nakonec nebylo lepší celou Hostivař zrušit a nahnat tam autobus. Stejně jako Spořilov, jakou to má cenu se tam plazit 30,15, za Michelskou trat sice ještě ujde, ale hází to pěkně. K čemu Barrandov, když ze Smícháče na Hlubočepy je trat přímo ostudná. Dále Břevnov až na Vypich všude samé OR, Na Petřinách už jsou taky omezenky. Na Ostrčilově náměstí byla trat po vzedmutí koleje opravena žlutými štítky OR10. Dalo by se pokračovat Průběžnou, Vršovicemi atd...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 02.7.2013 12:43

Kdyby hledala jine cesty, nebudou Evropske dotace.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 02.7.2013 12:34

MOp píše:Určitě se bude dělat trojúhelník před vozovnou Vokovice (včetně části/celé harfy) + přeložka Horoměřická do definitivní polohy a úsek Thákurova - Dejvická - Kulaťák (stropní deska atd.). To jsou informace, které ti musí stačit. S blížícím se koncem výluky v říjnu bude jasněji.
Odhlédneme-li od financí, je jasné, že jde spousta tratí do háje (zejména panelové - Hostík, Bělehradská, Nádražní, ...) stejně jako zákony a lhůty pro odvolání, se kterými ti nikdo nehne.
Tak by DPP měl hledat jinou cestu než jsou externí firmy. Kdyby Vrchni stavba dělala hostík na etapy tak je letos hotovo.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 02.7.2013 10:58

gabuliatko píše:Osobně si myslím, že RTT Evropská bude nejřdív po otevření metra.
Tento názor sdílím. A v Hostivaři se obávám vzoru Bratislava. Pomalu už si ze zoufalství začínám myslet, že by bylo pro vvšechny lepší, kdyby to už konečně někdo podplatil.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 02.7.2013 10:47

Určitě se bude dělat trojúhelník před vozovnou Vokovice (včetně části/celé harfy) + přeložka Horoměřická do definitivní polohy a úsek Thákurova - Dejvická - Kulaťák (stropní deska atd.). To jsou informace, které ti musí stačit. S blížícím se koncem výluky v říjnu bude jasněji.
Odhlédneme-li od financí, je jasné, že jde spousta tratí do háje (zejména panelové - Hostík, Bělehradská, Nádražní, ...) stejně jako zákony a lhůty pro odvolání, se kterými ti nikdo nehne.

Odpovědět