15T dostává zabrat i na úseku Otakarova - Nádraží Vršovice...gabuliatko píše:Pěkné schody se začínají dělat na Štefánikově ZC. Včera jsem koukal co to dělá s kloubem 15T.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pěkné schody se začínají dělat na Štefánikově ZC. Včera jsem koukal co to dělá s kloubem 15T.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ten schod na Hlávkově mostě DC je čím dál větší Očekávám nějaký zákaz 14T etc.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zásadní chyba je v tom, že se ÚOHS nedala žádná lhůta, do které musí rozhodnout. S tím samozřejmě i dostatečné prostředky, aby mohl kdyžtak přijmout více lidí. Ono by se to státu vrátilo...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Třeba je to skrytý záměr zákona. Podívejte se, čistě to nejde, přitom s úplatky to šlo tak hladce...kruťák píše:... Pomalu už si ze zoufalství začínám myslet, že by bylo pro vvšechny lepší, kdyby to už konečně někdo podplatil.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
9001: Ano, na Ukrajině by se za Hostivař skutečně nestyděli, to mi věř. Třeba v Charkově by si gratulovali, jakou že to nemaj krásnou trať. Jinak kdyby byla JDCT akciovka, musela by na vše dělat výběrové řízení, ne? Takže bychom si nijak nepomohli.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Možná to je kvůli velkému počtu Wan a KTN...
Ale co si pamatuji, tak celkem běžně se tam protahovala první 51 vedle poslední 24 v KT.
Ale co si pamatuji, tak celkem běžně se tam protahovala první 51 vedle poslední 24 v KT.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
RTT Průběžná se asi od loňska očekávala každým dnem, protože jinak nepobírám, proč tam celý rok bez povšimnutí vydrželo POMALU na sjezdovkou v Korytech Další místo, kde se zbytečně plazim jak kok*t.
VS.
Jinak oběžník na to nevyšel, ale vlepka ve VJŘ linky 22 hlásí, že od července TRVALE je ve smyčce Radošovická ZAKÁZÁNO projíždět po souběžné koleji, je-li sousední kolej obsazena jakýmkoliv vlakem. Lze jen na služební příkaz a se sklopenou hrazdou na vnitřní koleji. Takže v podstatě můžeme smyčku překlasifikovat na jednokolejnou. V tom případě bylo určitě nutné utratit peníze za loňskou výměnu kolejiva, to mě po*er
VS.
Jinak oběžník na to nevyšel, ale vlepka ve VJŘ linky 22 hlásí, že od července TRVALE je ve smyčce Radošovická ZAKÁZÁNO projíždět po souběžné koleji, je-li sousední kolej obsazena jakýmkoliv vlakem. Lze jen na služební příkaz a se sklopenou hrazdou na vnitřní koleji. Takže v podstatě můžeme smyčku překlasifikovat na jednokolejnou. V tom případě bylo určitě nutné utratit peníze za loňskou výměnu kolejiva, to mě po*er
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A odvolávala se a handrkovala o kdeco, neboť je povinností správního orgánu si počínat tak, aby vlastník nebyl poškozován. Leda že by se kvůli každému prdu svolala valná hromada, aby rozhodla jinak.9001 píše:Tak určitě by šla Vrchní stavba vyvést z DPP jako akciovka a ona by prováděla stavby...MOp píše:Kdyby hledala jine cesty, nebudou Evropske dotace.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak určitě by šla Vrchní stavba vyvést z DPP jako akciovka a ona by prováděla stavby...MOp píše:Kdyby hledala jine cesty, nebudou Evropske dotace.
Mě osobně přijde, že jsme ve fázi sice máme slíbené dotace, ale prakticky máme trat,za kterou by se nemuseli stydět ani na Ukrajině.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jestli by nakonec nebylo lepší celou Hostivař zrušit a nahnat tam autobus. Stejně jako Spořilov, jakou to má cenu se tam plazit 30,15, za Michelskou trat sice ještě ujde, ale hází to pěkně. K čemu Barrandov, když ze Smícháče na Hlubočepy je trat přímo ostudná. Dále Břevnov až na Vypich všude samé OR, Na Petřinách už jsou taky omezenky. Na Ostrčilově náměstí byla trat po vzedmutí koleje opravena žlutými štítky OR10. Dalo by se pokračovat Průběžnou, Vršovicemi atd...
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kdyby hledala jine cesty, nebudou Evropske dotace.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak by DPP měl hledat jinou cestu než jsou externí firmy. Kdyby Vrchni stavba dělala hostík na etapy tak je letos hotovo.MOp píše:Určitě se bude dělat trojúhelník před vozovnou Vokovice (včetně části/celé harfy) + přeložka Horoměřická do definitivní polohy a úsek Thákurova - Dejvická - Kulaťák (stropní deska atd.). To jsou informace, které ti musí stačit. S blížícím se koncem výluky v říjnu bude jasněji.
Odhlédneme-li od financí, je jasné, že jde spousta tratí do háje (zejména panelové - Hostík, Bělehradská, Nádražní, ...) stejně jako zákony a lhůty pro odvolání, se kterými ti nikdo nehne.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tento názor sdílím. A v Hostivaři se obávám vzoru Bratislava. Pomalu už si ze zoufalství začínám myslet, že by bylo pro vvšechny lepší, kdyby to už konečně někdo podplatil.gabuliatko píše:Osobně si myslím, že RTT Evropská bude nejřdív po otevření metra.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Určitě se bude dělat trojúhelník před vozovnou Vokovice (včetně části/celé harfy) + přeložka Horoměřická do definitivní polohy a úsek Thákurova - Dejvická - Kulaťák (stropní deska atd.). To jsou informace, které ti musí stačit. S blížícím se koncem výluky v říjnu bude jasněji.
Odhlédneme-li od financí, je jasné, že jde spousta tratí do háje (zejména panelové - Hostík, Bělehradská, Nádražní, ...) stejně jako zákony a lhůty pro odvolání, se kterými ti nikdo nehne.
Odhlédneme-li od financí, je jasné, že jde spousta tratí do háje (zejména panelové - Hostík, Bělehradská, Nádražní, ...) stejně jako zákony a lhůty pro odvolání, se kterými ti nikdo nehne.