Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 28.11.2017 14:51
Reálné použití stejně muselo být dost o hubu vzhledem k celkem silnému provozu od Čechova náměstí... A předpokládám, že nějaké delší odstavení z toho důvodu taky bylo mimo...
Ve smyslu Jaromíre na funkci to mít vliv nebude. Rostlináře? No to už vůbec
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
JirkaR
- Uživatel
- Příspěvky: 149
- Registrován: 04.9.2010 17:27
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od JirkaR » 28.11.2017 13:40
Bobik píše:Upřímně - kdy se naposledy využily?
Bydlím poblíž - využily se při relativně nedávné reko na Vršovické, kdy se nejdřív l.37 otáčela po poslední zachované koleji od Koh-i-nooru, a když v posledních dnech etapy vybourali už i tu, tak se pak na 37 vypravovaly KT a otáčely se směrem od Čecháče právě na tom přejezdu (je někde i foto). Ale to spíš jen pro přesnost, byla to asi spíš náhoda že poblíž přejezdy byly, tak se nejspíš jen ušetřila práce s Kaliforňanem.
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 28.11.2017 6:36
Jenda1989 píše:že se tam vyrušili přejezdy, které se mohli v případě nějaké mimořádnosti využít to vám už nevadí?
Upřímně - kdy se naposledy využily? Matně si vzpomínám, že se tam otáčela souprava do protisměru v rámci natáčení nějaké reklamy na Zvonařce před asi , no, více jak pěti lety určitě, přesněji si nepamatuju. A různý "vtípky", jako postavení dvou cviček vedle sebe na rychlou fotku a honem uhnout se počítat nedají. Na odstav použít nejde, bo by to stálo na nesprávné koleji, tedy v protisměru a drobátko to tu ulici blokovalo. Na objetí taky ne, bo ono odstavený by blokovalo zastávku a do objíždějícího by nešlo nastoupit. Takže tam byly akorát 4 zbytečný vexle.
Na Spořilově stále zůstává vnitřní nástupní, takže místo na odstav pořád je.
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 28.11.2017 6:34
Pro mě osobně problém na úrovni toho, že v kantýně došly rohlíky a maj už jenom housky...
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
-
Jenda1989
- Uživatel
- Příspěvky: 234
- Registrován: 22.6.2012 22:06
Příspěvek
od Jenda1989 » 27.11.2017 23:00
Promiňte pánové,
píšete tady jak je špatné, že v Minské místo vyhřívaných výhybek jsou čepovky a že se tam vyrušili přejezdy, které se mohli v případě nějaké mimořádnosti využít to Vám už nevadí?
Mně tedy ano, stejně jako například ve smyčce Spořilov.
-
prochy2
- Uživatel
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29.11.2013 13:42
Příspěvek
od prochy2 » 26.11.2017 9:06
K Minské: Na zřízení pružné výměny je potřeba vytápění 600V. Na zřízení vytápění je potřeba stavební povolení. K tomu je potřeba projekt, atp. Nic k tomu asi patrně v Minské v době opravy nebylo k dispozici...
Samotná výměna výměny z čepovky za pružnou lze uskutečnit za asi 10 hodin. Zvlášť když je v dlažbě jako v Minské.
Stížnosti na hluk nebyly v místě z tramvajového provozu, ale z provozu BUS po dlažbě a rozpadlých skříních čepovek ve směru dolů.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 26.11.2017 0:25
demon: To je nekonečný příběh
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Jenom je škoda, když nástupem technického ředitele se povedlo dostat prakticky všechny TT do sjízdného stavu, tak se pak dělají takového kopance, které pak trochu celý dojem kazí...
P.S. nešlo to zrovna tady uhrát na hygienu? Že čepovka je hlučnější?
P.S.S. Prosek je komplet akce DPP
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
. To už je "doma"...
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 25.11.2017 22:41
9001 píše:Von: Ono to není jenom o T3 Coupe... Stačí se podívat na město, kam tečou stovky milionů...
Demon: Možná, kdyby se nevyhodilo 5 mega za hračku na Prosek, tak by zůstalo na novou výhybku
![zebrovoky :devilsmokin](./images/smilies/devilsmokin.gif)
Možná by to chtělo nemíchat hrušky s jabkama.
Mě je totiž dost k prdu, že mam souseda miliardáře, jelikož na nákupy jeho kešeň použít nemůžu...
P_V píše:Je to takové paradoxní, že na hlavní trati jsou extrémně štíhlé výhybky, a za rohem něco co uteklo z technického muzea.
Paradoxní by asi spíš bylo, kdyby to mělo být obráceně...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4085
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 25.11.2017 21:13
Škoda že se nepovedlo, udělat výhybky za europrachy při rekostrukci Moskevské a Vršovické. Křižovatky nebo i celé obratiště prosadit jako součást trati. Je to takové paradoxní, že na hlavní trati jsou extrémně štíhlé výhybky, a za rohem něco co uteklo z technického muzea.
-
7001
- Uživatel
- Příspěvky: 204
- Registrován: 30.8.2004 8:31
- Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...
Příspěvek
od 7001 » 25.11.2017 20:39
5 mega
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
To by ještě bylo v pohodě
![Anxious 8-[](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 25.11.2017 20:20
Von: Ono to není jenom o T3 Coupe... Stačí se podívat na město, kam tečou stovky milionů...
Třeba naprosto nechápu výměnu asfaltu v oblasti u Balabenky, když o pár metrů výš v okolí Spojovací je silnice jak tankodrom
Demon: Možná, kdyby se nevyhodilo 5 mega za hračku na Prosek, tak by zůstalo na novou výhybku
![zebrovoky :devilsmokin](./images/smilies/devilsmokin.gif)
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 25.11.2017 17:06
von Špilberk píše:MOp: a jen pro zajímavost: kolik teda stojí ručně ovládaná čepovka a kolik ručně ovládaná výhybka s pružnými jazyky
P.S. Ještě že na T3kupé se prachy našly. To bych fakt nepřežil, kdyby Kupé z úsporných důvodů nebylo. ![Pray [-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
Tak snad spíš
"kolik teda stojí ručně ovládaná repasovaná čepovka a kolik ručně ovládaná repasovaná výhybka s pružnými jazyky"...
Pak je ještě otázka, byla-li k dispozici nějaká vhodná vytěžená vyhybka s pružnými jazyky.
A na Coupé jsou prachy z jiný hromádky a mimochodem jich taky není dostatek, takže se za výsledek už teď trochu stydim, nepovede-li se odněkud něco přisypat.
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 25.11.2017 8:20
MOp: a jen pro zajímavost: kolik teda stojí ručně ovládaná čepovka a kolik ručně ovládaná výhybka s pružnými jazyky
P.S. Ještě že na T3kupé se prachy našly. To bych fakt nepřežil, kdyby Kupé z úsporných důvodů nebylo. ![Pray [-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4085
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 24.11.2017 22:07
Jj, a sice to bude muzika: klap klap, klap klap, klap klap, klap klap
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Aspoň tedy v tom jednom směru mohly přibýt lepší výhybky. Když už šlo o tu cenu, mohly se výměny "vyzískat" na nějakém odlehlejším méně používaném obratišti, kde došlo k rekonstrukci v štědřejších časech.
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 24.11.2017 22:01
Bobik: presne. Ucelem bylo za co nejmene penez vytvorit co nejvice muziky. Tudiz repasovana cepovka (po které se navic jezdi pravidelne jen jednou linkou a z oblouku).