Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 06.12.2017 14:08

Nová podoba Elznicova náměstí: tramvajová trať bude zrušena a semafory odstraněny. 8-)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 03.12.2017 14:54

V Nuslích kolejově hotovo. U Fidlovačky ZC vzdálené radio.
(někdo, už vůbec nevím kdo, měl obavy jestli se to stihne v termínu, ale stihne se to)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 01.12.2017 14:18

Že se u Slivence nekoplo se ani nedivim, když tam každej metr trati má jinýho majitele pozemku a město jako takový prakticky nic. To je jako s metrem D. Jinak by se asi možná už i stavělo.
Na Dědině by to snad mohlo být lepší, tam se jedná o ulice ve stávající zástavbě, které snad jsou města. I když člověk neví - viz Svatoplukova :twisted:
Co se týče Vysočan, tam by se snad už taky mohlo něco dělat, ta OR 15 na Poštovské už je taky historická. No a Nádražní - to je tedy bonbónek. Poté co tam byla jednosměrná 30 kvůli rozkopanýmu chodníku, tak nyní už je 30 obousměrně (alespoň začátkem týdne tam byly přenosné 30 kvůli nerovnostem).

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 01.12.2017 7:04

9001 píše:Ono se fakt kopne do Dědiny? :shock:
Pochybuju. Prachy na Slivenec byly v rozpočtu asi před 2 roky a nic. Takže na stavby to moc nevychází, ale na RTT to vychází líp (max. rok zpoždění). Taky můžeme zase provokativně připomenout přeložku Nádražní, o které tu někdo zasvěceně tvrdil, že v roce 2018 už určitě. 8-[

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 01.12.2017 0:22

P_V píše:Narážím na rozpočtovou položku ohledně ElsnicOVova náměstí. :)
tak to jsem přehlédl - písmenka a jiné znaky mi občas "ulétávají" :lol:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4085
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 30.11.2017 23:41

Narážím na rozpočtovou položku ohledně ElsnicOVova náměstí. :)

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 30.11.2017 23:34

P_V píše:..........

P.S. Kdo to byl Elsnicov, že má v Libni náměstí? :)
spíše se ptej, kdo byl Karel ELSNIC!
- já nalezl jen: "politického funkcionáře KSČ v Libni, který byl za německé okupace dne 1. října 1941 popraven."

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4085
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 30.11.2017 20:31

Musíte se koukat do sloupce Návrh 2018, ne Celkem...

Sokolovská - Kolbenova 44 442 + později 198 606
Depo Hloubětín 28 000 + později 1 609 000
Dědina 44 000 + později 805 754

Čili do Sokolovské - Kolbenovy se jen tak lehce kopne, a ty zbylé náklady jsou procentuálně asi jen na papíry a razítka.

P.S. Kdo to byl Elsnicov, že má v Libni náměstí? :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 30.11.2017 20:03

Ono se fakt kopne do Dědiny? :shock:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 30.11.2017 14:29

http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/magi ... _2018.html
Zde návrh Z:arrow:
RTT Sokolovská - Kolbenova (Polik.Vysoč - N.Hloub) 243 049,00
RTT Vinohradská (Muzeum - Želivského) 220 000,00
RTT Zenklova 4 (Elsnicovovo nám - U Kříže) 111 980,00
Výstavba nové vozovny Hloubětín 1 637 000,00
TT Divoká Šárka- Dědinská 852 754,00
Takže RTT Táborská příští rok nebude :?:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 29.11.2017 20:05

Von: Já bych se moc neradoval... Psal jsem na FB MČ a zatím nemají ani oficiální verzi jak to bude vypadat po reko...Osobně se začínám bát...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 29.11.2017 14:06

9001 píše:Jak bude řešeno ukončení tramvají?
To je mi fuk. Hlavně že ten humus konečně zavřou. :smt041 :smt041

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 28.11.2017 21:57

Jakby. Buď se udělá přejezd na Bulovce nebo se po většinu výluky nechá část Zenklovy s kaliforňanem bez rekonstrukce a dojede se to o prázdninách za tři neděle přikompletní uzavírce.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 28.11.2017 21:51

9001 píše:https://www.praha8.cz/Zenklova-ulice-v- ... jsi-1.html

Jak bude řešeno ukončení tramvají? Všude je OKS a za zastávkou směrem DC počítám, že budou dávat pryč panely, takže otáčení nehrozí.
když "tam" s ukončení TRAM od KO v zast. Bulovka počítaj, tak to nějak udělají!

napadá mne několik řešení:
1.) Je to z "1a etapa 03.01.–25.03.2018" = budou další etapy RE ulice (možná až do konce roku), takže při 1 z několika etap netřeba vytrhat celý příslušný úsek TT = pod zast. Bulovka může dočasně zůstat dostatečný úsek s BKV pro instalaci Californienu!
2.) v Brně běžně instalují Californieny i v OKS, které v potřebném místě dočasně "obdrží" zákrytové panely (podsypané a obsypané štěrkem)
3.) pamatuješ "TRAMvajovou Lanovku" (krátký úsek ježděný obousměrnými KT tam a zpět s řidiči v obou kabinách) před pár lety Strossmayerovo nám. - Letenské nám. nebo Kartlovo nám.- IPP v posledních pár letech? = obě měly v úseku jednu mezizastávku a tu druhou jezdily dokonce přece vlaky 2xKT!

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 28.11.2017 20:46

https://www.praha8.cz/Zenklova-ulice-v- ... jsi-1.html

Jak bude řešeno ukončení tramvají? Všude je OKS a za zastávkou směrem DC počítám, že budou dávat pryč panely, takže otáčení nehrozí.

Odpovědět