Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Co je to za novotu, tenhle bílý posyp? Napadá mě jen, že silničáři skupiny A nastříkali povrch emulzí, aby dobře přilnula obrusná vrstva, a skupina B seznala, že to moc lepí a tak to posypala a zadělala tak na výtluky v následujících 30 letech...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pražského povstání...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Podolská vodárna...
Kdy bude uzavřen Vyšehradský tunel a na jak dlouho?
Pražské tramvaje
... předpoklad je tři týdny v srpnu
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pražského povstání...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vysvětlení je daleko jednodušší...
Když vznikal a finišoval projekt měla jezdit 193 po TT od Nuselské radnice po PP.
Kotorská měla být zcela bez BUS. PP dc má v čele uskočenou hranu. Nuselská radnice ZC se nebuduje v rámci RTT, není dána její poloha.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tohle přesně se mi na tom nelíbí. Mělo by se myslet dopředu a udělat to tak, aby to bylo maximálně recyklovatelné, když už se do toho ty peníze nasypou. Když to použitelné nebude, tak se tím nová trať jen oddálí, jelikož to nepůjde kvůli napojení za provozu překopat.
Nicméně je možné že někdo i myslel, ale stydí se tím pochlubit a místo toho si z nás utahuje
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak dík.
Papír je jasný opravdu poměrně. To je tak, když se do popisu tratě mezi věty v budoucím čase dostane věta v čase přítomném. Proto jsem nepochopil, co je (když to tam není) a co bude.
Papír je jasný opravdu poměrně. To je tak, když se do popisu tratě mezi věty v budoucím čase dostane věta v čase přítomném. Proto jsem nepochopil, co je (když to tam není) a co bude.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já si myslím, že ten papír je poměrně jasnývon Špilberk píše: ↑27.4.2021 9:55Já jsem z toho papíru ani přesně nepochopil, co má vzniknout. Jestli kompletní trojúhelník pro obracení všech tramvají, nebo nějaký vjezd - přejezd - výjezd pro KT.
Ani jsem nepochopil, co všechno se má po použití snést nebo jestli něco zůstane pro budování tratě kolem Hlaváku.
Jediné, co jsem pochopil z reakce Absoluta na diskuzi na K - reportu, je skutečnost, že když něčemu nerozumím, tak je to moje vina, protože jsem blbej.
Má se zbudovat připojení do Opletalovy ulice ve směru od Senovážného náměstí. Za obloukem křížový kolejový přejezd. Provizorní zastávky z BKV panelů. Až bude jasné, v jaké poloze to přesně povede kolem Hlavního nádraží, tak se uvidí, co se zachová a co ne Zatím to bude obratiště pro obousměrné tramvaje, takže tam může končit cokoliv na čem bude jezdit KT nebo dvounápravové vozy. Může to být běžná linka, náhradní linka, komerční jízda, vůz po nehodě....
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já si myslím, že jsme tak nízké existence, že nemáme šanci dostat vysvětlení, protože vrchnost nejvyšší šotouštvo ví vše nejlépe.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
S těmi prefabrikáty je to zajímavé: u Nuselské radnice jsou jen DC, na Paloučku v obou směrech, na Povstání budou jen ZC, no a na Kotorské nejsou vůbec.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
že by "Franta" popletl směry, když to tam s "Vencou" dávali?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
9001: dík, konečně to chápu. V tom případě by se ještě mohla připojit ta stropní deska na Florenci C.
Seriózní pozdrav z Pražského povstání:
(za povšimnutí stojí skutečnost, že prefabrikáty s integrovanou nástupní hranou budou ve směru ZC, i když bus 193 bude tuto zastávku používat výhradně DC, což má jistě nějaké skvělé vysvětlení, které se ani neodvažuji hádat... )
Seriózní pozdrav z Pražského povstání:
(za povšimnutí stojí skutečnost, že prefabrikáty s integrovanou nástupní hranou budou ve směru ZC, i když bus 193 bude tuto zastávku používat výhradně DC, což má jistě nějaké skvělé vysvětlení, které se ani neodvažuji hádat... )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
von Špilberk: Chyba! Je potřeba, aby se začal dělat Libenák, Krejcárek a Hlávkův most najednou!
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak to je suverénně nejblbější teorie, jakou kdo zatim vyslovil a do toho počítam i jistého OMG...von Špilberk píše: ↑28.4.2021 9:38Taky je možnost, že výluka je posunuta na politickou objednávku šotoparty z magistrátu, aby se odblokovalo zavedení l.19, a k tomu se asi těžko někdo přizná.