Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4142
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 05.5.2021 9:52

Pražského povstání...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4142
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 01.5.2021 15:07

prochy2 píše:
30.4.2021 19:41
Vysvětlení je daleko jednodušší...
@3644
Kdo by to řekl, že jedna strana ulice není součást RTT, když druhá strana ulice je.

prochy2
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 29.11.2013 13:42

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od prochy2 » 30.4.2021 19:41

MPL píše:
29.4.2021 12:16
že by "Franta" popletl směry, když to tam s "Vencou" dávali? :lol:
Vysvětlení je daleko jednodušší...

Když vznikal a finišoval projekt měla jezdit 193 po TT od Nuselské radnice po PP.

Kotorská měla být zcela bez BUS. PP dc má v čele uskočenou hranu. Nuselská radnice ZC se nebuduje v rámci RTT, není dána její poloha.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3828
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 30.4.2021 18:01

Proxy píše:
30.4.2021 15:21
Až bude jasné, v jaké poloze to přesně povede kolem Hlavního nádraží, tak se uvidí, co se zachová a co ne ;-)
Tohle přesně se mi na tom nelíbí. Mělo by se myslet dopředu a udělat to tak, aby to bylo maximálně recyklovatelné, když už se do toho ty peníze nasypou. Když to použitelné nebude, tak se tím nová trať jen oddálí, jelikož to nepůjde kvůli napojení za provozu překopat.

Nicméně je možné že někdo i myslel, ale stydí se tím pochlubit a místo toho si z nás utahuje :)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4142
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 30.4.2021 17:22

Tak dík. @3644
Papír je jasný opravdu poměrně. To je tak, když se do popisu tratě mezi věty v budoucím čase dostane věta v čase přítomném. Proto jsem nepochopil, co je (když to tam není) a co bude. :wink:

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2414
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Proxy » 30.4.2021 15:21

von Špilberk píše:
27.4.2021 9:55
Já jsem z toho papíru ani přesně nepochopil, co má vzniknout. Jestli kompletní trojúhelník pro obracení všech tramvají, nebo nějaký vjezd - přejezd - výjezd pro KT.
Ani jsem nepochopil, co všechno se má po použití snést nebo jestli něco zůstane pro budování tratě kolem Hlaváku.
Jediné, co jsem pochopil z reakce Absoluta na diskuzi na K - reportu, je skutečnost, že když něčemu nerozumím, tak je to moje vina, protože jsem blbej.
Já si myslím, že ten papír je poměrně jasný ;-)
Má se zbudovat připojení do Opletalovy ulice ve směru od Senovážného náměstí. Za obloukem křížový kolejový přejezd. Provizorní zastávky z BKV panelů. Až bude jasné, v jaké poloze to přesně povede kolem Hlavního nádraží, tak se uvidí, co se zachová a co ne ;-) Zatím to bude obratiště pro obousměrné tramvaje, takže tam může končit cokoliv na čem bude jezdit KT nebo dvounápravové vozy. Může to být běžná linka, náhradní linka, komerční jízda, vůz po nehodě....

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9945
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 29.4.2021 17:46

Já si myslím, že jsme tak nízké existence, že nemáme šanci dostat vysvětlení, protože vrchnost nejvyšší šotouštvo ví vše nejlépe. :devilsmokin

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4142
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 29.4.2021 15:33

S těmi prefabrikáty je to zajímavé: u Nuselské radnice jsou jen DC, na Paloučku v obou směrech, na Povstání budou jen ZC, no a na Kotorské nejsou vůbec. :-k

MPL
Uživatel
Příspěvky: 170
Registrován: 06.1.2010 8:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MPL » 29.4.2021 12:16

že by "Franta" popletl směry, když to tam s "Vencou" dávali? :lol:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4142
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 29.4.2021 9:28

9001: dík, konečně to chápu. :wink: V tom případě by se ještě mohla připojit ta stropní deska na Florenci C. :smt044 :smt044 :smt044

Seriózní pozdrav z Pražského povstání:
(za povšimnutí stojí skutečnost, že prefabrikáty s integrovanou nástupní hranou budou ve směru ZC, i když bus 193 bude tuto zastávku používat výhradně DC, což má jistě nějaké skvělé vysvětlení, které se ani neodvažuji hádat... :-# )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9945
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 28.4.2021 21:24

von Špilberk: Chyba! Je potřeba, aby se začal dělat Libenák, Krejcárek a Hlávkův most najednou! :D

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6394
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od demon » 28.4.2021 20:36

von Špilberk píše:
28.4.2021 9:38
Taky je možnost, že výluka je posunuta na politickou objednávku šotoparty z magistrátu, aby se odblokovalo zavedení l.19, a k tomu se asi těžko někdo přizná. :wink:
Tak to je suverénně nejblbější teorie, jakou kdo zatim vyslovil a do toho počítam i jistého OMG...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4142
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 28.4.2021 9:38

Taky je možnost, že výluka je posunuta na politickou objednávku šotoparty z magistrátu, aby se odblokovalo zavedení l.19, a k tomu se asi těžko někdo přizná. :wink:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3828
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 28.4.2021 9:31

Podle harmonogramu mají práce začít snesením svršku a skončit obnovou svršku. Mezi tím bude 60 týdnů makačky na oholeném mostě. Nemá co jiného začít, není co připravovat.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4142
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 28.4.2021 9:23

Ke Krejcárku:
„Pokud veřejná zakázka na zhotovitele poběží bez komplikací, budeme znát vítěze nejdříve v průběhu letošního července, “ uvedl ředitel odboru komunikace DPP Daniel Šabík. Vítěz pak musí doladit a koordinovat výluky se Správou železnic, samotná stavba potrvá rok a půl.
Takže už je jasné, že v 1. pololetí nezačne nic.

Pak je tu taky možnost dle chytré horákyně: ještě letos se něco dělat začne, ale nebude to výluka. 8-)

Odpovědět