Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Chlapcí, zvolněte, jste moc rychlí, my tam momentálně nemáme s čím jezdit a to by vypadalo blbě?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
9001: Na plnou 15 a 17 nejsou vozy Bych to tak viděl...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A důvod? Tohle se klukům z Vrchní stavby nestává, spíš končí dříve.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak nábřeží Edvarda Beneše do 15.10. zcela určitě nebude...
ROPID už to ví taky.
ROPID už to ví taky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/454609
Soutěží se projekt rekonstrukce Jičínské vč. prověření možnosti napojení do Olšanské.
Soutěží se projekt rekonstrukce Jičínské vč. prověření možnosti napojení do Olšanské.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pavlák se rýsuje...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, v oblouku Hercovka <=> Ke Stírce je obousměrně OR10 již historicky, pro nevhodnou geometrii ("klopení") trati a to proto, aby kolizní směr od Kobyliského náměstí neměl přes přejezd trati "schody" Samotné železo tam není ve špatném stavu a ani nijak staré. Cca 5-7 let
P_V: Tomu bych i věřil
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nepřekonatelný problém je prý v tom, že na 15T se železničnější kola nevejdou, protože je to tam dost natěsnané. Nevím o kolik by to ještě šlo.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono by stačilo udržet současnou v rozumném stavu...
Dneska jsem po delší době jel 17 směr Kobylisy a Stírka je docela šílená... Tam je snad OR 10 přes celou křižovatku a docela to i házelo
Dneska jsem po delší době jel 17 směr Kobylisy a Stírka je docela šílená... Tam je snad OR 10 přes celou křižovatku a docela to i házelo
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nebylo by spíš na čase se zamyslet třeba nad tím, že zlepšující se stav infrastruktury by umožnil přejít na širší kola? Tím by mohlo dojít k redukci mnoha mělkých křížení/srdcovek. Nebo je v tom nějaký jiný "nepřekonatelný" problém?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Když jsme tu řešili ten cyklopruh, tak to bylo z mé strany spíše zamyšlení, než že by mi to trhalo žíly. Ten "mokrý" přestup je mrzutý, ale co mi za tram přijde jako vysloveně proseknutá příležitost, je absence rychlostní výhybky, aby se mohlo směr Hostivař 30 (do smyčky 15). To mi přijde fakt škoda a v opačném směru se pak naskýtá jedinečná příležitost vyzkoušet nějaký nový prototyp křížení, kde by se mohla taktéž zkoušet vyšší rychlost. Nevíte, jestli se to bodlo úplně, nebo je tam třeba příprava, ale nešlo to kvůli těm BKV zastávkám?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Muzejním T6 se dveře podříznou?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Budou se dělat zastávky s vyšší nástupní hranou? Dosud tomu bránil jediný udávaný důvod a tím byl T6 a její výklopné dveře. Co teď? Nemyslím, že by se tím měli předělávat, ale když je nějaká rekonstrukce, tak jestli už se může zastávka s vyšší nástupní hranou oficiálně postavit.