Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 10.10.2021 21:50

Chlapcí, zvolněte, jste moc rychlí, my tam momentálně nemáme s čím jezdit a to by vypadalo blbě? :shock: :lol:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 10.10.2021 21:34

9001: Na plnou 15 a 17 nejsou vozy :devilsmokin Bych to tak viděl... :-W

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 10.10.2021 18:47

A důvod? Tohle se klukům z Vrchní stavby nestává, spíš končí dříve.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 10.10.2021 14:34

Tak nábřeží Edvarda Beneše do 15.10. zcela určitě nebude...
ROPID už to ví taky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 20.9.2021 10:30

https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/454609
Soutěží se projekt rekonstrukce Jičínské vč. prověření možnosti napojení do Olšanské.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 20.9.2021 7:47

Pavlák se rýsuje...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 19.9.2021 8:56


Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 15.9.2021 7:56

9001 píše:
14.9.2021 19:25
...17 směr Kobylisy a Stírka je docela šílená... Tam je snad OR 10 přes celou křižovatku a docela to i házelo :-(
Ano, v oblouku Hercovka <=> Ke Stírce je obousměrně OR10 již historicky, pro nevhodnou geometrii ("klopení") trati a to proto, aby kolizní směr od Kobyliského náměstí neměl přes přejezd trati "schody" Z:idea: Samotné železo tam není ve špatném stavu a ani nijak staré. Cca 5-7 let Z:idea:

P_V: Tomu bych i věřil :roll: :zadnice

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 14.9.2021 20:57

Nepřekonatelný problém je prý v tom, že na 15T se železničnější kola nevejdou, protože je to tam dost natěsnané. Nevím o kolik by to ještě šlo.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 14.9.2021 19:25

Ono by stačilo udržet současnou v rozumném stavu...

Dneska jsem po delší době jel 17 směr Kobylisy a Stírka je docela šílená... Tam je snad OR 10 přes celou křižovatku a docela to i házelo :-(

Uživatelský avatar
Jirka
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 07.9.2004 17:53
Bydliště: JZM

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jirka » 14.9.2021 17:24

Nebylo by spíš na čase se zamyslet třeba nad tím, že zlepšující se stav infrastruktury by umožnil přejít na širší kola? Tím by mohlo dojít k redukci mnoha mělkých křížení/srdcovek. Nebo je v tom nějaký jiný "nepřekonatelný" problém?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 14.9.2021 12:46

Když jsme tu řešili ten cyklopruh, tak to bylo z mé strany spíše zamyšlení, než že by mi to trhalo žíly. Ten "mokrý" přestup je mrzutý, ale co mi za tram přijde jako vysloveně proseknutá příležitost, je absence rychlostní výhybky, aby se mohlo směr Hostivař 30 (do smyčky 15). To mi přijde fakt škoda a v opačném směru se pak naskýtá jedinečná příležitost vyzkoušet nějaký nový prototyp křížení, kde by se mohla taktéž zkoušet vyšší rychlost. Nevíte, jestli se to bodlo úplně, nebo je tam třeba příprava, ale nešlo to kvůli těm BKV zastávkám? :-k :cry:

OKN81
Uživatel
Příspěvky: 142
Registrován: 28.10.2010 20:25
Bydliště: Praha - Čakovice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od OKN81 » 13.9.2021 9:16

P_V píše:
12.9.2021 20:52
Muzejním T6 se dveře podříznou? :)
Do sekce humor prosím!

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 12.9.2021 20:52

Muzejním T6 se dveře podříznou? :)

OKN81
Uživatel
Příspěvky: 142
Registrován: 28.10.2010 20:25
Bydliště: Praha - Čakovice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od OKN81 » 12.9.2021 14:45

Budou se dělat zastávky s vyšší nástupní hranou? Dosud tomu bránil jediný udávaný důvod a tím byl T6 a její výklopné dveře. Co teď? Nemyslím, že by se tím měli předělávat, ale když je nějaká rekonstrukce, tak jestli už se může zastávka s vyšší nástupní hranou oficiálně postavit. :?:

Odpovědět