Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Každopádně svezení přes Krejcárek je parádní, hlavně aby to co nejdéle vydrželo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Velká oprava tramvajové trati na Žižkově: Zastávky se posunou, projekt bude modrozelený
https://zdopravy.cz/velka-oprava-tramva ... ny-171578/
https://zdopravy.cz/velka-oprava-tramva ... ny-171578/
Rekonstrukce začne na jaře 2025 a potrvá asi rok.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Původně tam taky byla žlábková kolejnice a dilatace ve žlábkové kolejnici fungovaly špatně. Vlastně i ve městě se jeden čas zřizovaly dilatace ve žlábkových kolejnicích a po čase se zase rušily a zavařovaly, protože se to různě kazilo a vylamovalo.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Podle mne byla stará dilatace do oblouku, zrovna jako tato, i když si myslím, že je asi nyní mírnější. Řekl bych, že je to mírnějším obloukem. Co se týká rychlosti, tak ta je hlavně dána technickým stavem kolejiště. Pokud se pamatuju, tak i na staré se jezdilo víc. Zrovna tak to platí i na Barrandov, jestli se nepletu. I tam se občas snižovala rychlost, díky poruchám dilatací na mostě pro změnu ve směru nahoru.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mě teda přijdou v oblouku i po novu.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dilatace byli v oblouku a díky tomu se zde muselo jezdit 10 km rychlostí, což po rekonstrukci odpadlo.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Může někdo vysvětlit, co přesně bylo špatně s těmi dilatacemi v přechodnici? A co se rekonstrukcí změnilo?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
definitivní podoba dilatací:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dnes ráno viděny dvě kachny (9079 a ještě další v PID nátěru) v Jana Želivského směr Ohrada, obě s nápisem "zkušební jízda".
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Skoro přemýšlím, zda to nebyla Fata morgana... Ale včera jsem z busu zahlédl na mostě u Krejcárku 2x 14T vedle sebe Moc se těším na konec cestování do práce oklikami
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bez výhrad podepisuju.Karosák píše: ↑19.5.2023 23:2870 (80) je sranda, která něco stojí, má v Praze omezené možnosti uplatnění, musí tomu být extra přizpůsobena (homologovaná) vozidla, trakční vedení, i trať...jsou to citelné náklady s mizernou efektivitou v našich podmínkách.
Naopak 60 je rychlost, kterou můžeme rozšířit bez výrazných nákladů okamžitě a brání jí jen úřední šiml