Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 06.2.2025 16:08
Začít se musí, protože by jinak ta salámově budovaná trať po Václaváku končila několik metrů od cíle
Stavba bude trvat 22 měsíců, tak aby se to stihlo. Většinu toho času zabere demolice podzemní garáže a stavba nové menší. (nevím proč to nejde po zboření stropu zavézt sutí a hlínou z jiných staveb, podzemní garáž pro zahradníky je docela luxus, a zvlášť na místě kde stavba tak extrémně překáží)
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4488
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 06.2.2025 14:00
P_V píše: ↑05.2.2025 21:10
Stavba TT Muzeum, která má začít ve druhém kvartálu, tam chybí.
Možná se neví, jestli opravdu začne. Nebo to není rekonstrukce a oprava, ale je to výluka, takže...

-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 06.2.2025 10:55
Radlická - Za ženskými domovy, srpen - listopad.
(a zruší se vstup do metra)
-
Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2469
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Proxy » 06.2.2025 10:01
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1558
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 06.2.2025 6:54
Možná nejen ta, jsou tam podivné díry.
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 05.2.2025 21:10
Stavba TT Muzeum, která má začít ve druhém kvartálu, tam chybí.
-
Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2469
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Proxy » 31.1.2025 17:40
Harmonogram výluk, rekonstrukcí a oprav DPP a TSK bude představen na společné tiskové konferenci, která se bude konat ve středu
5. února 2025.
Poté můžete čekat tiskovou zprávu a zveřejnění kompletního přehledu

-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2395
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 24.1.2025 20:06
Jo, nějak mi tam vypadl spoj na Spořilov.
Asi tedy spíš:
19 PA-IPP (KT)
11 od Spořilova na DH
13 Italská-Spojovací (KT)
-
Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2044
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petr » 23.1.2025 14:21
pawel píše: ↑21.1.2025 19:45
von Špilberk píše: ↑18.1.2025 17:15
Dle zpráv ze školení bude za IPP přejezd a zvažuje se varianta l.19 Pankrác - IPP.
Takže
11 Depo HO-Otakarova-Bruselská-Šumavská-Flora ... Spojovací
19 PA-IPP
13 Olšany-Italská
...?
Líto je mi ale Francouzské, která opět přijde o vítanou posilu v podobě 13ky.
Nemyslel jste tu 11 spíš ze Spořilova? Než z Depa Hostivař? Přiznám se, že se mi na chvilku zavařil mozek, když jsem si tu trasu promítl a až pak mi došlo, že před tou Otakarkou má být něco jiného

-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2395
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 21.1.2025 19:45
von Špilberk píše: ↑18.1.2025 17:15
P_V píše: ↑18.1.2025 12:29
připojení TT Muzeum - podle zmínek o letošním nedostatku KT8 asi už letos
Dle zpráv ze školení bude za IPP přejezd a zvažuje se varianta l.19 Pankrác - IPP.
Takže
11 Depo HO-Otakarova-Bruselská-Šumavská-Flora ... Spojovací
19 PA-IPP
13 Olšany-Italská
...?
Líto je mi ale Francouzské, která opět přijde o vítanou posilu v podobě 13ky.
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 21.1.2025 16:11
Během té demolice a stavby podzemní garáže povede magistrála ve 2 pruzích po vytrhané TT. Bude to husté.
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 21.1.2025 15:38
TT Muzeum: zahájení stavby ve druhém čtvrtletí (aktuální zprávy), výluka TT IPP - Italská 135 dní podle harmonogramu ale 22 měsíců podle textové části (rozpor v dokumentaci k veřejné zakázce). Nejvíc času zabere demolice podzemního prostoru přiléhajícího k podchodu, který byl prý zamýšlen jako podjezd k podzemním garážím, které se nepostavily, a stavba nové podzemní garáže pro zahradníky v tom místě.
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4749
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 20.1.2025 8:19
P_V píše: ↑18.1.2025 14:20
Zavřením Hradčanské vznikne tak trochu problém s návazností na vlak, který tam končí. To se panu OMG86 nebude líbit
Od toho existuje metro na Velekravíně