S prodloužením na jižák se asi v dohledné době 30 let nepočítá, když se dají do zásadnější rekonstrukce...von Špilberk píše: se bude dělat i smyčka Spořilov (prý jedna výstupní a 2 nástupní zastávky)
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
stručný výcuc ze školení:
Karlín do 11. 5.
v létě:
protihluková stěna v KO (RTT Klapkova až příští rok, Voz. Hloubětín 2018)
Staroměstská - Čechův most
s RTT Nuselská - U Plynárny se bude dělat i smyčka Spořilov (prý jedna výstupní a 2 nástupní zastávky)
oprava Pavlák - Mírák
instalace R03 na kpt. Jaroše
Karlín do 11. 5.
v létě:
protihluková stěna v KO (RTT Klapkova až příští rok, Voz. Hloubětín 2018)
Staroměstská - Čechův most
s RTT Nuselská - U Plynárny se bude dělat i smyčka Spořilov (prý jedna výstupní a 2 nástupní zastávky)
oprava Pavlák - Mírák
instalace R03 na kpt. Jaroše
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V aktuálním Tučňáku (http://www.praha4.cz/file/yJ921/05-Tucn ... n-2016.pdf)(str. 7) info o RTT Nuselská a U Plynárny.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 421
- Registrován: 16.5.2009 19:26
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Před a v zastávce Karlínské náměstí ZC jsem dneska narazil na malé pasti na mamuty (cca. na šířku pneumatiky auta z každé strany kolejnice). Zajímalo by mě, kdo to značil, protože na vozovce to není ve tmě skoro vidět a svislé značky spíš nabádají, aby řidič jel protisměrem...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Výluka je psaná až do půlky května a už před týdnem mi nebylo jasné, co tak dlouho budou dělatKarosák píše:...Tempo dělníků Alstapu je velmi, velmi vlažné. Před 3 týdny jsem tam měl pochůzku a mnoho se od té doby nezměnilo. Kdyby bylo tempo jako na Vršovické, už se mohlo jezdit. V dotčeném úseku neprobíhá žádná cizí, ani vyvolaná investice, ktera by RTT měla nestandardně prodlužovat. Působí to na mne, že tato RTT není tak politicky exponovaná jako Vršovická a Alstap, s menším počtem dělníků a delším časem realizace, mohl nabídnout nižší cenu. Pokud se nepletu, toto už není hrazeno z EU EUR.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nedělá se to tak, tak místo toho radši uděláme absolutní paskvil se dvěma zastávkama za sebou. To ať se do toho radši nehrabe nebo ať prostě bus staví nebezbariérově...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ve Francouzské je cyklo-pseudovídeň. Vše gumokolní po silnici, jen cyklo má vyjímku na vídeň. Ale kdybys měl klasickou vídeň, musel bys to ošetřit DZ a stejně ti pak jedoucí za busem zůstanou za busem a ještě ho ob/jebou zleva. To asi cajti nedovolí, není to úplně standardní a snadná situace. Ostatně i s klasickými vídněmi to v Holeškách drhlo...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tempo nevadí, jen ať se to klidně protáhne. Karlín má proklad a klid od tranzitu a Holešovice 3
Jinak, doslechl jsem se, že se chystá rekonstrukce zastávek Maniny na vídeňský typ. Údajně by mělo dojít k posunu zastávek po pár metrech protisměrně, prý kvůli minibusu, který bude stavit před nimi. Je nějakej důvod, proč by nemohl bus zastavit u vídně, jako ve Francouzské?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jinak, doslechl jsem se, že se chystá rekonstrukce zastávek Maniny na vídeňský typ. Údajně by mělo dojít k posunu zastávek po pár metrech protisměrně, prý kvůli minibusu, který bude stavit před nimi. Je nějakej důvod, proč by nemohl bus zastavit u vídně, jako ve Francouzské?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Palachovo nám.
Ale časový rozsah odpovídá něčemu většímu, než jen výměně panelů. Jak dlouho trvala loni ta rekonstrukce oblouku u Bulhara?
Jinak jsem si prošel Karlín a jsem pln dojmů
Rodí se zastávky. Urxova zkráceny na délku jedné soupravy a posunuty na východ takto: https://mapy.cz/s/CzeG
Obě hrany stejné délky jsou vstřícně, v prostoru zastávky je rozšířena osovka-kolej do centra ustupuje na sever a u vozovny se opět vrací k jihu, kolej z centra je v přímé. Otevírá se zde možnost společné zastávky pro nějaký eventuelní midibusový karlínsko-rohanský vymeták.
Dále je v zastávkách snížena niveleta, ale v prostoru výjezdu/přejezdu z Urxovy je naopak zvýšena a je tam pěkná vlna společně se změnou osovky. Jízdní komfort neutrpí. Na pohled je to trochu geometrická divočina, ale rozhodně to není dobytkárna jako u Edenu
Dále zde: https://mapy.cz/s/Czk0 vznikl nový přejezd přes trať v plné parádě. Kvůli vjezdu do areálu Invalidovny mi to přijde teda trochu zbytečné
O kus dále v úrovni pomníku: https://mapy.cz/s/CzlA je travnatý zákryt TT v délce cca 20 metrů nahrazen dlažbou, ale nájezdy nejsou realizovány-naprosto nechápu
Přejezd Za Invalidvnou je zachován v plné parádě. Zastávky Invalidovna jsou v původní poloze na délku dvou souprav-patrné podle vznikajících hran. Naprosto zmaten jsem ale z okolní komunikace, není mi vůbec jasné odkud a kam bude možné se po tomto úseku Sokolovské pohybovat IAD. Pouze se domnívám, že od Urxovy to půjde až k zast. Invalidovna a to slepé střevo může být využito pro parkování. Zastávky Invalidovna pak budou plynule navazovat na chodník, takže takový veliký mys až ke zvýšenému pásu, který tak znemožní tranzit. Kdo by to chtěl vzít po kolejích, bude mu to asi znemožněno jakousi novou vychytávkou, ke které bych rovněž potřeboval vysvětlení-viz obrázek
Dále je trať jak byla, jen nahrazeny BKV klasikou a od Švábků pak w-tramem. Tempo dělníků Alstapu je velmi, velmi vlažné. Před 3 týdny jsem tam měl pochůzku a mnoho se od té doby nezměnilo. Kdyby bylo tempo jako na Vršovické, už se mohlo jezdit. V dotčeném úseku neprobíhá žádná cizí, ani vyvolaná investice, ktera by RTT měla nestandardně prodlužovat. Působí to na mne, že tato RTT není tak politicky exponovaná jako Vršovická a Alstap, s menším počtem dělníků a delším časem realizace, mohl nabídnout nižší cenu. Pokud se nepletu, toto už není hrazeno z EU EUR.
Ale časový rozsah odpovídá něčemu většímu, než jen výměně panelů. Jak dlouho trvala loni ta rekonstrukce oblouku u Bulhara?
![Idea Z:idea:](./images/smilies/idea_z.gif)
Jinak jsem si prošel Karlín a jsem pln dojmů
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Rodí se zastávky. Urxova zkráceny na délku jedné soupravy a posunuty na východ takto: https://mapy.cz/s/CzeG
Obě hrany stejné délky jsou vstřícně, v prostoru zastávky je rozšířena osovka-kolej do centra ustupuje na sever a u vozovny se opět vrací k jihu, kolej z centra je v přímé. Otevírá se zde možnost společné zastávky pro nějaký eventuelní midibusový karlínsko-rohanský vymeták.
Dále je v zastávkách snížena niveleta, ale v prostoru výjezdu/přejezdu z Urxovy je naopak zvýšena a je tam pěkná vlna společně se změnou osovky. Jízdní komfort neutrpí. Na pohled je to trochu geometrická divočina, ale rozhodně to není dobytkárna jako u Edenu
![Ä?un?k :prase](./images/smilies/prase.gif)
Dále zde: https://mapy.cz/s/Czk0 vznikl nový přejezd přes trať v plné parádě. Kvůli vjezdu do areálu Invalidovny mi to přijde teda trochu zbytečné
![vztek @3656](./images/smilies/jicon30.gif)
O kus dále v úrovni pomníku: https://mapy.cz/s/CzlA je travnatý zákryt TT v délce cca 20 metrů nahrazen dlažbou, ale nájezdy nejsou realizovány-naprosto nechápu
![:smt107](./images/smilies/107.gif)
Přejezd Za Invalidvnou je zachován v plné parádě. Zastávky Invalidovna jsou v původní poloze na délku dvou souprav-patrné podle vznikajících hran. Naprosto zmaten jsem ale z okolní komunikace, není mi vůbec jasné odkud a kam bude možné se po tomto úseku Sokolovské pohybovat IAD. Pouze se domnívám, že od Urxovy to půjde až k zast. Invalidovna a to slepé střevo může být využito pro parkování. Zastávky Invalidovna pak budou plynule navazovat na chodník, takže takový veliký mys až ke zvýšenému pásu, který tak znemožní tranzit. Kdo by to chtěl vzít po kolejích, bude mu to asi znemožněno jakousi novou vychytávkou, ke které bych rovněž potřeboval vysvětlení-viz obrázek
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Dále je trať jak byla, jen nahrazeny BKV klasikou a od Švábků pak w-tramem. Tempo dělníků Alstapu je velmi, velmi vlažné. Před 3 týdny jsem tam měl pochůzku a mnoho se od té doby nezměnilo. Kdyby bylo tempo jako na Vršovické, už se mohlo jezdit. V dotčeném úseku neprobíhá žádná cizí, ani vyvolaná investice, ktera by RTT měla nestandardně prodlužovat. Působí to na mne, že tato RTT není tak politicky exponovaná jako Vršovická a Alstap, s menším počtem dělníků a delším časem realizace, mohl nabídnout nižší cenu. Pokud se nepletu, toto už není hrazeno z EU EUR.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nová výluka: http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/staro ... -tramvaji/
Máme na to i oběžník, ale i v oběžníku mě docela zaujala ta oprava TT. To nám asi z toho esíčka w-tram neudělají, co
To by asi napsali rekonstrukce TT. ![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Máme na to i oběžník, ale i v oběžníku mě docela zaujala ta oprava TT. To nám asi z toho esíčka w-tram neudělají, co
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
videno vsude mozne v nemecku, takze to jde.P_V píše:Chtělo by to navrhnout osvětlovací nástavec i na sloup s elektrobižuterií. Když už jde o to estetično.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák - protože krásno. Ono to na pohled vypadá opravdu hezky, ale to s tím zhoršením výhledu bylo první co mě napadlo, když jsem tamtudy jel. Už se těším, až tam nějakej přechodec vybafne zpoza sloupu. Ale je otázka, co bude na tý zahrádce vedle kolejí, jestli oraniště s kytkama jako předtím (po kterým se nedá moc chodit), tak budou ty místa courání docela dobře odhadnutelný. Spíš se bojím, aby nám tam ráno a večer nezačali houfně venčit pejsky, když tam maj takovou hezkou travičku (jak se třeba zhusta děje na Břevnově).
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
petr91: jasně, ostrůvek, odbočovák, posun trati k severu, to vše beru, ale proč pak sloupy TV mezi kolejemi, změna osovky, zhoršení výhledu na trať a nutnost tě klikaté divočiny. Sloupy TV s výložníky i hlavicemi VO mohly zůstat v zeleném pásu. I při údržbě zeleně na trati by tolik nepřekážely :-S
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Chtělo by to navrhnout osvětlovací nástavec i na sloup s elektrobižuterií. Když už jde o to estetično.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To esíčko tam je z důvodu, aby se tam vešel ostrůvek pro chodce co čekají na zelenou mezi silnicí a TT. Dle mě se tam musel vejít a dle norem má nějakou velikost a IAD s odbočujícím pruhem neuhneKarosák píše:Esíčko u Edenu je sice IPoRno, ale poloměry jsou opravdu velkorysé, takže bych řekl, že je to bez dopadu na jízdní komfort.
![Shame on you (-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
Přesně tak.ZXS91 píše:
Měl bych jeden dotaz ke sloupořadí: Místy je samostatně sloup TV a VO metr od sebe. Je to způsobený tou elektrobižuterií na sloupu TV a tudíž nemožností mít 2v1?