Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Stav RTT ulice Bělehradská ke dni 29.6.2015 http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_B ... 29.6.2015/
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Z vlaku viděno (již v pátek) u stanice Praha-Ruzyně větší množství kolejnic (zřejmě S49). Pochybuji, že by je tam měla SŽDC pro Buštěhradku, takže zřejmě pro RTT Evropská II.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono to není ani o té nechuti, ale jak se to zřídí, nejvíc papírování a zařizování s tím pak má DPP. Při každé akci to výrazně zvětšuje objem papíru, razítek, zdržuje to, navíc hrozí, že se majitel domu rozhodne pro opravu fasády a chce po DPP finanční spoluúčast atd. Tj. mít to v jedné ulici na patnácti domech a něco tam dělat - no noční můra.XSC píše:Když to jde za hranicemi a šlo to i za první republiky v kapitalismu bez přívlastků, tak proč by to nemělo jít dneska?9001 píše:Minimálně nechut majitelů domů si nechat v LV dát věcné břemeno...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nikoli. Lidi byli "chytří" vždycky a hádali se taky vždycky. Je to proto, protože je stát neumí poslat do9001 píše:Protože jsou dnes lidi moc chytří a dokážou se hádat kvůli každé kravině...
![***** :zadnice](./images/smilies/zadek.gif)
Dyť si to vem, dneska se na někoho zamračí policajt a už je slyšet křik o policejním státě. A ouřada udělá co? Ouřada se lekne a couvne, aby měl klid a nemusel nic řešit.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Protože jsou dnes lidi moc chytří a dokážou se hádat kvůli každé kravině...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Když to jde za hranicemi a šlo to i za první republiky v kapitalismu bez přívlastků, tak proč by to nemělo jít dneska?9001 píše:Minimálně nechut majitelů domů si nechat v LV dát věcné břemeno...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na druhou stranu sloup taky něco stojí - urřitě by šlo (kdyby SE chtělo) dohodnout na nějakém dlouhodobém pronájmu (jak dlouho sloup vydrží? 40 let?), takže by pak ani nebylo potřeba řešit věcná břemena?9001 píše:Minimálně nechut majitelů domů si nechat v LV dát věcné břemeno...
Spíš by mne zajímalo, čím je, že třeba na nároží Myslíkovy a Spálené jsou některá vedení na úchytech a jiná na sloupech - a tak se zjevně stalo při rekonstrukci, že na některé domy se výložníky vracely, jinde se dávaly sloupy...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Minimálně nechut majitelů domů si nechat v LV dát věcné břemeno...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Děkuju za odpověď. Je nějaký důvod, proč preferovat výložníky? Převěsy do protějších domů by při stejném počtu sloupů vypadaly subtilněji.
Je snaha do budoucna sloupy v ulicích eliminovat, nebo lze tak akorát sloučit trolejové stožáry s lampami? Zajímavé, že třeba v Rakousku visí z domu na dům skoro vše, zatímco u nás jsou ulice plné sloupů...
Edit: Jestli koukám správně, tak napájecí sloup se přesunul ze západní na východní stranu ulice a není tak ve sloupořadí. To má nějaký důvod?
Je snaha do budoucna sloupy v ulicích eliminovat, nebo lze tak akorát sloučit trolejové stožáry s lampami? Zajímavé, že třeba v Rakousku visí z domu na dům skoro vše, zatímco u nás jsou ulice plné sloupů...
Edit: Jestli koukám správně, tak napájecí sloup se přesunul ze západní na východní stranu ulice a není tak ve sloupořadí. To má nějaký důvod?
Naposledy upravil(a) ElWapp dne 29.6.2015 22:33, celkem upraveno 4 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Myslím, že vystřídaná kombinace lamp a úchytů na baráku na druhé straně byla původně povedená. IPR si ale přál výložníky a jednu řadu sloupů na jedné straně, kterou zamaskuje několika stromy. Akce byla připravena od roku 2010 a tyhle věci se tam doplňovaly narychlo, takže úvaha o bezsloupové ulici a osvětlení na převěsech nebyla reálná, přes baráky by se tam osvětlení už nedotáhlo, to je moc velký zásah. Tak se dospělo k lampám na nových sloupech trolejového vedení a k výložníkům, které ale hnusně přeškrtaly ten pěkný průhled z Šafaříkovy na Muzeum.ElWapp píše:Proc se na Belehradske nevesi troleje na domy? Snad u kazdeho sloupu je na dome videt stary uchyt. Ta ulice by mohla byt cela bez sloupu... a lampy se slouci se stozary noveho trakcniho vedeni?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Proc se na Belehradske nevesi troleje na domy? Snad u kazdeho sloupu je na dome videt stary uchyt. Ta ulice by mohla byt cela bez sloupu... a lampy se slouci se stozary noveho trakcniho vedeni?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vypadá to, že je tam pevné podloží. Navíc se v tomto místě vzhledem k šířce ulice nedělá protihluková úprava, takže se nehloubí vana pro L profily a nevykládá se to pryžovými rohožemi. Jen se to zafixuje na pevné podložce a dolije betonem.von Špilberk píše:(hloubka w-tramu se mi zdá nějaká malá, ale snad vědí, co dělají)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
U zastávky Thákurova bude ještě pokračovat w-tram, až po křižovatku Šárecká (Kolejní):
(hloubka w-tramu se mi zdá nějaká malá, ale snad vědí, co dělají
)
(hloubka w-tramu se mi zdá nějaká malá, ale snad vědí, co dělají
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Evropská je už zbavena BKV panelů (až na několik přejezdů):
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
P_V píše:......Škoda že se to nehejblo směrem k nově zřízenému nástupišti, aby se na druhé straně při rozšiřování nemusel rušit pruh pro auta.
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Já tedy ne:
1.) od SSZ řízené křižovatky před zast. Práv. fak. DC nesmí po (ani podél) TT žádná IAD!
2.) z Pařížské od Staroměstského nám. přeci jen asi je možno odbočit vlevo na/podél TT k nám. J. Palacha, ale:
a) těch aut takto jezdí naprosté minimum
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
b) mezi TT (její kolej DC) a obrubník se nevlezou - pro zúžení ulice nejpozději po minutí protisměrné zastávky Práv. fak. ZC
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)