Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 17.6.2015 2:49
EBN 11, není to nějaký malý...
*
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=13&t=684
Jen doplnim - nabijeni SOR EBN11 pro rocni zkusebni provoz na 213.gabuliatko píše:Nabíjení SOR EBN8.5zastavaman píše:nevíte někdo, k čemu je to natahováníá drátů na autobusovém stanovišti na Želivského? předpokládám, že trolejbusy tam zavádět nebudou...
Nabíjení SOR EBN8.5zastavaman píše:nevíte někdo, k čemu je to natahováníá drátů na autobusovém stanovišti na Želivského? předpokládám, že trolejbusy tam zavádět nebudou...
To je sice také další správná specifikace zastávek v níž je to použito, ale ještě je podstatné, že to "přepažení" - dělící ostrůvek (podél kterého se nesmí jezdit vlevo) začíná o kus dříve než ta zastávka MHD, v níž stanicující BUS a TROLEJbus lze považovat za překážku = lze je objet i přes plnou dělící čáru protisměrem, KDE BY TÍM V BRNĚ (nebýt těch dělících ostrůvků) BYLA OHROŽENA PROTIJEDOUCÍ VOZIDLA - VČETNĚ TRAMVAJÍProxy píše:Já tedy spíš vidím na fotce z Brna i Chuchle, že se jedná o vstřícně umístěné zastávky.
To na Zlíchově lze dosáhnout pouze tak, že by se zastávka DC posunula na úroveň současné zastávky ZC. Jiné umístění bohužel není možné kvůli domovním vjezdům.
Takže by se ta zastávka hodně vzdálila od autobusové zastávky na Žvahov.
Ale, to by jste se divil, je to na drážních sloupech, tím pádem je to potřeba. Je to v provozované dopravní cestě, že to trčí nad chodník je zcela jedno.MM-Mikulovsky píše:7080: Když by se výložníky TV TT pověsily na sloupy směrem od železnice (samozřejmě, pro rozdílnou výšku TRAM a vlaků i terénu, výrazně níž než ty železniční příčné závěsy), TAK BY BYLY NA OPAČNOU STRANU NEŽ JE ŽELEZNICE A DOSTANE SE K TOMU UCHYCENÍ VÝLOŽNÍKŮ TV TT Z PLOŠINY STOJÍCÍ NA TT A NEPOTŘEBUJE SE VSTUPOVAT NA ŽELEZNICI
A jen pokud by nestačila 1/2 současného VO stojící na východní straně ulice, tak nějak by se dala ta odstraněná 1/2 ze západní strany ulice zavěsit na výložníky TV TT(asi jejich východní konce k vozovce podél přeložené TT) a přívodní kabel VO by mohl vést podélně s TT mezi jejími výložníky (respektive jejich krajními východními závěsnými dráty) čímž k VO by se dalo dostat z plošiny stojící na PK (vozovce podél TT).
Jinak kdyby někoho napadl ještě problém v jiném napětí TV železnice a TT, tak upozorňuji, že dnes (např. na Karláku) celé ty výložníky TV TT jsou z nevodivého materiálu (nějakého plastu či co).
VÍŠ, ŽE JE VĚTŠÍ PROBLÉM, ŽE SE NECHCE, MÍSTO "NEJDE"
Já tedy spíš vidím na fotce z Brna i Chuchle, že se jedná o vstřícně umístěné zastávky.MM-Mikulovsky píše:JSEM SI UVĚDOMIL - VÍTE, KDE SE V BRNĚ POUŽÍVÁ TATO STAVEBNÍ ÚPRAVA ZASTÁVEK MHD V JÍZDNÍM PRUHU
Hlavně v TRAM zastávkách společných s autoBUSy či TROLEJbusy
ČILI ZLÍCHOV (a např. Plynárna Michle a Chodovská) JE TA PRAVÁ ZASTÁVKA NA REALIZACI TAKOVÉ ÚPRAVY (BYŤ I JEN V NEJUŽŠÍM MOŽNÉM PROVEDENÍ = NEJLÉPE TA MNOU NAVRHOVANÁ KOMBINACE STŘÍDAVĚ PROLOŽENÝCH "BUMLÍKŮ" A BALISETŮ)
JSEM SI UVĚDOMIL - VÍTE, KDE SE V BRNĚ POUŽÍVÁ TATO STAVEBNÍ ÚPRAVA ZASTÁVEK MHD V JÍZDNÍM PRUHUMM-Mikulovsky píše:Sedíte opravdu dobře Dnes mne velmi zaskočilo následující zjištění.m@rtin píše:
Předpokládám, že řešení alá Brno někoho na Zlíchově napadlo, jinak by bylo použito. Nebo se mýlím?
I v Praze viditelně jde realizovat mnou prosazovaná (šířkově méně náročná - nejlépe "bumlíky" proložené střídavě s balisety) obdoba výše uvedeného řešení!
Žel to není podél TRAM zastávky v jízdním pruhu IAD, ale podél BUS zastávky MHD v jízdním pruhu, za níž je křižovatka, jejíž jedno "rameno" těsně vedle ní vede přes úrovňový přejezd železniční tratě o 4 kolejích:
Na sloupy železnice nikdo nebude věšet VO ono stačí jaká je spolupráce mezi DPP a Eltodo, spolupráce se SŽDC by byla ještě horší.MM-Mikulovsky píše:Dovolím si přenést diskuzi k REKO TT v Nádražní okolo ČSAD Smíchov do tohoto vlákna: