Stránka 189 z 660

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 17.6.2015 2:49
od Petrpes
EBN 11, není to nějaký malý...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 16.6.2015 22:42
od m@rtin
gabuliatko píše:
zastavaman píše:nevíte někdo, k čemu je to natahováníá drátů na autobusovém stanovišti na Želivského? předpokládám, že trolejbusy tam zavádět nebudou...
Nabíjení SOR EBN8.5
Jen doplnim - nabijeni SOR EBN11 pro rocni zkusebni provoz na 213.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 16.6.2015 21:58
od gabuliatko
zastavaman píše:nevíte někdo, k čemu je to natahováníá drátů na autobusovém stanovišti na Želivského? předpokládám, že trolejbusy tam zavádět nebudou...
Nabíjení SOR EBN8.5

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 16.6.2015 21:52
od zastavaman
nevíte někdo, k čemu je to natahováníá drátů na autobusovém stanovišti na Želivského? předpokládám, že trolejbusy tam zavádět nebudou...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 13.6.2015 18:21
od Martin Šubrt
Semafor opravdu ne ;-)

Pod Karlovem dc nebude zde, ale až za rohem za dalším obloukem.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 13.6.2015 16:44
od m@rtin
Nejak porad nevidim zastavku Pod Karlovem DC. Bude nakonec?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 13.6.2015 11:05
od von Špilberk
Doufám, že ty husí krky, co lezou ze země, budou osvětlení přechodu a ne semafor. [-o< [-o<

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 09.6.2015 8:15
od von Špilberk
Po víkendové výluce horní Palmovky se objevila nová bloková sjezdová výhybka a zmizela OR10. =D> =D>

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.6.2015 13:55
od MM-Mikulovsky
Proxy píše:Já tedy spíš vidím na fotce z Brna i Chuchle, že se jedná o vstřícně umístěné zastávky. ;-)
To na Zlíchově lze dosáhnout pouze tak, že by se zastávka DC posunula na úroveň současné zastávky ZC. Jiné umístění bohužel není možné kvůli domovním vjezdům.
Takže by se ta zastávka hodně vzdálila od autobusové zastávky na Žvahov.
To je sice také další správná specifikace zastávek v níž je to použito, ale ještě je podstatné, že to "přepažení" - dělící ostrůvek (podél kterého se nesmí jezdit vlevo) začíná o kus dříve než ta zastávka MHD, v níž stanicující BUS a TROLEJbus lze považovat za překážku = lze je objet i přes plnou dělící čáru protisměrem, KDE BY TÍM V BRNĚ (nebýt těch dělících ostrůvků) BYLA OHROŽENA PROTIJEDOUCÍ VOZIDLA - VČETNĚ TRAMVAJÍ Z:arrow:
= Na Zlíchově nově v obou směrech s TRAM zastávkami dlouhými na jednu soupravu by to "přepažení" podél odsazené protisměrné zastávky byl ten přesah před začátkem zastávky v daném směru. S tím, že mezi protisměrnými zastávkami by bylo "přepažení" přerušeno tím plánovaným SSZ řízeným přechodem (nejlépe mnou, ze zkušenosti, preferovaným zapnutím tzv. na blikačku a řízením signály jen na výzvu chodců pomocí tlačítka, ale pomocí instalované detekce přijíždějící TRAM přidělované volno chodcům až za zádí stanicující TRAM nikoliv "těsně před jejím čumákem").

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.6.2015 13:39
od 7080
MM-Mikulovsky píše:7080: Když by se výložníky TV TT pověsily na sloupy směrem od železnice (samozřejmě, pro rozdílnou výšku TRAM a vlaků i terénu, výrazně níž než ty železniční příčné závěsy), TAK BY BYLY NA OPAČNOU STRANU NEŽ JE ŽELEZNICE A DOSTANE SE K TOMU UCHYCENÍ VÝLOŽNÍKŮ TV TT Z PLOŠINY STOJÍCÍ NA TT A NEPOTŘEBUJE SE VSTUPOVAT NA ŽELEZNICI :!: :!: :!:

A jen pokud by nestačila 1/2 současného VO stojící na východní straně ulice, tak nějak by se dala ta odstraněná 1/2 ze západní strany ulice zavěsit na výložníky TV TT(asi jejich východní konce k vozovce podél přeložené TT) a přívodní kabel VO by mohl vést podélně s TT mezi jejími výložníky (respektive jejich krajními východními závěsnými dráty) Z:arrow: čímž k VO by se dalo dostat z plošiny stojící na PK (vozovce podél TT).

Jinak kdyby někoho napadl ještě problém v jiném napětí TV železnice a TT, tak upozorňuji, že dnes (např. na Karláku) celé ty výložníky TV TT jsou z nevodivého materiálu (nějakého plastu či co).

VÍŠ, ŽE JE VĚTŠÍ PROBLÉM, ŽE SE NECHCE, MÍSTO "NEJDE" :!: :?:
Ale, to by jste se divil, je to na drážních sloupech, tím pádem je to potřeba. Je to v provozované dopravní cestě, že to trčí nad chodník je zcela jedno.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.6.2015 13:30
od Proxy
MM-Mikulovsky píše:JSEM SI UVĚDOMIL - VÍTE, KDE SE V BRNĚ POUŽÍVÁ TATO STAVEBNÍ ÚPRAVA ZASTÁVEK MHD V JÍZDNÍM PRUHU :?:
Hlavně v TRAM zastávkách společných s autoBUSy či TROLEJbusy :!:
Z:arrow: ČILI ZLÍCHOV (a např. Plynárna Michle a Chodovská) JE TA PRAVÁ ZASTÁVKA NA REALIZACI TAKOVÉ ÚPRAVY (BYŤ I JEN V NEJUŽŠÍM MOŽNÉM PROVEDENÍ = NEJLÉPE TA MNOU NAVRHOVANÁ KOMBINACE STŘÍDAVĚ PROLOŽENÝCH "BUMLÍKŮ" A BALISETŮ)
Já tedy spíš vidím na fotce z Brna i Chuchle, že se jedná o vstřícně umístěné zastávky. ;-)
To na Zlíchově lze dosáhnout pouze tak, že by se zastávka DC posunula na úroveň současné zastávky ZC. Jiné umístění bohužel není možné kvůli domovním vjezdům.
Takže by se ta zastávka hodně vzdálila od autobusové zastávky na Žvahov.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.6.2015 0:53
od MM-Mikulovsky
MM-Mikulovsky píše:
m@rtin píše:Obrázek
Předpokládám, že řešení alá Brno někoho na Zlíchově napadlo, jinak by bylo použito. Nebo se mýlím?
Sedíte opravdu dobře :?: Dnes mne velmi zaskočilo následující zjištění.

:shock: I v Praze viditelně jde realizovat mnou prosazovaná (šířkově méně náročná - nejlépe "bumlíky" proložené střídavě s balisety) obdoba výše uvedeného řešení!
Žel to není podél TRAM zastávky v jízdním pruhu IAD, ale podél BUS zastávky MHD v jízdním pruhu, za níž je křižovatka, jejíž jedno "rameno" těsně vedle ní vede přes úrovňový přejezd železniční tratě o 4 kolejích:
JSEM SI UVĚDOMIL - VÍTE, KDE SE V BRNĚ POUŽÍVÁ TATO STAVEBNÍ ÚPRAVA ZASTÁVEK MHD V JÍZDNÍM PRUHU :?:
Hlavně v TRAM zastávkách společných s autoBUSy či TROLEJbusy :!:
Z:arrow: ČILI ZLÍCHOV (a např. Plynárna Michle a Chodovská) JE TA PRAVÁ ZASTÁVKA NA REALIZACI TAKOVÉ ÚPRAVY (BYŤ I JEN V NEJUŽŠÍM MOŽNÉM PROVEDENÍ = NEJLÉPE TA MNOU NAVRHOVANÁ KOMBINACE STŘÍDAVĚ PROLOŽENÝCH "BUMLÍKŮ" A BALISETŮ)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 06.6.2015 0:30
od MM-Mikulovsky
7080: Když by se výložníky TV TT pověsily na sloupy směrem od železnice (samozřejmě, pro rozdílnou výšku TRAM a vlaků i terénu, výrazně níž než ty železniční příčné závěsy), TAK BY BYLY NA OPAČNOU STRANU NEŽ JE ŽELEZNICE A DOSTANE SE K TOMU UCHYCENÍ VÝLOŽNÍKŮ TV TT Z PLOŠINY STOJÍCÍ NA TT A NEPOTŘEBUJE SE VSTUPOVAT NA ŽELEZNICI :!: :!: :!:

A jen pokud by nestačila 1/2 současného VO stojící na východní straně ulice, tak nějak by se dala ta odstraněná 1/2 ze západní strany ulice zavěsit na výložníky TV TT(asi jejich východní konce k vozovce podél přeložené TT) a přívodní kabel VO by mohl vést podélně s TT mezi jejími výložníky (respektive jejich krajními východními závěsnými dráty) Z:arrow: čímž k VO by se dalo dostat z plošiny stojící na PK (vozovce podél TT).

Jinak kdyby někoho napadl ještě problém v jiném napětí TV železnice a TT, tak upozorňuji, že dnes (např. na Karláku) celé ty výložníky TV TT jsou z nevodivého materiálu (nějakého plastu či co).

VÍŠ, ŽE JE VĚTŠÍ PROBLÉM, ŽE SE NECHCE, MÍSTO "NEJDE" :!: :?:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.6.2015 22:34
od 7080
MM-Mikulovsky píše:Dovolím si přenést diskuzi k REKO TT v Nádražní okolo ČSAD Smíchov do tohoto vlákna:
Na sloupy železnice nikdo nebude věšet VO (-X ono stačí jaká je spolupráce mezi DPP a Eltodo, spolupráce se SŽDC by byla ještě horší.
Kdo bude platit údržbu, navíc na údržbu VO na ulici stačí mít tak maximálně povolení na výškové práce, tady by bylo potřeba mít ještě vstup na provozovanou drážní cestu atd.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.6.2015 20:54
od MM-Mikulovsky
Dovolím si přenést diskuzi k REKO TT v Nádražní okolo ČSAD Smíchov do tohoto vlákna: