Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.6.2015 20:18

m@rtin píše:Obrázek
Předpokládám, že řešení alá Brno někoho na Zlíchově napadlo, jinak by bylo použito. Nebo se mýlím?
Sedíte opravdu dobře :?: Dnes mne velmi zaskočilo následující zjištění.

:shock: I v Praze viditelně jde realizovat mnou prosazovaná (šířkově méně náročná - nejlépe "bumlíky" proložené střídavě s balisety) obdoba výše uvedeného řešení!
Žel to není podél TRAM zastávky v jízdním pruhu IAD, ale podél BUS zastávky MHD v jízdním pruhu, za níž je křižovatka, jejíž jedno "rameno" těsně vedle ní vede přes úrovňový přejezd železniční tratě o 4 kolejích:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 03.6.2015 21:36

Stav rekonstrukce v Bělehradské ulici k dnešnímu dni http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_B ... 3.6.2015/#

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 01.6.2015 22:56

Bobik píše:
MPL píše:Ty znáš v Praze SSZ pouze pro přechod, které neběží v režimu 24/7?
Hmm, pravda. :cry: No, mohla to být první vlaštovka, svědčící o tom, že se po volbách (komunálních) skutečně něco změnilo a na radnice se dostali - konečně - normální lidé. Ale asi jsem fakt naivní.
Závidím ti... Já jsem tomu nevěřil ani vteřinu po vyhlášení výsledků...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 01.6.2015 21:26

MPL píše:Ty znáš v Praze SSZ pouze pro přechod, které neběží v režimu 24/7?
Hmm, pravda. :cry: No, mohla to být první vlaštovka, svědčící o tom, že se po volbách (komunálních) skutečně něco změnilo a na radnice se dostali - konečně - normální lidé. Ale asi jsem fakt naivní.

MPL
Uživatel
Příspěvky: 228
Registrován: 06.1.2010 8:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MPL » 01.6.2015 17:28

Bobik píše:Postavil bych tam policajta. Na celý den. Ale ne, aby se dloubal v nose a čučel a všichni ho vesele ignorovali, jak to u škol bohužel obvykle bývá, ale aby hříšníky okamžitě odkláněl na stranu a pokutoval (včetně těch rodičů co si ten semafor vyřvali, půjdou-li na červenou). Nebo když ne policajta, tak ceduli s kamerou a k ní bábu, co si sjede záznam a rozešle obsílky. Jenže tipuju, že na to nejspíš "nejsou peníze".

Doufám, že ten semafor bude fungovat jen přes den (resp. stejně jako ta časově omezená třicítka) a po zbytek času to bude vypnutý.
Optimální by bylo, kdyby byl na blikačku furt, s tím, že pokud se tam někdo bojácnej vyskytne, tak si zmáčne čudl a zastaví si dopravu.
Ty znáš v Praze SSZ pouze pro přechod, které neběží v režimu 24/7?
Prosím nebrat doslova, určitě někde nějaký takový je, vsaď se ale, že tady to nebude. :)

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 01.6.2015 10:34

Tak už začali pracovat v Bělehradské i na Tylově náměstí.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 29.5.2015 10:52

Proxy píše:
m@rtin píše:Obrázek
Předpokládám, že řešení alá Brno někoho na Zlíchově napadlo, jinak by bylo použito. Nebo se mýlím?
Ano, přesně tohle jsem tam chtěl :)

Jenže:
1) Při tomhle uspořádání byla požadována šířka chodníků dle normy, tj. minimálně 2,2 m, protože auta by jezdila v těsné blízkosti chodců na chodníku. Z důvodu odstupu od středového ostrůvku byl také požadavek na širší jízdní pruh, protože v ulici je mnoho domovních vjezdů, kde je nutné dodržovat obalové křivky. Takže to celé se tam bohužel nevešlo :-(
2) Památkářům se to při předběžných konzultacích nelíbilo vůbec :-(

Poznámka pod čarou: V současnosti není parkování vozidel v ulici Na Zlíchově nijak upraveno, takže při striktním výkladu zákona by tam vůbec takto nesměla parkovat. Však si také místní stěžují, že je v poslední době Městská policie začala pokutovat :wink:
Díky za reakci.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Proxy » 29.5.2015 8:06

m@rtin píše:Obrázek
Předpokládám, že řešení alá Brno někoho na Zlíchově napadlo, jinak by bylo použito. Nebo se mýlím?
Ano, přesně tohle jsem tam chtěl :)

Jenže:
1) Při tomhle uspořádání byla požadována šířka chodníků dle normy, tj. minimálně 2,2 m, protože auta by jezdila v těsné blízkosti chodců na chodníku. Z důvodu odstupu od středového ostrůvku byl také požadavek na širší jízdní pruh, protože v ulici je mnoho domovních vjezdů, kde je nutné dodržovat obalové křivky. Takže to celé se tam bohužel nevešlo :-(
2) Památkářům se to při předběžných konzultacích nelíbilo vůbec :-(

Poznámka pod čarou: V současnosti není parkování vozidel v ulici Na Zlíchově nijak upraveno, takže při striktním výkladu zákona by tam vůbec takto nesměla parkovat. Však si také místní stěžují, že je v poslední době Městská policie začala pokutovat :wink:

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 27.5.2015 22:09

Jakub píše:A vešlo by se tohle na Zlíchov?
Vešlo. Ovšem za cenu ztráty pár parkovacích míst.
Takže tím pádem to neprojde.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 27.5.2015 17:23

MM-Mikulovsky píše:
Karosák píše:........ tohle by se při tom dnešním objizdeni zleva v Praze hojně uživilo. Proč to nikde nemame?
Velmi se obávám, že za nerealizaci tohoto řešení v Praze mohu já - na TF i u DPP totiž viditelně platí, že není důležité co se navrhuje/říká, ale KDO, a žel po tomto řešení nejvíce volám já!
Zase takovou váhu bych si nepřikládal... Navíc DPP je celkem u pozadí jak ta zastávka bude vypadat resp. řeší délku soupravy, ale to je tak vše. Zbytek je jinde.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 27.5.2015 15:08

Karosák píše:........ tohle by se při tom dnešním objizdeni zleva v Praze hojně uživilo. Proč to nikde nemame?
Velmi se obávám, že za nerealizaci tohoto řešení v Praze mohu já - na TF i u DPP totiž viditelně platí, že není důležité co se navrhuje/říká, ale KDO, a žel po tomto řešení nejvíce volám já!

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 27.5.2015 10:43

Na Krymskou určitě, místo toho promenádního ostrova. Otázka co na to sítě koordinace atd. Už je pozdě bycha honit, ale tohle by se při tom dnešním objizdeni zleva v Praze hojně uživilo. Proč to nikde nemame?

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jakub » 27.5.2015 9:08

A vešlo by se tohle na Zlíchov?

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 27.5.2015 9:07

Proxy píše:Já nemám patent na rozum, tak mi napiš, jak bys to řešil ty, aby to bylo dopravně ideální?
Obrázek
Předpokládám, že řešení alá Brno někoho na Zlíchově napadlo, jinak by bylo použito. Nebo se mýlím?

Díky

Filip

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Filip » 26.5.2015 21:32

9001 píše:Filip: To je realita, ale není to pomluva. Spíš narážka, že na to, že hovada jsou v každé profesi a škatulkování je špatná věc.

Totéž platí pro prasata na silnicích... Nedělal bych si o západu iluze... Navíc nechtěl si jít jezdit do Německa? :twisted:
Prasat na silnici jsem viděl dost a prasí docela často i cyklisté....ale pořád jsme spíš mezi takovými jako je Itálie, Řecko. Nikoliv mezi zeměmi jako je Švédsko, Švýcarsko.... a ten rozdíl je znát. Před 14 dny jsem projel 7 tisíc kilometrů po Španělsku a jde to tam bez troubení, bez problikávání, bez vybržďování. Lisabon byl už náročnější, ale pořád lepší jak pražská magistrála. A to mě ještě letos čeká Finsko, Řecko či západní Německo.

Chtěl a udržuji kontakty s řidiči, co tam jezdí a čeká mě další návštěva vozoven...nicméně momentálně jsou důvody, proč nemohu. :?

Odpovědět