Stránka 203 z 660
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 08.3.2015 19:32
od dejvk
Bohužel se holešovická výluka protahuje skoro na dvojnásobek, do 7.4.2015:
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/nadra ... -tramvaji/
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 06.3.2015 15:07
od von Špilberk
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 05.3.2015 16:45
od von Špilberk
a už se i betonuje...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 05.3.2015 12:21
od thriller2
Protože je to zábava..
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 05.3.2015 12:10
od Fořtík
A já hlavně nevim, proč MMMilan "projektuje" něco o čem už je rozhodnuto... To je ten Milanův vševědoucí syndrom.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 05.3.2015 12:03
od thriller2
Umístění výhybek do těch oblouků smyčky ti změní geometrii a vynutí si to posun osy trochu na západ. Na to tam není místo, takže to nejde.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 05.3.2015 11:36
od MM-Mikulovsky
Sporilov byla ukazka naproste versiny vexli = az na ty do/z rozjezdovych/sjezdovych splitek je kazda jefnou vetvi v oblouku (a druhou v prime)! Kdyz jsem uvedl, ze navrh Petrin odvozuji od Sporilova, tsk si predstav, ze tedy prave uvedene plati i o vyhybkavh propojek koleji = kdyz koleje jsoj v obloku, tak ta propojka bude prima!
Prejezdy na Pa byla ukazka realnosti slozitejsi konstrukce, kdy v oblouku jsou obe vetve vexle.
Cele to bylo vyvraceni tveho tvrzeni, ze vexle nejde dat do oblouku!
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 05.3.2015 9:44
od thriller2
Na sporáku je těch deset metrů mezi hrotem a srdcovkou v přímé, na to na Hejrováku není místo. U vozovny je zase krásně vidět, jakou délku ty přejezdy zabírají, takže bys pak na vnitřní koleji na Hejrováku mezi hranicema měl místo max na jedno sólíčko, možná ani to ne.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 05.3.2015 9:18
od MM-Mikulovsky
Opakuji na vnejsi kolej (kde by byly vvyhybky prejezdu dal od sebe) se 2 15T musi vlezt na vnitrni by se vlezlo jen jedno ci 3 wany a mozna 2 soupravy RP
Vyhybky v oblouku jsou na mnkha mistech - obratiste Sporilov ci prejezdy u vrat PA.
Ukazka vyuziti maximalni kapacity stani trsmvaje na propojce koleji:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 05.3.2015 9:16
od thriller2
MMM no prostě ne. Sice sis to nakreslil, že máš mezi hranicema přes dvaatřicet metrů pro soupravu, ale ve skutečnosti jsou výhybky trochu delší a potřeboval bys ten kolejový přejezd posunout víc na západ, tj. do oblouku. A to nejde.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 05.3.2015 8:25
od MM-Mikulovsky
no a kdyby se prece jen na vnitrni kolej nevlezly mezi 4 15T (presne pred a za 2 z nich stojici mezi soucasnymi zastavkami te koleje - viz prilohy) 2 propojovaci vyhybky s vnejsi koleji (respektive vlastni propojky - konce tech 15T by mohly stat mezi namezniky na tech vyhybkach vnitrni koleje), tak logicky by se nezkracoval odstavny prostor na krajich vnitrni koleje (v urovni zsstavek soucasnych a ponechanych na vnejsi koleji), ale mezi temi propojovacimi vyhybkami = na vnejsi koleji by se daly odstavit 2 15T, ale na vnitrni jen jedno (respektive 3 wany ci mozna tesne i 4 T).
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 04.3.2015 22:44
od Pepa z Nuslí
MM-Mikulovsky píše:
zatímco na Plzeňské je potenciál "natáhnutí" cestujících z menšího či většího okolí kolem TT a tím její význam zvýšit
Neříkal bych to nahlas před obyvateli Cibulky.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 04.3.2015 21:33
od Fořtík
9001 píše:A spíš technická. Ono se může betonovat, když je přes den do 5 stupnů a v noci je lehce pod nulou?
Technicky si to lze vygůglit - viz třeba
http://www.ebeton.cz/pojmy/betonovani-v-zime:
Pro zmírnění nebo eliminaci nepříznivých účinků nízkých teplot můžeme přistoupit k:
zajištění teploty čerstvého betonu při výrobě a jeho dopravě:
- ohřevem záměsové vody,
- ohřevem kameniva (je-li to v možnostech konkrétní betonárny).
zajištění teploty betonu při tuhnutí a tvrdnutí - z hlediska složení betonu:
- použít betony s vyšším vývinem hydratačního tepla, tzn.:
- dát přednost cementům s vyšším obsahem slínku (CEM I, CEM II/A-B),
- použít cementy s rychlým náběhem počátečních pevností (označují se písmenem "R"),
- použít přísady urychlující tuhnutí a tvrdnutí betonu.
zajištění teploty betonu při tuhnutí a tvrdnutí v bednění - pasivní:
- zakrytí konstrukce (fólií, deskami apod.).
zajištění teploty betonu při tuhnutí a tvrdnutí v bednění - aktivní:
- zaplachtování části konstrukce nebo objektu a foukání horkého vzduchu pod plachty,
- elektroohřev betonu uloženého v bednění.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 04.3.2015 20:42
od 9001
A spíš technická. Ono se může betonovat, když je přes den do 5 stupnů a v noci je lehce pod nulou?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Napsal: 04.3.2015 18:13
od von Špilberk
Už leží koleje...