Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Teoreticky připadá v úvahu ještě bratislavská oprava. SORek je dost.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
romanek763: Souhlasím s tebou i dalšími, kteří to tu již uvedli - mělo se to dočasně opravit MNOHEM DŘÍV = (pro mne) nejlépe ještě před zimou!
Nechat bejt není možné:
a) Není možné (Jak už někdo uvedl), kvůli na smlouvaným termínům a obdrženému stavebnímu povolení, nasadit lidi a techniku dodavatelů na "velkou" REKONSTRUKCI dříve než v původně plánovaném termínu.
b) Byl by problém s omezeným množstvím BUS a jejich řidičů nasaditelných na NAD trvající déle o víc jak jeden měsíc proti původnímu plánu.
c) Problém by byl také o víc jak jeden měsíc naprostý nedostatek práce pro kmenové řidiče TRAM = vznikla by překážka na straně zaměstnavatele a ten by jim (nám) musel doplácet plat i za neodpracovaný čas (proti situaci kdy je výluka známa výrazně dopředu a díky tomu naplánováno více dovolených).
MOp: Proboha nestraš
Nechat bejt není možné:
a) Není možné (Jak už někdo uvedl), kvůli na smlouvaným termínům a obdrženému stavebnímu povolení, nasadit lidi a techniku dodavatelů na "velkou" REKONSTRUKCI dříve než v původně plánovaném termínu.
b) Byl by problém s omezeným množstvím BUS a jejich řidičů nasaditelných na NAD trvající déle o víc jak jeden měsíc proti původnímu plánu.
c) Problém by byl také o víc jak jeden měsíc naprostý nedostatek práce pro kmenové řidiče TRAM = vznikla by překážka na straně zaměstnavatele a ten by jim (nám) musel doplácet plat i za neodpracovaný čas (proti situaci kdy je výluka známa výrazně dopředu a díky tomu naplánováno více dovolených).
MOp: Proboha nestraš
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A opravdu se to za ten mesic zavre? V soucasnosti neni jista zadna rekonstrukce. Pripominam, ze devitidenni uzaverka je havarijni oprava..
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 300
- Registrován: 28.1.2011 18:42
- Bydliště: Praha 10
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nepochopim jednu věc od 22.5 se zavře trat na Hostivař na asi 9 dní , proč se něco opravuje když za měsíc na to se to uzavře do září .Bud to měli udělat dřív ,a nebo to nechat bejt. Můj názor
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MM-Mikulovsky: Ale já nepopírám, že tam nějaký vliv byl, pouze konstatuji, že se nedomnívám, že by docházelo k nějakému propadu do kanalizačního řadu vedeného mezi šachtami na snímku. Přečti si můj příspěvek ještě jednou.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A: Netvrdím, že jsem dohromady s Karotkou (nikoliv Karosákem) a natož každý sám technicky vzdělanější než ty, ale stačí nám se jen koukat (viz fotem zdokumentovaný a tebou popřený výškový propad v místě koleje DC) a mít paměť a to nijak extra dlouhou (vzhledem k mému stále poměrně krátkému - pouze 4 letému působení u DPP) - jako např. loňské klesnutí podemleté koleje DC v zastávce Škola Radlice (včetně části obruby nástupní hrany a přilehlé dlažby jejího ostrůvku)!
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Věřím tomu, že kolegové MM-Mikulovsky a Karotka jsou technicky vzdělanější a zkušenější než já a beru zpět své vyjádření
Omlouvám se panu Karosákovi, kterého jsem omylem původně uvedl ve větě výše.
Omlouvám se panu Karosákovi, kterého jsem omylem původně uvedl ve větě výše.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Absolut: Osobně tam moc nejezdím = poklopů kanálu jsem si nevšiml, ale pamatoval jsem si patrné (i na fotce od Karotky) výškové propadnutí "vnější"-DC koleje. Z uvedeného se přikláním ke Karotce + "jsem viděl stejně a hůř ujeté a rozlámané oblouky, kolem kterých žádné povrchové znaky inženýrských sítí nebyly." však neznamená, že pod/u TT ty inženýrské sítě nejsou a skutečně jejich vlivem nedošlo ke "zmizení"-odplavení zeminy pod povrchem!
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To, že je tam na každý straně od TT šachta, rozhodně nemusí znamenat, že jsou tyto dvě šachty propojeny, může se jednat o různé řady. Navíc hloubka kanalizace je vždy poměrně hodně pod konstrukcí TT. Navíc kdyby se tam cokoliv propadalo, tak ka trať bude dělat hlavně výškové zhoupnutí, a tady se jedná více o směrové, oblouk ujel vně, a to možná i o více než deset centimetrů, je to vidět na vozovce vně oblouku. Při takovém posunu už je samozřejmě celkem jasný, že se tam panely už nenaskládají do oblouku, ale někde bude směrový lom ve kterém dříve nebo později vznikne fatální vada. Jistý vliv může na to mít nějaké ztenčení konstrukce u té šachty vně oblouku, ale nepovažoval bych to za zásadní, již jsem viděl stejně a hůř ujeté a rozlámané oblouky, kolem kterých žádné povrchové znaky inženýrských sítí nebyly.
-
- ovocnář
- Příspěvky: 128
- Registrován: 20.9.2010 15:34
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No na ostravské lince 5 je to taky jen pro otrlé.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jenže ani obyčejní pražané nejsou zdaleka liberečtí seveřané zvyklí na "tvrzenou muziku" = chodila by asi jedna stížnost na řidiče za druhou, že jeli "jako prase"!Honza píše:Má tu jednu nespornou výhodu – tramvajema se přestanou vozit sociálové, protože v GOPu a podobných provozech není možné ani zaklimbat.Karosák píše:Trošku nám to zGOPpovatělo
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Aby ses nedivil. Oni jak z nich ta špína kape se umí tak skvěle pčilepit, že ani ten seberychleji projetej prudkej oblouk je ze židle nesundá a nevzbudí. Taktéž trhanou jízdu ignorují (aneb ať si se mnou jak chce skáče, já se odsud nehnu).
Jo, přišla mi sms že se mění šichty, tak aspoň už vím proč.
Jo, přišla mi sms že se mění šichty, tak aspoň už vím proč.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Má tu jednu nespornou výhodu – tramvajema se přestanou vozit sociálové, protože v GOPu a podobných provozech není možné ani zaklimbat.Karosák píše:Trošku nám to zGOPpovatělo
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ale přecijen tu žížalu jakš takš navařili a když se dodržuje "pomalu" tak se oblouky u smyčky dají, ani to nedělá moc brajgl. Ale Na50. se to teď fakt rozsypalo parádně od včerejšího večera jízda pod dohledem a vozy se pěkně kolébají Trošku nám to zGOPpovatělo, ale já bych z toho nedělal kovbojku, přes tohle se v Chebzie lítá 20 jak víno