Napsal: 30.10.2006 14:54
A kdopak to jezdí s našimi bastardy ( 371/372 ) až do Berlína ?DJ LA DÉFENSE píše:Naši strojvedoucí zajíždějí tuším nejdál do Bad Schandau. A až s Pendolínem do Vídně budou jezdit dál.
*
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
https://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=13&t=684
A kdopak to jezdí s našimi bastardy ( 371/372 ) až do Berlína ?DJ LA DÉFENSE píše:Naši strojvedoucí zajíždějí tuším nejdál do Bad Schandau. A až s Pendolínem do Vídně budou jezdit dál.
Naši strojvedoucí zajíždějí tuším nejdál do Bad Schandau. A až s Pendolínem do Vídně budou jezdit dál.K-M píše:...Ostatně, strojvedoucí ČD také zajíždějí na zahraniční tratě a myslíš že umí německou konverzaci pro pokročilé?...
No to je právě ono, že jde o princip! Zůstaňme u termosky na pracovišti, například. Typická situace v mnoha podnicích je taková, že ekonom nařídí využívat levnější proud, krásně vyčíslí kolik se tím ušetřilo, no a že se musely nakoupit termosky? To je přece jiná položka.K-M píše:No asi tak jako ty dva kilometry na tý tramvaji... ale jde vo princip
No hlavně byste potřebovali umět základy angličtiny, jako je stanice, linka, směr... atd. Pak většinou zažívám, kdy řidič trapně gestikluje rukama a nohama a nic z toho...Akribius píše:...
Za další-na řízení tramvaje je potřeba umět i docela dobře česky.Proč myslíš,že ještě nejezdím ve Švédsku?Jejich tramky i busy bych uměl řídit,ale potřebuju rozumět dispečerům ve vysílačce a cestujícím...
Akribius píše: Káem-už dneska dost lidem vadí při nástupu ony 3 roky.Pokud jim řekneš 5 let jinak 200.000 za kurzy a školení (či poměrnou část z nich),tak nenabereš nikoho.
No asi tak jako ty dva kilometry na tý tramvaji... ale jde vo principRadek píše:Ona termoska taky něco stojí. Za kolikže čajů se zaplatí?
Ona termoska taky něco stojí. Za kolikže čajů se zaplatí?K-M píše:R31: Ty na to jdeš dobře, ale nějak furt míjíš ten cíl. To je totiž vono, co já tu pořád píšu: Já se (abych použil tvůj příklad, který tedy snad konečně bude srozumitelný i tobě) se snažím přesunout i všechno ostatní do pásma za 1Kč/kWh a říkám - uvařím si čaj v noci (protože být vzhůru městojí je světlo žárovky opět za nižší cenu) a dám ho do termosky a ráno bude teplý, místo abych ho vařil ráno za 5Kč/kWh. A ty (a pár dalších) mi říkáš, že jeden čaj mě nevytrhne.
Zatažení do cizícho depa, krok po kroku:radek31 píše: DP má asi 1500 řidičů, takže každá nepopulární změna typu zatažení do jiné vozovny, střídání na druhém konci Prahy může znamenat, že pár lidí odejde (pokud to pro ně byla příslovečná poslední kapka) a to se pak taková změna šeredně nevyplatí