Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 22.11.2015 12:06

tancici dum dobry - uz jen z principu soukroumeho investora = nedotovani vystavby a pripadne nasledne provozu z verejnych penez, pricemz myslim, ze vyse najmu musi majiteli i videlavat

ovsem proste dopravni stavba musi byt zejmena prakticka a az nasledne muze byt i hezka, ale bez nesnyslneho vyrazneho zvyseni nakladu na vystavbu i nasledny provoz, coz se u tt barrandov rozhodne nestalo :!:

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od petr03 » 22.11.2015 10:02

Tak jsem se na to taky podival, a reknu to tak, ze s nim docela souhlasim. Stavet megalomanske hyper super stanice s plno blbostmama je fakt chujovina, kde se vyhodi plno penez, a v udrzbe to bude taky znat. Uz na zacatku pri otevreni jsem si to rikal, a nazor jsem nezmenil. Z cele stavby se mi libi pouze dve stanice, a to hlubocepy a s. barandov. Ale i ty by mohly byt mene kriklave. To same plati i o metru na proseku. Je to jen radeni architektu, a bohuzel drzost investora, ktery to pak schvali a zaplati. I o tancicim dome si myslim, ze je to pest na oko. A tech staveb v mestech je daleko vice, kde se architekti dost sekly. Kdyz to pak vidim, je me z toho blivno. Ale co clovek, to nazor.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 22.11.2015 8:43

9001 píše:XSC: Ale aspon se něco postavilo :wink: Ted si můžeme o nových TT jenom zdát.
To mi připomnělo, jak kdysi někdo řekl, že Hitler aspoň stavěl ty dálnice... :lol:
Ale vážně: postavila se 1 (slovy: jedna) nová TT za 20 let modrých vlád (apendix Radlice a Podděda nepočítám) a o 30 km nových TT slibovaných Horolezcem jsme si mohli nechat zdát už za jeho vlády tak jako tak. Stejně jako o modrém metru, které modří ptákové slibovali 20 let a taky nepostavili. Takže on to oproti současnému stavu není takový rozdíl.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od XSC » 21.11.2015 15:16

9001 píše: Za neobsazeou trafiku taky DP úplně nemůže...
Ano, DP za to nemůže. Ale postavit dvě trafiky na Geologické, kde je jasné, že provoz bude minimální a neuživí se ani jedna... To je přesně ukázka vyhozených peněz - tedy blbosti investora.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 21.11.2015 14:55

Filip: Ale jak je vidět, tak je pro něj větší bussines dělat pořad na Streamu a přednášet na soukromé VŠ než jít něco měnit... Takže asi tak...

XSC: Ale aspon se něco postavilo :wink: Ted si můžeme o nových TT jenom zdát.

P_V: Taky mi to hodně přišlo... Za neobsazeou trafiku taky DP úplně nemůže...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od fricoolinek2 » 21.11.2015 14:51

Vy kritici - co tam mělo bejt? Nějaký nezajímavý nic s uniformníma JCD?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 21.11.2015 14:37

Má to svébytnou estetiku. :) Já na to spíš nahlížím z praktického hlediska a tam bych vypichoval nedostatky. Taky si všimněte, že Gebrian tentokrát neměl moc co říci a tak převážně vyplňoval čas nekonkrétním poukazováním na cenu.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od XSC » 21.11.2015 14:18

V mnohém má pravdu. Stanice K Barrandovu je příkladem hloupého návrhu. Lavičky pod "okapem", celá stanice předimenzovaná a hlavně zbytečně složitá, mnohoúrovňová. A to se nezaměřil na nejkřiklavější příklad, který sice nebyl součástí stavby trati, ale až stavby navazující - most přes ulici K Barrandovu vedoucí odnikud nikam, kterým měli k této stanici chodit lidé z bloku domů ve Slavínského (maximálně 5 vchodů, pro ostatní je blíž Geologická). Provoz na něm je minimální, navíc v zimě pěkně namrzá, což je v kombinaci s velkým spádem rampy opravdu příjemná kombinace. Zbylé stanice jsou jen přehlídkou toho, jak utopit hodně peněz - typické pro magistrát z dob vlády ODS.

Filip

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Filip » 21.11.2015 14:15

Mám zcela jiný názor. Poukazuje na chyby (což je dobře) i nabízí řešení. Jeden z mála lidí, co ví, o čem mluví. Kéž by takových bylo více na místech, kde se rozhoduje o stavbách. =D>
Barrandov osobně považuji za zrůdnost.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od trainzjohny » 21.11.2015 13:42

Filip píše:Je to frajer a má pravdu
Je to b l b e c co si dělá jméno na tom, že na všechno hází špínu.
Sám nikdy nic nedokázal, a jen si tady mastí triko. Přitom v žádném jeho "hodnocení" jsem neslyšel jakýkoliv náznak toho jak to podle něj mělo být lepší, nebo co se dalo udělat líp.
Ze začátku jsem si myslel, že opravdu ukazuje na chyby, ale už dáno tomu nevěřím.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Petrpes » 21.11.2015 10:20

50 do vozovny a 15 k zastávce :D

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 21.11.2015 9:57

A ví už někdo rychlosti na této R02 :?:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 20.11.2015 23:22

mne prave vadi, ze tam porovnava tzv. hrusky s jablky ci naopak - zastavky na samostatnem telese se zastavkou na pozemni komunikaci.

ja navrhuji porovnani s jiz zminenou tt do modran, ale i zeleznicnimi zastavkami
ovsem musim souhlasit, ze tam jsou zbytecne az nebezpecne prvky a na druhou stranu tam jine prvky chybi - napr. stojany na kola bezne na mnoha nadrazich v republice ci zahranici

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od fricoolinek2 » 20.11.2015 23:13

Hlavně za tmy je to efektní. Samozřejmě, údržba by mohla být lepší. Bylo na výběr, že to bude buď jen tramavjová trať nebo trať a k tomu i nějaké dílo. A vybralo se druhé.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 20.11.2015 23:02

Zbytečně to haní... Tahle TT dokázala ve své době udělat hodně dobrou reklamu tramvaji, že to právě nemusí být suchá a betonová stavba ala Modřany.
Osobně mě až překvapilo v jak dobrém stavu ty zastávky jsou...

Kritika od někoho kdo je jenom teoretik je spíš k smíchu než k zamyšlení...

Odpovědět