Viz Krejcárek-Palmovka, tam je to celkem úděs snad zmizí ta dvacítka nahoře v obloucích...DPmPET píše:Názorný příklad jak funguje údržba u DP Praha.Vyjetý kolejnice v oblokách,propadaný panely na trati,popraskané koleje po vyvařování oblouků.Není co řešit.
Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: TT ŘEPY
Kolejnice typu S 49
Nevím ale Pražské pivní tácky by mohli jezdit na kolejích typu S49 takzv.Vignˇolky nebo bezžlábkové.Protože rozměr okolků je v těchto městech stejný.Bratislava,Liberec,Praha,Olomouc,Plzenˇ 

- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10246
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Panely BKV
Na Řepy se dá jet celkem normálně a bez vykolejení. Nedokážu si představit třeba 40km/h na Olšanský.DPmPET píše:Nejlepší jsou Panely BKV.Rychlá pokládka a demontáž .Svařená kolej v biči.To všecko záleží na údržbě což DP PRAHA moc nedělá a Jěště na podloží a jak je udélaná živice pod tím.Nejlepší je když panel leží na Šotolině tak ta voda se alesponˇ vsákne do podloží.Na jednu stranu když se v zimě taky solí tak ta živice i panely nemají dlouhou životnost.Tratˇ do Řep,názorná ukázka jak funguje údržba TT a Závisí to taky na penězích které schramstlo Metro.Asi 7 miliard a jěště to není konečné.Myslím že není co řešit
Konečně je tam vyvěšená omezená rychlost na 30km/h
Panely BKV
Nejlepší jsou Panely BKV.Rychlá pokládka a demontáž .Svařená kolej v biči.To všecko záleží na údržbě což DP PRAHA moc nedělá a Jěště na podloží a jak je udélaná živice pod tím.Nejlepší je když panel leží na Šotolině tak ta voda se alesponˇ vsákne do podloží.Na jednu stranu když se v zimě taky solí tak ta živice i panely nemají dlouhou životnost.Tratˇ do Řep,názorná ukázka jak funguje údržba TT a Závisí to taky na penězích které schramstlo Metro.Asi 7 miliard a jěště to není konečné.Myslím že není co řešit 

Myslím, že někde u Staroměstské jsou BKV, které se tváří, že jsou dlažbaTramvajáček píše:No podle mě se jedná o pěknou pitomost.Proxy píše:Co říkáte na to, že Dopravní podnik hodlá v blízkosti historického centra provozovat tramvajové tratě s otevřeným svrškem![]()
Testovací ukázka je v těchto měsících vidět ve Škrétově ulici :mrgreen:Do centra bych to rozhodně nedával, nehodí se to tam a navíc to působí trochu sockovsky.
To radši BKV.


osobně jsem spíše odpůrcem BKV, neboť jejich dříve opěvované výhody se nepotvrdily a navíc tato konstrukce nebyla původně určena na takový provoz jako je v Praze a už vůbec ne na rychlost, jakou se po nich jezdí(krásný příklad je trať do Řep), v historickém centru by tratě měly co nejméně narušovat historický ráz okolí (docela dobře to vypadá na Újezdu), býti památkářem, vezmu panel a otluču ho DP o hlavu

a pokud by to mělo jít do extrému, tak na provoz tramvají stačí POUZE koleje a žádné "dráty" by nehyzdily centrum města

kdo má zájem, je tam i video http://www.bombardier.com/index.jsp?id= ... /1_3_2.jsp product overview - Mitrac Energy Saver
Dá se to udělat i hezky, třeba KN směr Lazarská nemusí to být kilometr, ale jen třeba malej úsek a pak třeba KN-I.P.Pavlova (před zasávku) jako proč ne! A těch míst by bylo mnohem víc. V některejch městech Německa to taky jde...Tramvajáček píše:A která? Myslím, že jsou elegantnější způsoby jak zabránit autům nežádoucímu pojezdu na kolejovým svršku
A která? Myslím, že jsou elegantnější způsoby jak zabránit autům nežádoucímu pojezdu na kolejovým svrškuPepa píše:A proč ne? Trať by neblokovali auta... Některá místa si představit dokážu.Tramvajáček píše:No podle mě se jedná o pěknou pitomost.Do centra bych to rozhodně nedával, nehodí se to tam a navíc to působí trochu sockovsky.
To radši BKV.

No podle mě se jedná o pěknou pitomost.Proxy píše:Co říkáte na to, že Dopravní podnik hodlá v blízkosti historického centra provozovat tramvajové tratě s otevřeným svrškem![]()
Testovací ukázka je v těchto měsících vidět ve Škrétově ulici :mrgreen:

To radši BKV.

- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Když tady byla řeč o NNŽ, je zajímavé, že i po roce jsou tam velmi viditelné stopy, že tam byl kalifornien. Jeďte se tam podívat....Syrda píše:Proč DP postupně rušil (nebo ještě ruší pořád?) pevné přejezdy. Kolikrát by se daly použít a nemusel se používat Kalifornien (a nebo mohl být použit na dalších místech.
Týká se to zvláště hlaváku a Palmovky.
Jinak nešel by vymyslet Kalifornien jako křížová spojka? Často jsou na Kalif. ukončeny 2 linky (nebo jedna l. 9) a pak jsou při intervalu 10-8 min. (špička prázdniny - zb. roku) obraty o hubu. Loni u NNŽ 9 malinko nestíhala, zvláště když výstup byl až u výhybky. Standartně tam byly min. 2 na příjezdu, 1 v úvrati a další vyjížděla z Olšanské k NNŽ. Zast. mohla být mimo úvrať.

DěkujiMOp píše:to opravdu zatim nehrozi. pro provoz vozidel na klasickych zeleznicnich kolejich je treba pouzit jina dvojkoli, kdy jsou vyssi okolky a mirne jine uhly nakolku. tomu je pak potreba zase prizpusobit kolejnice, kdy se pak pouzivaji ty s vetsim zlabkem ...M_V píše: použítí klasických železničních kolejnic, jako třeba v Ostravě, v Praze asi nehrozí, docela by mě zajímalo proč....
to opravdu zatim nehrozi. pro provoz vozidel na klasickych zeleznicnich kolejich je treba pouzit jina dvojkoli, kdy jsou vyssi okolky a mirne jine uhly nakolku. tomu je pak potreba zase prizpusobit kolejnice, kdy se pak pouzivaji ty s vetsim zlabkem ...M_V píše: použítí klasických železničních kolejnic, jako třeba v Ostravě, v Praze asi nehrozí, docela by mě zajímalo proč....
Díky za info i za foto, je to sice trochu odlišné , ale dá se to považovat za pevnou jízdní dráhu, o téhle části jsem nevěděl, i když jsem měl na mysli spíše něco takového...(foto- první dvě železviční, třetí z Berlína) i když použítí klasických železničních kolejnic, jako třeba v Ostravě, v Praze asi nehrozí, docela by mě zajímalo proč....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.