Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10247
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Asi se myslí čelo,kde je kabina. Tím pádem řidič předpis neporušilMarek píše:Ano, tramvaj má dvě čela, ale kterým čelem se musí před touhle návěstí zastavit? Já mám pocit, že D1/2 § 55 odst 1 to zase tak přesně neřeší.Gagarin píše:U popisu návěstidla http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/n ... t-stuj.gif se píše : Návěst stůj znamená, že vlak musí zastavit svým čelem před touto návěstí. Mám jeden nesmělý, ale vážně myšlený dotaz; co když tramvaj couvá? To pak nemůže zastavit svým čelem, ale svým zadkem před návěstí, nebo ne?

Ano, tramvaj má dvě čela, ale kterým čelem se musí před touhle návěstí zastavit? Já mám pocit, že D1/2 § 55 odst 1 to zase tak přesně neřeší.Gagarin píše:U popisu návěstidla http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/n ... t-stuj.gif se píše : Návěst stůj znamená, že vlak musí zastavit svým čelem před touto návěstí. Mám jeden nesmělý, ale vážně myšlený dotaz; co když tramvaj couvá? To pak nemůže zastavit svým čelem, ale svým zadkem před návěstí, nebo ne?
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolej u Nuselského Mostu
boze, boze...DJ_RADIO2 píše:Co je to za kusou kolej s vyhybkou u Nuselského mostu na straně I.P Pavlova? Vedla zde drive nejaka trat?
http://www.prazsketramvaje.cz/x-karlov.html
-
- Uživatel
- Příspěvky: 25
- Registrován: 26.3.2005 23:51
- Bydliště: Praha6
- Kontaktovat uživatele:
Kolej u Nuselského Mostu
Co je to za kusou kolej s vyhybkou u Nuselského mostu na straně I.P Pavlova? Vedla zde drive nejaka trat?
Za močení důstojnější
Jojo, nová sociálka!Ladislav Kubera píše:Uprostřed smyčky Kubánské náměstí se něco staví(letmo shlédnuto před hodinou). Nevíte, co to je? Sociální zařízení?

Re: Sokolovská
Jo tohle vím. Ale za našich dědečků nejezdilo tolik aut. Tramvajový pás je hodně úzký a usadit v něm dlažbu tak aby netrpěla vibracemi od tramvají a nebyla odlamována z kraje přejíždějícími auty není sranda. V tomhle má asfalt výhodu.MOp píše: zalezi na provedeni. nasi dedeckove umeli takovou dlazbu, ze se nepropadala. a vis proc? protoze se nespechalo a delnici spravne hutnili podlozi..
asfaltovy koberec ti teplem pracuje a praska..
Re: Sokolovská
zalezi na provedeni. nasi dedeckove umeli takovou dlazbu, ze se nepropadala. a vis proc? protoze se nespechalo a delnici spravne hutnili podlozi..XSC píše:Kromě historického centra bych spíš preferoval asfalt. Přijde mi, že má větší trvanlivost. Dlažba se dost často rozpadá, zvlášť tam, kde se nedá vjezd aut vyloučit.
asfaltovy koberec ti teplem pracuje a praska..
Re: Sokolovská
Kromě historického centra bych spíš preferoval asfalt. Přijde mi, že má větší trvanlivost. Dlažba se dost často rozpadá, zvlášť tam, kde se nedá vjezd aut vyloučit.Petr píše:A právě proto bych v centru preferoval dlažbu - z praktických důvodů je případná oprava TT jednodušší, navíc dlažba tolik nesvádí řidiče automobilu jet po kolejích, pokud má vedle jízdní pruh z asfaltu
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2044
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sokolovská
Na 100% souhlasím a proto mě mrzí, že v Nádražní tomu tak je - rovný asfalt v kolejišti a hrbolatá dlažba ve vozovceradek31 píše:nejhorší je to obráceně - pokud je dlažba pro auta a panel pro tramvaje, tak hromada řidičů jede po tramvajovém pásu - viz. třeba Vršovické nám. - Ruská
