A právě proto bych v centru preferoval dlažbu - z praktických důvodů je případná oprava TT jednodušší, navíc dlažba tolik nesvádí řidiče automobilu jet po kolejích, pokud má vedle jízdní pruh z asfaltuPhabbey píše:Ta poznámka o BKV nebyla míněna vážně, i když podle mého názoru se tráva nehodí všude. V centru bych preferoval spíš asfalt jako v Karlíně (už proto, že tam tramvaje jezdí většinou v úrovni automobilové komunikace).
Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sokolovská
Re: Sokolovská
Ta poznámka o BKV nebyla míněna vážně, i když podle mého názoru se tráva nehodí všude. V centru bych preferoval spíš asfalt jako v Karlíně (už proto, že tam tramvaje jezdí většinou v úrovni automobilové komunikace).Petr píše:Tipuji, že půjde o kapkovou závlahu, která se nebude rozstřikovat do výzbroje projíždějících tramvají. Zjednodušeně řečeno jde o systém hadic (skrytých v zemině), z nějž ve stanoveném intervalu odkapává voda.
A zatravněná trať vypadá rozhodně lépe, než "ty staré dobré panely BKV", které považuji za největší propadák, jakého se mohla Praha dopustit v konstrukci TT
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Úplně normální tramvajové čočky K výpadku napájení dojít nemůže - ostatně není proč. Když se náhodou tramvaje sjedou, je stanoveno, která opouští splítkový úsek vycouváním. Opravdu to není nic složitéhoTramvajacek píše:Ještě by mě zajímalo jak přesně tam ta signalizace přesně vypadá a taky jestli když dojde k nežádoucímu porušení pravidel jestli automaticky dochází k výpadku pro na trakčním vedení. Jaká je tam max. rychlost průjezdu?
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolej v Podolí
Je to tzv. bloková smyčka. V běžném provozu je využívaná málokdy. Pokud jí chceš vidět v provozu, tak nejbližší možný termín jejího využívání je zítra, kdy se zde bude obracet kvůli půlmaratonu.Járis píše:Kolej u Podolské vodárny směr Pankrác je manipulační smyčka, která je používá při výlukách a podobných vylonenináchDJ_RADIO2 píše:Mam takovy dotaz. Co je to za kolej u Podolske vodarny smerem na Pankrac, ze by spojeni do vozovny Pankrác? Jsou tam dve, jedna na leve strane baraku a druha na druhe strane. Jako smycka to nevypada.
- Járis
- Uživatel
- Příspěvky: 15
- Registrován: 22.1.2005 11:29
- Bydliště: Daleko od vozoven Pankrác a Motol
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolej v Podolí
Kolej u Podolské vodárny směr Pankrác je manipulační smyčka, která je používá při výlukách a podobných vylonenináchDJ_RADIO2 píše:Mam takovy dotaz. Co je to za kolej u Podolske vodarny smerem na Pankrac, ze by spojeni do vozovny Pankrác? Jsou tam dve, jedna na leve strane baraku a druha na druhe strane. Jako smycka to nevypada.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 25
- Registrován: 26.3.2005 23:51
- Bydliště: Praha6
- Kontaktovat uživatele:
Tramvajové tratě a příslušenství
Mam takovy dotaz. Co je to za kolej u Podolske vodarny smerem na Pankrac, ze by spojeni do vozovny Pankrác? Jsou tam dve, jedna na leve strane baraku a druha na druhe strane. Jako smycka to nevypada.