Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Ještě v zimě hory (aneb deponie zeminy), teď pro změnu jáma: Zemní práce v horní části Hloubětínského areálu. Zbytek zmíním jen slovně - konstrukce haly nadále roste, už stojí velká část třetího pásu střechy (zatím v podobě holé konstrukce, samozřejmě). Vedle měnírny je již vybetonovaná menší základová deska. Celkově teď nic, co by na fotkách nějak vyniklo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
V Hloubětíně již konstrukce haly zřejmě dosáhla ve dvou pásech na kompletní délku. Vzniká základ čehosi v prostoru vedle nové měnírny a stavba v sousedství stávajícího objektu na jihovýchodní straně areálu docela vyrostla do výšky
Opěrná zeď k horní části areálu je zřejmě hotová i s římsou atd. (ani jsem to už nefotil), stojí různě nové sloupy. Nahoře u Kolbenovy se maká na základech, ale není to zvenku moc vidět, taky mi to nestálo za foto.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Teď to v Hloubětíně roste fakt rychle...

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3823
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Díky, vypadá to optimisticky. Jinak kdo by si všiml vrtáků při jízdě po Štěrboholské/Jižní spojce, tak vězte, že v ÚD roste nový objekt lakovny.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Jen malá vsuvka - Hloubětínská skládačka jde pěkně rychle
Vpravo vzadu to menší taky leze nad zem, a i nahoře u zdi ke Kolbenově se dělají základy (je tam vidět vrták na piloty).

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3823
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Asi úplně nejsme ve



Toto řešení bylo zvoleno ještě za staré řepské smyčky - byla tam z vyřazených panelů (mezi Galandovou a smyčkou) občasná výstupní buď pro případ, že bylo ve smyčce plno, nebo snad pro vlaky, které končily na vnitřní koleji bez nástupní hrany (pamětníci jistě upřesní, děkuji). Asi to není nejdesignovější top řešení, ale je cítit snaha. Tady je před konečnou cítit akorát TOIka a snaha nikde

- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
pawel: Tak ono obojí konečné jsou "dočasné"... Na Pankráci se mělo poměrně rychle začít jet k poště, kde už X mělo být... A Libuš bude to samé...
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Karosák:
Provizorní výstupní by to moc nezachránila, spíš trvalé rozdělení výstupní a nástupní s tím, že alespoň jedna z nich by musela být mimo odstavnou kolej, tj. na hlavní trati. Pak by obraty nemusely být 6`, ale šlo by udělat i dvojnásobně dlouhé.
Od počátku nechápu, proč Libuš nemá obratiště "X" jako Holyně, ale už to tu bylo diskutováno. Vím, podchod atd., ale stejně si myslím, že by to bývalo šlo vymyslet provozně lépe, alespoň co do umístění zastávek (viz výše). Doufejme, že více zpožděné 17 od centra bude dispečink točit už v Modřanech, protože jinak se to na stabilitě linky dost negativně podepíše.
Provizorní výstupní by to moc nezachránila, spíš trvalé rozdělení výstupní a nástupní s tím, že alespoň jedna z nich by musela být mimo odstavnou kolej, tj. na hlavní trati. Pak by obraty nemusely být 6`, ale šlo by udělat i dvojnásobně dlouhé.
Od počátku nechápu, proč Libuš nemá obratiště "X" jako Holyně, ale už to tu bylo diskutováno. Vím, podchod atd., ale stejně si myslím, že by to bývalo šlo vymyslet provozně lépe, alespoň co do umístění zastávek (viz výše). Doufejme, že více zpožděné 17 od centra bude dispečink točit už v Modřanech, protože jinak se to na stabilitě linky dost negativně podepíše.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4445
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Stačí se podívat na tohle:https://idos.idnes.cz/praha/spojeni/vys ... &tc=301003 a rozkliknout, co je dál (5 +10, 9+ 13, 19).
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3823
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Na Pankráci nikoho nenapadlo udělat alespoň provizorní výstupní, takže je tam prostor pouze pro 1 vlak s minimálními obratovými časy (zpravidla 6') a ještě změnou směru. Když tam dojedou 2 sjeté spoje, druhý prostě čumí na trati, dokud mu předchozí vlak neuvolní úvrať. Na Spojovací vpodstatě totéž v bleděmodré (Také místo jen pro 1 vlak. Schválně říkám bleděmodrá, protože odpadá změna směru a také lze využít společnou výjezdovou kolej, která umožní nějakou tu minutku navíc pro překryv 2 vlaků). Takže co se jednou nabere už se za celý den nesrovná


Takže posíláme klíčenku a věříme, že na přemýšlení jsou tady jiní. No ty rozhodně ne Drápale!! (souhra jmen čistě náhodná

Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Mimochodem 19 je asi nejzpožděnější linka, co v oblasti Strašnic vídám. Nezřídka sjíždění spojů, což není k vidění ani na exponované 16 nebo 26.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Ústečák: A nezapomínej na výluky na metru 

- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Tak ono to sedí... Holyně, Pankrác a od podzimu Libuš.... To už je dost linek na uvrati....