Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bald
Uživatel
Příspěvky: 248
Registrován: 09.6.2005 13:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bald » 26.6.2006 12:46

K tomu Hloubětínu 2+3+4 - je to vcelku jednoduché. Pochopitelně není střední článek širší, plenty také nevystupují a kotvení lávky není u prken nijak rozšířené - je v jámě a prkny jen prochází. Průjezdní profil na trati je stejný, mezi všemi podvozky je 7500mm. Ale chyba věže je ta, že je stavěná až příliš těsně - klasická kačena čas od času ztratila mezi lávkami směrovku mezi okny (pár jsem jich také při pojíždění z KP/na KP utrhl). Stabilní dobře vyvážený vůz na rovných kolejích se tam vejde. Jenže časem se unavují pružiny, článek může být nakloněný, kolejnice prohnutá, rychlost hraje roli atp. REKO má sice směrovky menší, ale u střechy (tj místo, kde jsou výkyvy samozřejmě největší) jsou kamery - vcelku dost, možná jako starý kryt směrovky, vyčnívají z boku. Riskovat zničení tak drahého zařízení... Kontrolní prohlídky lze plnohodnotně provádět i na kolejích 7+8+9, ventilátor, topnice, odpory, čidla, motory orientací apod. ze střechy zmizely a k pantografu se dá vylézt kdekoliv bez práce, když má vozidlo už vlastní schůdky. Na větší opravy ptg je stále věž na 17. koleji, kam tramvaj vjede bez problémů.
Takže žádné články. Spíš je otázka, jak se vůz dostane na soustruh. Po 4. koleji je jediné kritické místo na začátku věže (schůdky), možná by se pomalu pod dohledem dalo prosoukat.

MOp

Příspěvek od MOp » 24.6.2006 15:03

9001 píše:Mě to přijde nějaké divné. Snad KT8D5 a Np kachna mají totožný průjezdní profil nebo ne??
rekl bych, ze plne plenty a jiny tvar stredniho clanku delaji sve..

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10206
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 24.6.2006 8:41

Mě to přijde nějaké divné. Snad KT8D5 a Np kachna mají totožný průjezdní profil nebo ne??

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 23.6.2006 21:49

Pochopil-li jsem správně, tak v Hloubětíně NPKT nemůže 2-4? Co mám v blahé paměti, když jsem tam ještě dělal, tak na 3 se dělají KP, ne?? Kde se bude dělat KP na těhle vozech? To je to, oč tu běží... :D

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 23.6.2006 19:03

Akribius píše:Měl bych dotaz-zřejmě na admina:
včera jsem zatahoval na 18.kolej a nad ní byla značka zákaz vjezdu s dodatkovou tabulkou pro vlaky KT8D5-RN2P.To znamená pro nízkopodlažní kachnu.Proč tam nesmí?
Nevejde se mezi lávky....

Průjezdnost tramvajového vozidla typu 14T

vozovna/číslo koleje/průjezdnost
Hloubětín, koleje 2+3+4 ano; Kobylisy, kolej 4, ne; Motol, koleje 12+17+18, ano; Pankrác, kolej 18, ano; Strašnice, kolej 13, ne; Vokovice, 30, ne; Žižkov, kolej 15, ne; Střešovice, koleje 11+12+13+14+15+16+17, ne, koleje 18+19+20, ano

Průjezdnost tramvajového vozidla typu KT8D5.RN2P

vozovna/číslo koleje/průjezdnost
Hloubětín, koleje 2+3+4, ne; Kobylisy, kolej 4, ano, kolej 2 ne, se sklopenými hrazdami zrcátek ano; Motol, koleje 12+17+18, ne; Pankrác, kolej 18, ano; Strašnice, kolej 13, ne; Vokovice, kolej 30, ne; Žižkov, kolej 15, ne; Střešovice, koleje 11+12+13+14+15+16+17+20 ne, koleje
18+19 ano

Všechny ostatní koleje ve vozovnách v přehledech neuvedené, jsou vozidly typu 14T a KT8D5.RN2P průjezdné. Tato průjezdnost oběma typy vozidel se však nevztahuje na koleje č. 2 až 10 ve vozovně Střešovice, které jsou vyhrazeny pro Muzeum MHD.

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Příspěvek od Akribius » 23.6.2006 12:55

Měl bych dotaz-zřejmě na admina:
včera jsem zatahoval na 18.kolej a nad ní byla značka zákaz vjezdu s dodatkovou tabulkou pro vlaky KT8D5-RN2P.To znamená pro nízkopodlažní kachnu.Proč tam nesmí?

radek31
Moderátor
Příspěvky: 1713
Registrován: 02.7.2004 16:41
Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského

Příspěvek od radek31 » 02.2.2006 16:11

Phabbey píše:Čili by mohla být ještě příležitost klasické T3 na 24 vidět, nebo ne?
24 budou určitě jezdit i SA, takže tam je taky šance na klasiku
letos se má udělat 50 reko t3, takže KO ještě nebudou kompletní (mají ještě cca 85 T3)

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 02.2.2006 10:07

Tak mě napadá: když začínala výluka Ládví-Sídliště Ďáblice, tvrdilo se, že už nebude příležitost spatřit vozy T3 na lince 24, že už budou mít Kobylisy jen samé T3R.P. Ale jak tak koukám, moc se mi to nezdá, že by ještě letos skončily všechny klasické T3 v Kobylisích. Čili by mohla být ještě příležitost klasické T3 na 24 vidět, nebo ne?

Uživatelský avatar
Šmaky
Uživatel
Příspěvky: 113
Registrován: 12.12.2005 19:12
Bydliště: Prague

Příspěvek od Šmaky » 17.12.2005 14:00

Tita píše:No,minimální věk je 21 let =D>
Tak to musim eště chvíly počkat. ale dík


zkracujte citace!!! moderátor Dušan

Tita
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tita » 17.12.2005 13:40

Šmaky píše:Psycho a ta OP16 (Jestli je to ona) je v poho, ty už sem dělal na škole..... Takže to snad nebude tak těžký. A věk je tušim 21, nebo je to jinak??
No,minimální věk je 21 let =D>

Uživatelský avatar
Šmaky
Uživatel
Příspěvky: 113
Registrován: 12.12.2005 19:12
Bydliště: Prague

Příspěvek od Šmaky » 17.12.2005 13:23

Tita píše:
Šmaky píše:Hele, jaký vůbec musim splnit podmínky pro to, abych mohl řídit tramku????
No tak nejdřív musíš projít psychotestama,pak(když samozřejmě projdeš @3651 )si zaplatíš lékařské prohlídky(např.oční),což dělá asi 3500,- a když uspěješ,můžeš do kurzu na 2,5 měsíce.Tam pobíráš plat 9500,-.A pak ,,jen" zkoušky :P .
Psycho a ta OP16 (Jestli je to ona) je v poho, ty už sem dělal na škole..... Takže to snad nebude tak těžký. A věk je tušim 21, nebo je to jinak??

Tita
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tita » 17.12.2005 13:16

Šmaky píše:Hele, jaký vůbec musim splnit podmínky pro to, abych mohl řídit tramku????
No tak nejdřív musíš projít psychotestama,pak(když samozřejmě projdeš @3651 )si zaplatíš lékařské prohlídky(např.oční),což dělá asi 3500,- a když uspěješ,můžeš do kurzu na 2,5 měsíce.Tam pobíráš plat 9500,-.A pak ,,jen" zkoušky :P .

Uživatelský avatar
Šmaky
Uživatel
Příspěvky: 113
Registrován: 12.12.2005 19:12
Bydliště: Prague

Příspěvek od Šmaky » 17.12.2005 12:20

Hele, jaký vůbec musim splnit podmínky pro to, abych mohl řídit tramku????

KM

Příspěvek od KM » 06.12.2005 9:45

Gagarin píše:[
Já teda taky. Připadá mi to takový exotický. Akorád bych teda vyžadosval sníh, to by lo docela romantický. Večerní nasvícená Praha, nikde nikdo, jenom sníh...:-)
Tys asi nebyl na štědrej večer nikdy ještě venku viď? Davy bezbožníků, kteří chtějí exotické divadlo a právě jen na štědrý den MUSÍ být na půlnoční, zaplňují soupravy (pokud je DP nezapomene nasadit) od deseti večer dlouho přes půlnoc. Jejich zmatení zvyšuje nejen alkohol, ale i fakt že čtvrtina MHD jezdí jako v noci (tramvaje) čtvrtina jezdí jako nikdy jindy (metro), čtvrtina jezdí jako večer (pár busů), ale hůř, a čtvrtina nejezdí vůbec (zbytek busů). :twisted:

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 05.12.2005 21:33

jara píše:
Martin-KT8D5.RN2P píše:To se mi nelíbí nevidim k tomu pádnej důvod, to on dopravní podnik bude přeplácet řidiče z dobré vůle :lol: :lol:
A jako ted se to neděje. Jsou řidiči které jezdí jen noční. Důvod docela klid v provozu,více peněz, A pak jsou i řidiči kteří dělají na vánoce a řeknou si o to ještě: Důvod jsou třeba sami, a zase více peněz. Tak proč ne že. Já bych si třeba šel na vánoce také zajezdit :lol:
Já teda taky. Připadá mi to takový exotický. Akorád bych teda vyžadosval sníh, to by lo docela romantický. Večerní nasvícená Praha, nikde nikdo, jenom sníh...:-)

Odpovědět