Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
K tomu Hloubětínu 2+3+4 - je to vcelku jednoduché. Pochopitelně není střední článek širší, plenty také nevystupují a kotvení lávky není u prken nijak rozšířené - je v jámě a prkny jen prochází. Průjezdní profil na trati je stejný, mezi všemi podvozky je 7500mm. Ale chyba věže je ta, že je stavěná až příliš těsně - klasická kačena čas od času ztratila mezi lávkami směrovku mezi okny (pár jsem jich také při pojíždění z KP/na KP utrhl). Stabilní dobře vyvážený vůz na rovných kolejích se tam vejde. Jenže časem se unavují pružiny, článek může být nakloněný, kolejnice prohnutá, rychlost hraje roli atp. REKO má sice směrovky menší, ale u střechy (tj místo, kde jsou výkyvy samozřejmě největší) jsou kamery - vcelku dost, možná jako starý kryt směrovky, vyčnívají z boku. Riskovat zničení tak drahého zařízení... Kontrolní prohlídky lze plnohodnotně provádět i na kolejích 7+8+9, ventilátor, topnice, odpory, čidla, motory orientací apod. ze střechy zmizely a k pantografu se dá vylézt kdekoliv bez práce, když má vozidlo už vlastní schůdky. Na větší opravy ptg je stále věž na 17. koleji, kam tramvaj vjede bez problémů.
Takže žádné články. Spíš je otázka, jak se vůz dostane na soustruh. Po 4. koleji je jediné kritické místo na začátku věže (schůdky), možná by se pomalu pod dohledem dalo prosoukat.
Takže žádné články. Spíš je otázka, jak se vůz dostane na soustruh. Po 4. koleji je jediné kritické místo na začátku věže (schůdky), možná by se pomalu pod dohledem dalo prosoukat.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Nevejde se mezi lávky....Akribius píše:Měl bych dotaz-zřejmě na admina:
včera jsem zatahoval na 18.kolej a nad ní byla značka zákaz vjezdu s dodatkovou tabulkou pro vlaky KT8D5-RN2P.To znamená pro nízkopodlažní kachnu.Proč tam nesmí?
Průjezdnost tramvajového vozidla typu 14T
vozovna/číslo koleje/průjezdnost
Hloubětín, koleje 2+3+4 ano; Kobylisy, kolej 4, ne; Motol, koleje 12+17+18, ano; Pankrác, kolej 18, ano; Strašnice, kolej 13, ne; Vokovice, 30, ne; Žižkov, kolej 15, ne; Střešovice, koleje 11+12+13+14+15+16+17, ne, koleje 18+19+20, ano
Průjezdnost tramvajového vozidla typu KT8D5.RN2P
vozovna/číslo koleje/průjezdnost
Hloubětín, koleje 2+3+4, ne; Kobylisy, kolej 4, ano, kolej 2 ne, se sklopenými hrazdami zrcátek ano; Motol, koleje 12+17+18, ne; Pankrác, kolej 18, ano; Strašnice, kolej 13, ne; Vokovice, kolej 30, ne; Žižkov, kolej 15, ne; Střešovice, koleje 11+12+13+14+15+16+17+20 ne, koleje
18+19 ano
Všechny ostatní koleje ve vozovnách v přehledech neuvedené, jsou vozidly typu 14T a KT8D5.RN2P průjezdné. Tato průjezdnost oběma typy vozidel se však nevztahuje na koleje č. 2 až 10 ve vozovně Střešovice, které jsou vyhrazeny pro Muzeum MHD.
Tak mě napadá: když začínala výluka Ládví-Sídliště Ďáblice, tvrdilo se, že už nebude příležitost spatřit vozy T3 na lince 24, že už budou mít Kobylisy jen samé T3R.P. Ale jak tak koukám, moc se mi to nezdá, že by ještě letos skončily všechny klasické T3 v Kobylisích. Čili by mohla být ještě příležitost klasické T3 na 24 vidět, nebo ne?
Psycho a ta OP16 (Jestli je to ona) je v poho, ty už sem dělal na škole..... Takže to snad nebude tak těžký. A věk je tušim 21, nebo je to jinak??Tita píše:No tak nejdřív musíš projít psychotestama,pak(když samozřejmě projdeš )si zaplatíš lékařské prohlídky(např.oční),což dělá asi 3500,- a když uspěješ,můžeš do kurzu na 2,5 měsíce.Tam pobíráš plat 9500,-.A pak ,,jen" zkoušky .Šmaky píše:Hele, jaký vůbec musim splnit podmínky pro to, abych mohl řídit tramku????
-
- Uživatel
- Příspěvky: 174
- Registrován: 01.12.2005 12:36
- Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
- Kontaktovat uživatele:
No tak nejdřív musíš projít psychotestama,pak(když samozřejmě projdeš )si zaplatíš lékařské prohlídky(např.oční),což dělá asi 3500,- a když uspěješ,můžeš do kurzu na 2,5 měsíce.Tam pobíráš plat 9500,-.A pak ,,jen" zkoušky .Šmaky píše:Hele, jaký vůbec musim splnit podmínky pro to, abych mohl řídit tramku????
Tys asi nebyl na štědrej večer nikdy ještě venku viď? Davy bezbožníků, kteří chtějí exotické divadlo a právě jen na štědrý den MUSÍ být na půlnoční, zaplňují soupravy (pokud je DP nezapomene nasadit) od deseti večer dlouho přes půlnoc. Jejich zmatení zvyšuje nejen alkohol, ale i fakt že čtvrtina MHD jezdí jako v noci (tramvaje) čtvrtina jezdí jako nikdy jindy (metro), čtvrtina jezdí jako večer (pár busů), ale hůř, a čtvrtina nejezdí vůbec (zbytek busů).Gagarin píše:[
Já teda taky. Připadá mi to takový exotický. Akorád bych teda vyžadosval sníh, to by lo docela romantický. Večerní nasvícená Praha, nikde nikdo, jenom sníh...
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Já teda taky. Připadá mi to takový exotický. Akorád bych teda vyžadosval sníh, to by lo docela romantický. Večerní nasvícená Praha, nikde nikdo, jenom sníh...jara píše:A jako ted se to neděje. Jsou řidiči které jezdí jen noční. Důvod docela klid v provozu,více peněz, A pak jsou i řidiči kteří dělají na vánoce a řeknou si o to ještě: Důvod jsou třeba sami, a zase více peněz. Tak proč ne že. Já bych si třeba šel na vánoce také zajezditMartin-KT8D5.RN2P píše:To se mi nelíbí nevidim k tomu pádnej důvod, to on dopravní podnik bude přeplácet řidiče z dobré vůle