Záleží na mobilním stroji6432 píše:Tak jak to dělám já, mi vyhovuje víc, protože je rychlejší vyvolat číslo sluchátkem než se dostat do SMSky, pak to ještě uložit......a.t.d.
Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Tak jak to dělám já, mi vyhovuje víc, protože je rychlejší vyvolat číslo sluchátkem než se dostat do SMSky, pak to ještě uložit......a.t.d.Pepa píše:Si to piš do mobilu jako SMSku, tak to dělám já když fotím a nestihnu vyfotit druhý vůz6432 píše:Já to dělám tak, že si vždy když vidím nějaké změněné vozy, tak si to prostě a jednoduše naťukám do mobilu a pak to volám jako telefonní číslo a ono se to uloží v paměti posledních volaných čísel a doma si to pak v klidu rozeberu a napíšu s propiskou, tužkou a gumou v ruce. Můžu sem hodit fotku dvoulistu, jak to vypadá...
Si to piš do mobilu jako SMSku, tak to dělám já když fotím a nestihnu vyfotit druhý vůz6432 píše:Já to dělám tak, že si vždy když vidím nějaké změněné vozy, tak si to prostě a jednoduše naťukám do mobilu a pak to volám jako telefonní číslo a ono se to uloží v paměti posledních volaných čísel a doma si to pak v klidu rozeberu a napíšu s propiskou, tužkou a gumou v ruce. Můžu sem hodit fotku dvoulistu, jak to vypadá...
- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Já to dělám tak, že si vždy když vidím nějaké změněné vozy, tak si to prostě a jednoduše naťukám do mobilu a pak to volám jako telefonní číslo a ono se to uloží v paměti posledních volaných čísel a doma si to pak v klidu rozeberu a napíšu s propiskou, tužkou a gumou v ruce. Můžu sem hodit fotku dvoulistu, jak to vypadá...Pepa píše:7002 jezdí teď na nočních 7018+6514 jsem viděl naposled včera jinak celý víken stála na dvoře vozovny Motol. No to já si taky víc pamatuju tramvaje než školu. No jestli si zapisuješ, tak to jsem tě asi už několikrát někde potkal6432 píše:No jo, ale mě to baví....
Jinak spojování souprav sleduji od září 2003 a 7046+6708 jsem viděl poprvé někdy v lednu 2004-takže rok a půl teda..
Jinak 7018+6514 dlouho nejezdí!!! Ještě velmi nedávno jezdila docela dlouho 7002+6514 a kvůli tomu se rozpojila 7001+7002. A pak se spojila 7001+7041 a kvůli tomu se rozpojily 7040+7041......- jé to jsou dlouhé řetězce- to je právě ta magie čísel, kterou miluju.... No není to aspoň zajímavé??? Tadyto si perfektně pamatuju, ale abych si zapamatoval něco ze školy, to ne...
7002 jezdí teď na nočních 7018+6514 jsem viděl naposled včera jinak celý víken stála na dvoře vozovny Motol. No to já si taky víc pamatuju tramvaje než školu. No jestli si zapisuješ, tak to jsem tě asi už několikrát někde potkal6432 píše:No jo, ale mě to baví....
Jinak spojování souprav sleduji od září 2003 a 7046+6708 jsem viděl poprvé někdy v lednu 2004-takže rok a půl teda..
Jinak 7018+6514 dlouho nejezdí!!! Ještě velmi nedávno jezdila docela dlouho 7002+6514 a kvůli tomu se rozpojila 7001+7002. A pak se spojila 7001+7041 a kvůli tomu se rozpojily 7040+7041......- jé to jsou dlouhé řetězce- to je právě ta magie čísel, kterou miluju.... No není to aspoň zajímavé??? Tadyto si perfektně pamatuju, ale abych si zapamatoval něco ze školy, to ne...
- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
No jo, ale mě to baví....Pepa píše:6432 píše:Mám dotaz k vozovně Strašnice, proč tak úplně "nechutně" mění často spojování souprav?? ( Mně už kvůli tomu, jak si to zapisuju a furt přeškrtávám, dopsaly 2 propisky!!! )
Ale teď vážně: Řekl bych, že nějak hodně často nebourají, takže nevidím důvod proč to tak často měnit... Např. 7018,7021,7024,5,6,7,7033,7049 aj. -ty jsou každý den v podstatě v jiném složení. Jednou si vyjedou na linku 5 jako sólo, pak se na 1 den spojí s nějakým svým nočním kolegou a furt dokola... Můžete si tipnout, jak dlouho vydrží soupravy 7024+7025 a 7026+7027, které jsem viděl v poslední době -4 známí nočníci, ale musí se spojit!! U jiných vozoven takový fofr není..!
O to víc mě zaráží 2 STR. soupravy, a to 7046+6708 a 7031+7038- tyto vídám v tomto složení na 100% už asi 2 roky. A to je na Strašnice Velmi hodně!!! (nepočítám samozřejmě reklamy 7077+7076 aj.-u kterých ta reklama je drží pospolu- i když i tady už jsem viděl výjimku..) Proč zrovna tyto dvě???
Předem dík za odpověď, o tomto by asi nejvíc věděl Radek31, který ve vozovně pracuje a tudíž by mohl odpovědět jak to chodí ve voz. STR.
No jak které soupravy, ale většina jich zůstává. Např. 7018+6514 jezdí docela dlouho. To že vídáš 7046+6708 a 7031+7038 dva roky je dobrej nesmysl, třeba před dvouma roky, jedila 7046+6645 ex fernet citrus. Spřahování vozů se mění na různých potřebách, nehodách a pod. A noční vozy, které vyjíždějí na den se spřahují podle toho v jakém pořadí zatáhnou. Snad nejdéle spojená souprava bývala 7012+7013 a teď 7017+6529 ´-oba vozy jsou zralé na reko.
P.S: je lepší si nic nezapisovat páč to stejně nemá cenu
Jinak spojování souprav sleduji od září 2003 a 7046+6708 jsem viděl poprvé někdy v lednu 2004-takže rok a půl teda..
Jinak 7018+6514 dlouho nejezdí!!! Ještě velmi nedávno jezdila docela dlouho 7002+6514 a kvůli tomu se rozpojila 7001+7002. A pak se spojila 7001+7041 a kvůli tomu se rozpojily 7040+7041......- jé to jsou dlouhé řetězce- to je právě ta magie čísel, kterou miluju.... No není to aspoň zajímavé??? Tadyto si perfektně pamatuju, ale abych si zapamatoval něco ze školy, to ne...
jj ex oriflame je des a hruza.. uz aby sel do dilen..Pepa píše:No jak které soupravy, ale většina jich zůstává. Např. 7018+6514 jezdí docela dlouho. To že vídáš 7046+6708 a 7031+7038 dva roky je dobrej nesmysl, třeba před dvouma roky, jedila 7046+6645 ex fernet citrus. Spřahování vozů se mění na různých potřebách, nehodách a pod. A noční vozy, které vyjíždějí na den se spřahují podle toho v jakém pořadí zatáhnou. Snad nejdéle spojená souprava bývala 7012+7013 a teď 7017+6529 ´-oba vozy jsou zralé na reko.
P.S: je lepší si nic nezapisovat páč to stejně nemá cenu
6432 píše:Mám dotaz k vozovně Strašnice, proč tak úplně "nechutně" mění často spojování souprav?? ( Mně už kvůli tomu, jak si to zapisuju a furt přeškrtávám, dopsaly 2 propisky!!! )
Ale teď vážně: Řekl bych, že nějak hodně často nebourají, takže nevidím důvod proč to tak často měnit... Např. 7018,7021,7024,5,6,7,7033,7049 aj. -ty jsou každý den v podstatě v jiném složení. Jednou si vyjedou na linku 5 jako sólo, pak se na 1 den spojí s nějakým svým nočním kolegou a furt dokola... Můžete si tipnout, jak dlouho vydrží soupravy 7024+7025 a 7026+7027, které jsem viděl v poslední době -4 známí nočníci, ale musí se spojit!! U jiných vozoven takový fofr není..!
O to víc mě zaráží 2 STR. soupravy, a to 7046+6708 a 7031+7038- tyto vídám v tomto složení na 100% už asi 2 roky. A to je na Strašnice Velmi hodně!!! (nepočítám samozřejmě reklamy 7077+7076 aj.-u kterých ta reklama je drží pospolu- i když i tady už jsem viděl výjimku..) Proč zrovna tyto dvě???
Předem dík za odpověď, o tomto by asi nejvíc věděl Radek31, který ve vozovně pracuje a tudíž by mohl odpovědět jak to chodí ve voz. STR.
No jak které soupravy, ale většina jich zůstává. Např. 7018+6514 jezdí docela dlouho. To že vídáš 7046+6708 a 7031+7038 dva roky je dobrej nesmysl, třeba před dvouma roky, jedila 7046+6645 ex fernet citrus. Spřahování vozů se mění na různých potřebách, nehodách a pod. A noční vozy, které vyjíždějí na den se spřahují podle toho v jakém pořadí zatáhnou. Snad nejdéle spojená souprava bývala 7012+7013 a teď 7017+6529 ´-oba vozy jsou zralé na reko.
P.S: je lepší si nic nezapisovat páč to stejně nemá cenu
- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Mám dotaz k vozovně Strašnice, proč tak úplně "nechutně" mění často spojování souprav?? ( Mně už kvůli tomu, jak si to zapisuju a furt přeškrtávám, dopsaly 2 propisky!!! )
Ale teď vážně: Řekl bych, že nějak hodně často nebourají, takže nevidím důvod proč to tak často měnit... Např. 7018,7021,7024,5,6,7,7033,7049 aj. -ty jsou každý den v podstatě v jiném složení. Jednou si vyjedou na linku 5 jako sólo, pak se na 1 den spojí s nějakým svým nočním kolegou a furt dokola... Můžete si tipnout, jak dlouho vydrží soupravy 7024+7025 a 7026+7027, které jsem viděl v poslední době -4 známí nočníci, ale musí se spojit!! U jiných vozoven takový fofr není..!
O to víc mě zaráží 2 STR. soupravy, a to 7046+6708 a 7031+7038- tyto vídám v tomto složení na 100% už asi 2 roky. A to je na Strašnice Velmi hodně!!! (nepočítám samozřejmě reklamy 7077+7076 aj.-u kterých ta reklama je drží pospolu- i když i tady už jsem viděl výjimku..) Proč zrovna tyto dvě???
Předem dík za odpověď, o tomto by asi nejvíc věděl Radek31, který ve vozovně pracuje a tudíž by mohl odpovědět jak to chodí ve voz. STR.
Ale teď vážně: Řekl bych, že nějak hodně často nebourají, takže nevidím důvod proč to tak často měnit... Např. 7018,7021,7024,5,6,7,7033,7049 aj. -ty jsou každý den v podstatě v jiném složení. Jednou si vyjedou na linku 5 jako sólo, pak se na 1 den spojí s nějakým svým nočním kolegou a furt dokola... Můžete si tipnout, jak dlouho vydrží soupravy 7024+7025 a 7026+7027, které jsem viděl v poslední době -4 známí nočníci, ale musí se spojit!! U jiných vozoven takový fofr není..!
O to víc mě zaráží 2 STR. soupravy, a to 7046+6708 a 7031+7038- tyto vídám v tomto složení na 100% už asi 2 roky. A to je na Strašnice Velmi hodně!!! (nepočítám samozřejmě reklamy 7077+7076 aj.-u kterých ta reklama je drží pospolu- i když i tady už jsem viděl výjimku..) Proč zrovna tyto dvě???
Předem dík za odpověď, o tomto by asi nejvíc věděl Radek31, který ve vozovně pracuje a tudíž by mohl odpovědět jak to chodí ve voz. STR.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2607
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Na první křižovatku (na Laurovou) je to asi 13 minut, na Anděl je to 14 minut a to se zastávka na pravidelný lince.6432 píše:To by asi nebylo to nejlepší, protože je to hrozně daleko od první křižovatky s jinou TT-takových 20 min. jízdy!! To by na Barr nemusely jezdit žádné pravidelné linky, protože by to všechno zvládaly pobírat výjezdyXzátahy+13ka (no-skoro) To by bylo asi hodně ďábelskozajímavé....fricoolinek2 píše:Nebyla by nejlepší Vozovna za smyčkou Sídl. Barrandov....
Vypravovala by vozy schopný zdolat TT H-Barr a taky neleží v zátopovym pásmu...a poměr levobřežních a pravobřežních vozoven by se zkorigoval na poměr 3 : 5, nepočítám-li za vozovnu ÚDDP.
- 6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
To by asi nebylo to nejlepší, protože je to hrozně daleko od první křižovatky s jinou TT-takových 20 min. jízdy!! To by na Barr nemusely jezdit žádné pravidelné linky, protože by to všechno zvládaly pobírat výjezdyXzátahy+13ka (no-skoro) To by bylo asi hodně ďábelskozajímavé....fricoolinek2 píše:Nebyla by nejlepší Vozovna za smyčkou Sídl. Barrandov....
Vypravovala by vozy schopný zdolat TT H-Barr a taky neleží v zátopovym pásmu...a poměr levobřežních a pravobřežních vozoven by se zkorigoval na poměr 3 : 5, nepočítám-li za vozovnu ÚDDP.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2607
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
Re: Pankrác
většinou celá jedna souprava, dříve to tak nebylo. vyjímku tvoří koleje 1-5, tam stávají většinou sólaP_V píše:Přečetl jsem v časopise Městská doprava, že jedním z cílů rekonstrukce kolejiště vozovny Pankrác byla maximalizace přímých úseků před halami a tak navýšení odstavovací kapacity dvora. Maximalizace se povedla, ale z těch fotek to vypadá, že námezníky jsou nasázeny velice blízko halám, že se tam toho moc nevejde. Kolik se tam vlastně vejde vozů na délku před vrata?
Pankrác
Přečetl jsem v časopise Městská doprava, že jedním z cílů rekonstrukce kolejiště vozovny Pankrác byla maximalizace přímých úseků před halami a tak navýšení odstavovací kapacity dvora. Maximalizace se povedla, ale z těch fotek to vypadá, že námezníky jsou nasázeny velice blízko halám, že se tam toho moc nevejde. Kolik se tam vlastně vejde vozů na délku před vrata?